• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Er nordmenn verdensmestere i nedlasting av radioprogrammer?? Paa iTunes' podcast Top 100, er alle de ti oeverste norske programmer! Og Andakten ligger paa 70. plass - tre plasser foran Al Franken, som DC-8-63 liker aa hoere paa naar han sitter paa fergen.

Selv skal jeg til Ft Benning paa morran og har lastet opp Nomad'en med to episoder av Kommisjonen fra Kanal24, BritPod og World Soccer Daily. Skulle vaere nok til turen.

Ellers er finvaeret tilbake, men tempen kommer til aa ligge paa frysepunktet naar jeg setter seil. Men med varm kaffe i koppen gjoer det ingen verdens ting!

Postmannen kom med nok en godsak idag - vi sier takk til alle involverte!!!!!

Attachments

• model.jpg
    model.jpg
    34.6 KB · Views: 1
Replying to Topic 'God torsdag morgen!'

Det sner det sner tiddelibom... Nå ser det i allefall ut som det er vinter... I dag blir det et kort møte før det blir forberedelser til kveldens Gino Valente hvor jeg er vertskap for 80 kunder... Første "luke" i den hjemelagede kalenderen skal også åpnes. Ha en bedre torsdag og enda bedre desember...

Når jeg kommer hjem i kveld så er også huset vasket...

:devot:

God morgen frå Ørsta! Då var eg attende på jobb, og her snøvar det lett. Ser ut til å verte en bra dag!:spin:

Originally posted by EB
Det sner det sner tiddelibom... Nå ser det i allefall ut som det er vinter... I dag blir det et kort møte før det blir forberedelser til kveldens Gino Valente hvor jeg er vertskap for 80 kunder... :devot:

Jeg er også Diners kunde, men er jeg invitert? Nope!:baeh

Her i sør er sommeren tilbake. Dvs det regner! hehe! Snart er det helg!!

BF:cool2

med både kone og barn slått ut med feber, var det ikke annet for far å gjøre enn å melde seg til tjeneste. dagen har gått med til å tørke snørr, servere kyllingsuppe og medisin, lage mat etc.... Det skal bli godt å komme på kontoret igjen i morgen...

Og på Manhattan er det kjølig men fint, men det driter jeg i fordi jeg fikk jobben jeg søkte på på Wall street!:cheers:
Stort selskap imorgen for å feire min samboers bursdag og for å feire ny jobb..:nor

Originally posted by Concorde

Og på Manhattan er det kjølig men fint, men det driter jeg i fordi jeg fikk jobben jeg søkte på på Wall street!:cheers:
Stort selskap imorgen for å feire min samboers bursdag og for å feire ny jobb..:nor

Gratulerer med ny jobb !

/G

Endeleg heime i Norge igjen etter 4 veker down-under!

Originally posted by P.A. VIKING

Gratulerer med ny jobb !

/G

Tusen takk, jeg er fortsatt skjelven etter intervjuet!

Gratulerer med ny jobb !

/G

Hva skal du bedrive i ny jobb ?

/G

Gratulerer med ny jobb !

/G

Hva skal du bedrive i ny jobb ?

/G
Jeg skal jobbe med klienter på NY stock exchange (NYSE):zzz

Originally posted by LN-MOW

Er nordmenn verdensmestere i nedlasting av radioprogrammer?? Paa iTunes' podcast Top 100, er alle de ti oeverste norske programmer! Og Andakten ligger paa 70. plass - tre plasser foran Al Franken, som DC-8-63 liker aa hoere paa naar han sitter paa fergen.

Verdensmestre i Norge, som vanlig - det er bare i iTMS Norge de er på topp. Prøv å velge en annen Store på forsiden der, så skal du se det forandrer seg.

Og gratulerer med ny jobb til Concorde!

Originally posted by Andrev

Verdensmestre i Norge, som vanlig - det er bare i iTMS Norge de er på topp. Prøv å velge en annen Store på forsiden der, så skal du se det forandrer seg.

Og gratulerer med ny jobb til Concorde!

He? Trodde det var den vanlige forsiden, jeg ... :wow:

Concorde gratulerer paa det hoeyeste !! Si ifra hvis du treffer paa noen som trenger en luftfartsanalyst!! :hi2 :hi2 :hi2 :smokin

Back