• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Grytidlig å stå opp i dag. Men må man, så må man. Kofferten er pakket. Brukte halve kvelden i går til å forsøke å få tak i en skikkelig badeshorts. Men sportsbutikkene hadde bare sånne halv-kvasi semi-korte badebukser. Ikke av typen bermuda-shorts altså.

Men, man er ikke sjekket inn på LH879 og LH686. Men vi har fått reservert oss noen ok seter ihvertfall. Man skal rett og slett mot sydligere strøk. Ute på Sola står

Og det er ikke feil...

Men først: Kaffe og radioprogrammet Sexy som går i reprise mellom 4 og 5 på natta.

Ha en god dag forumister.

Last edited:
God formiddag fra Bali, Indonesia.

Her er det 1 time før hotellet kjører oss til DPS (hold musepekeren over koden hvis dere lurer på hvilken flyplass det er :p) hvor CX skal stå for transporten i dag.

Siste pakking står på programmet akkurat nå. Ferien går mot slutten. Ser ikke fram til minusgradene hjemme. Får vel sette meg ned og booke noe mer snacks når man kommer hjem ;)

Ha en finfin torsdag!

God tur til dere som er på vei til eller fra ferie. Her er det minutter før jeg skal hjem fra jobb. Nå er jeg seriøst lei hele pakka. Skal bli godt med fri noen dager fri nå kjenner jeg. Ettermiddagen skal tilbringes på Forsvarets Flysamling med flere spottere. :hi2

God morgen fra Expert kø på Majorstua. Butikkåpning er ikke min greie, men siden det var åpning ved jobbstart ga jeg det et forsøk. Idiotisk og nå er man fanget av køen. Det er iskaldt og aldri mer. God dag!!!!

Oppdatering: Kom inn etter 45 minutter i køen. En hyggelig ung dame ved siden av gjorde ventingen litt kortere. Sparte vel 2.000 kr på disse minuttene, så for så vidt greit nok. Selv om man føler seg usigelig dum i en slik kø.

Last edited:
God morgen fra Stavanger!

Da var man klar for et par kopper kaffe før man etterhvert kommer seg ut døra og retning jobb.

Regner med at det blir like kaotisk i dag og som i går på jobb, men da går jo dagen fort iallefall....

Begynner forresten å bli for J* kaldt nå..... Liker det ikke. :angry:

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra telemark! er kaldt her også.. men men, er bare å pakke seg inn det.

Begyner å innse hvilken feil jeg gjorde i dag tidlig når jeg valgte å dra på skolen, istedet for å dra på NAV tur til Kristansand :angry:

Ha en god dag!

Mornings fra Oslo. Kaldt, men klart idag. Etter jobb står en løpetur på programmet....itillegg til at jeg har planer om å få ut mer av en trip report jeg har liggende ;) Ha en fin dag

God torsdags morgen! -16 på Banak i dag, vinteren begynner å melde seg her oppe i nord! Hørte rykter om at vi får besøk av en av de nye Hercene idag, så det blir spennende å få ta en titt! Ha en fin dag alle forumister :)

God morgon från Uppsala!

Snön faller och jag sitter inne och försöker ta mig igenom ett stort antal case inför examen på lördag. Samtidigt pågår projekt "get me a f*cking job" för fullt. Nåväl det skall nog bli tid för en kaffe med en god vän också. Ha en flott dag forumister oavsett var ni befinner er.

God morgen

Barna levert i barnehagen, nå er akkurat frokost inntatt. Blir straks å sette kurs ut av huset for litt diverse shopping og EU kontroll på bilen. Litt spent der. Siden en aldri helt vet hva som kan dukke opp hos en god franskmann. Men det burde gå rimelig greit...

Varmer opp mot en jobb helg. Blir å tilbringe maaaange timer på OSL i helgen. Ser vel ut som jeg da skal ta i mot herr og fru jcnorway når de kommer hjem.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

God formiddag fra Trondheim :)

Kaldt og klart her også, -16 grader p.t og det skal bli kaldere.....:(
I morra er det "London calling" så får vel pakke litt i ettermiddag.Skal vel handles noe barneutstyr idag...... ;) ;)

God morgen fra toll road 417. Er på vei til MCO hvor US Airways skal ta meg til Denver via Charlotte, NC. Ha en fin Thanksgiving.

God morgen fra Sandefjord. Her er det tydeligvis bestemt at det skal drives vedlikehold og testing av ventilasjonsanlegg, så det kjører for fult. Genialt siden det er minus altforkaldt ute så det er iskaldt inne også nå...

Bare 6 måneder så er vi uti mai og temperaturene burde være hyggeligere! :p

God etter lunsj fra KRsand!

Iskaldt her i dag også, og værre skal det visst bli.
Hadde et hyggelig julebord på Superspeed i går, og ikke fullt så hyggelig formiddag i dag. Det må nok være forkjølelsen som virkelig har tatt overhånd her. Gleder meg til å komme hjem og krype inn under dyna på sofaen.

Ha en ålrait dag dere da!

BF:cool2

G'morgen fra et regnvaatt Alpharetta. Her venter det en tretimers biltur opp til Svigers og Thanksgiving-middag. Aarets stoerste hoeytid her borte.

Ellers ser jeg at app'en vaar er ute! Baade moderselskap og roedneser er slaatt ned i stoevlene! :up:

Happy Turkey-day, y'all!! :USA

God ettermiddag fra Skøyen.

Midt i lunsjen i dag ringte en journalist fra DN og ville ha noen kommentarer. Heldigvis var det ikke jobb-relatert, så jeg slapp å bry infoavdelingen. Nå er det en fotograf på veg for å ta bilde og greier.

God ettermiddag fra ABZ,
Startet ut fra SVG med den vanlige flighten i morges. Minus-minus både her og på andre siden av sjøen.
Det sør periodevis som bare nøkken her over på øya.
Håper på retur på tiden i ettermiddag i disse travle tider. Det er går på minuttene løs for tiden.
Hviletiden tilbringes ombord på en flyging hit eller dit for tiden.
Ha en fortsatt fin dag Forumister.
Must dash on!

God ettermiddag fra Elvebakken vgs, som snart forlates til fordel for Skøyen. Her går det i å skrive ut intervjuer av bl.a. Kari Jaquesson før man da altså vender hodet mot hjem for å pakke om fotobagen fra pressefoto-oppsett til flyfoto in the dark-oppsett. Deretter tett fulgt av en matbit ombord på toget til OSL med Baselutvann for deltagelse på Photosession ved flysamlingen idag i regi av NSFF. Godt spekket dagsprogram vil jeg si :)

Back