God torsdag morgen

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Det e frykteleg tidleg....

I dag skal man teste ut om det er dejlig å være norsk, i Danmark!
Straks går turen mot havna og SuperSpeed 1 som venter på å ta oss og 1600 andre til Danmark denne morgenen.

Da blir det noen dager i ungenes tegn, men Sommerland, Legoland og Badeland.

Ha en god helg (he he)!

BF:cool2

God ettermiddag fra et hett Vrangel. Her er det som en gryte i dag, med minimal eller ingen vind, høy luftfuktighet og flere og tredve grader. Et perfekt vær for å trakke rundt i arbeidsklær med lange armer og bein, og som er helt tett, og ikke puster. Blir ikke mye effektivt dette da, nei, men men.

Det ble ingen støp på oss i går grunnet manglende is. Det er så varmt nå, at betongen må kjøles før blanding. Med en ismaskin ute av drift, og manglende forståelse for kloriders ødeleggende effekt på stål fra alternativ leverandør, så hadde vi intet annet alternativ enn å utsette til mandag. Vi får håpe de har klart å lage is av rent vann da, og ikke av klorrenset vann.

Ellers er øllet kaldt, og det er da noe! :)

God torsdag fra SSN Open Hole! :)
Ny dag - nye muligheter, og i dag skal jeg få ferdig et ledningsnett - før det blir opp i Bergen Aero Klubb og skifte nesehjul på en 172. :)

Ha en trivelig dag folkens!

Glad morgen fra Stavangers heftigste hotel - nye Hotel Square... Nå bærer det ut på en treningsrunde før frokostmøte i Sandnes. Ble oppgradert fra Yaris til Mitsubishi Outlander hos Hertz i går - absolutt godkjent benplass.

Ha en flott torsdag - i kveld er det åpningsfest med Petter Stordalen...

God morgen fra Bergen by. Desverre venter en lang kontordag mens det ser ut til å bli en fortreffelig dag ute. Ser frem til en Oslo-tur til helgen...God dag :)

God morgon frå Trondheim! Ikkje noko spennande nyhende å rapportera frå trønderland i dag. Spredt skydekke, passe varmt/kaldt, og nye arbeidsoppgåver. Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Forus,
En flott morgen her i sørvest. Trafikken begynner å "dra seg til " noe som tyder på at de sommerferien er på hell for de fleste.
Det blir en offsite arbeidsdag på Sola Strandhotell med planlegging av offshore aktiviteter med gruppen og leverandører i Prosjektet du kan lese om på baksiden av SASNorge magasinet.
Ha en fin dag forumister.

Gooo morgen fra Trondheim #2

Rolig dag på jobb forhåpentligvis,flisemannen kom i morres å begynner å legge flis på 40 kvadrat badevegg, så nå er det lys i enden av oppussingstunellen :D

Ha en strålende dag folkens :) :) :)

God morgen fra Stavanger!

Dette blir en lang dag, nuh er det på tide og å få i seg noen brødblingser ført det blir å hente noen på SK1870, som har bodd i USA i 2 år.

Rett hjem og pakke, hive ungene av hos svigers, og så er det å sette kursen mot Sogn.

Ha en forteffelig dag forumister! :)

God morgen fra TRF

Her er det så mye tåke at FRs rute til Pisa ble kansellert. Heldigvis skal jeg ikke dit :p
Men spørs om flighten min videre går da :8:

Vel... time will show.

Fin (men trøtt) tur over fra SVG med WF 433 og LN-WFO.

God tur til de andre reisende, og ha en fin dag til alle forumister :)

God morgen fra Nærsnes. En tur til tannlegen ved lunsjtider, kanskje en tur innom CC Vest når jeg først er på de traktene. Skjortestryking og litt pakking må vel også gjøres. EWR i morgen.
Ha en fin dag.

God morgon från Uppsala!

En lättare frukost innan man tar tag i dagens uppgift som är jobb på ARN. Förhoppningsvis blir det lika lugnt som igår.

Ha en flott dag forumister :)

God morgen fra Sandnes!

Her begynner ferien å bli litt kjedelig når alle vennene er bortreist :(
Men jaja, skolen begynner neste uke og da treffer jeg sikkert noen folk tror jeg :p

Ha en fortsatt fin dag alle forumister! :nor :D :drink :cheers:

God morgen fra Stavanger. Er bare en kjapp tur i byen for å hente noe vi glemte før jeg stikker tilbake til hytta på Sola. Blir nok noe spotting i løpet av dagen kan jeg tenke meg. Nydelig vær i dag!

God dag fra Oslo. Her er lunsjen inntatt og man kan fortsette på arbeidet. Noen ærend og litt pakking for helgens tur til hytta før frøken Fryd kommer på middag i kveld. Ha en fin dag

Grunt fra T3 på ORD. Her er det boarding av en vakker MD som skal ta meg til verdens hovedstad. Kjappe møter før man er tilbake her om ca 12 timer, weather permitting

Starbucks, pls

God ettermiddag

Akkurat hjemme fra jobb. Småhektisk dag, hvor det ble bittelitt ekstra, når to stk Ryanair kom til OSL. Møtte maskinen som BSSW nevner. Den kom også inn fra Pisa. Vi fikk faktisk hele 6 minutters varsel på at den kom... Så det ble litt hektisk i et par minutter.

Nå blir det å hente barna i barnehagen. Blir nok en tidlig kveld i dag også siden jeg skal tilbake på jobb til kl 0515 i morgen også.

Ha en trivelig kveld

S

G'morgen fra tropevarme Alpharetta ... her er treningsøkt og frokost unnagjort, og nå sitter man og morgenrydder innboksen. Har planlagt en tur til Mosjøen i september og det ser ut som det blir en tur innom BCN på veien nordover. Det skader ikke. :)

Ligger an til å bli en normal arbeidsdag, og nå skal jeg ned og fikse meg en Caribou kaffe ..

Det er en måned for sent det Andreas!! Du skulle vært der nå! :p;)

Greetings fra TOS. Flyet mitt var litt forsinket inn til TRF, og gikk noen miutter forsent. Men da det gikk så var det ikke mye igjen av den tåka...

Her i nord er det fint vær, nesten ikke en sky på himmelen her jeg sitter og ser bort på flyplassen ;)

God ettermiddag fra Oslo. Nå pakkes det for fullt før flytting til Bergen i morgen ifb. studier. :) Blir spennende. Ha en flott dag videre folkens!

Last edited:
Back