God torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag som skal fylles med arbeidsoppgaver...med interne og eksterne møter. Glad for at jeg ikke har planer om å fly de nærmeste dagene - håper det løser seg for de som er berørt.

Ha en bedre torsdag - det nærmer seg fort helg!

God morgen!
Det er spådd en fin dag med bra temperatur, men så kommer Mr Ash fra vest og setter en brå stopper for det sikkert. Sitter på jobb og gjør fint lite, bortsett fra å kansellere fly - de neste 9 timene går nok sikkert ganske sakte. :8:

Her blir det stengt fra 0800z..

God Asketorsdag! Interssant å følge dagens nyhetsbilde. Hadde tenkt å debutere med utepils i dag, men akkurat nå er det litt skya her på Majorstua. Vi får hvordan det går. Have a nice day.

God morgen fra Forus!

Ny dag nye muligheter. Intet nytt under solen, dvs hvis man får se denne i dag.....

Ha en fin dag forumister! :)

God morgon frå Trondheim!

Jada -eg vil ikkje høyra noko om RBK-Brann, for det gjekk jo fint. Flott det! Sånn så ungdommen lika ;)

Ellers er det ny dag, nokså trøtt, men ellers i form. Klar med kaffi og oppgåver, og ikkje noko reising denne veka -bare nye vegger i stova.

Ha ein fin dag alle saman!

Det var jo en fin dag å skulle ut å fly på. God morgen folkens. Dette ser ut til å bli en spennende dag. Skal avgårde med DY529. Og jeg vil dra!

Driver nå å venter på svar hos Norwegian for å høre hva de kan tilby av alternative metoder. Hvis ikke tar vi bilen. Og da tror jeg vi skal prøve komme oss avgårde litt før. Surt, men force majeure og vulkaner kan man lite gjøre med. Tror jeg tar en nespresso jeg... ;) '

Edit: Norwegian spiller The beatles for meg...

Mornings fra Oslo. Vanlig dag på jobben før det blir å gjøre litt husarbeid og hjelpe en kamerat med noe saker i kveld. Ha en fin dag

Ikke skal jeg fly idag så asken fra bålet med lånte penger og råtne regnskaper som islendingene nå har fyrt opp rammer meg heldigvis ikke

Last edited:
God morgon frå Uppsala!
Tanken att stiga upp 0630 gick åt pepparn och istället blev det upp 0915. Nu får kroppen frukost och snart skall det skrivas examensarbete för glatta livet! Ha en flott dag forumister :)

God dag utenfor asketåka her på Hasle. Ser jo at det er skyet, kanskje det er noe på lur over skyene??

Ny lang dag, med svært så varierende aktiviteter, hvilket setter en ekstra spiss på denne torsdagen.....

Er på plass på kontoret. Har en uoverkommelig arbeidsmengde foran meg. Skal en tur på fjellet til helgen og må få unnagjort en hel del slik at skiløypene kan nytes fremfor laptopen.

Driver og snuser litt på ny leilighet, så tenker meg på en visning i kveld.

Ikke skal jeg fly idag så asken fra bålet med lånte penger og råtne regnskaper som islendingene nå har fyrt opp rammer meg heldigvis ikke
Hehe, nice!

Ha en fin dag!

Mornings fra Oslo :)
Fin morgen, fuglene synger, FKH slo Ålesund.
Så får tiden vise om det blir noe av planlagt 4 dagers tur nordover.
(er ikke så veeldig hypp på bilkjøring opp til Finnmark ..)

God morgen fra et regntungt Bodø.

SB i dag og med stengte flyplasser ser det ut til å bli en dag uten utkalling.

Sitter og leser rikstabloidene og humrer av ord som "asketåke" og "askefast"
Utrolig hva journalistene klarer å koke sammen.

Håper luftrommene snart blir åpnet igjen slik at våre kjære pax kan komme seg dit de skal i helgen.

Ønsker alle forumister en fin fin torsdag.

PS: RR på P3

God formiddag fra Solkysten!

Tydelig at restene etter festen på Island ikke har kommet helt syd til oss enda. Kikket litt på flightradaren og det kunne jo virke som at alle radarer i Norge var nede, ettersom det ikke var et eneste fly i Norsk luftrom.

Jaja! Her blir det innedag på jobben, og i kveld blir det dugnad i busker og kratt. Og i morgen en det hælj! Det er nok derfor jeg drikker!!

BF:cool2

Overskyet og grått vær møtte meg da jeg sto opp. Blir indretjeneste idag. Om jeg skal stryke en uniformskjorte til morgendagen virker mer og mer som unødvendig aktivitet. Vifår se ikveld.
Ha en fin dag.

Back