God torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra OSL og nye Runway. Gårsdagens åpningsfest var i god Choice ånd... Det ble også et Scanair Fly & Vin treff - veldig hyggelig. Nå venter Flytoget til Skøyen. Ha en flott torsdag!

God morgen godtfolk!

God start på dagen når "alle" bilene i gata har is på vinduene og må skrapes, untatt min, den er isfri :up:

Liker sånn. Nå er iallefall kaffekoppen på pulten og forum må lesses.

Blir en del sånn excel-ark på meg i dag for å siter someone, men det må til det og av og til.

Vel, ha en fin dag forumister. :)

God morgen forumister! Skal en tur på skolen om noen timer, ellers ingenting på programmet :)

Ha en fortsatt strålende dag alle sammen!

Hey hey!!! Det e fryketleg tidleg......

og jeg har allerede kommet meg til CPH hvor jeg sitter i gullstuen og venter på neste fly til Sviden!

Det var smaksprøver på Jägermeister i Taxfree'n her på CPH. Men kl 0730 fristet det ikke noe videre!
Neste fly er 10 min forsinket og gaten er blitt byttet 3 ganger nå. Akk ja! Kanskje man skulle tatt den smaksprøven allikevel??

Dette kommer nok til å bli en lang dag ja!

BF:cool2

Last edited:
Mornings fra Oslo. På plass på kontoret og allerede fått hevet meg over dagens oppgaver. Litt excellering og å finne ut av våre konkurenters siste sprell står på programmet før det blir en telco med noen yankeer i ettermiddag. I kveld er målet å få seg en skitur. Ha en fin dag

God morgen fra Nærsnes. Ny dag med sykemelding og forkjølelse. Det blir havregrøt med blåbær til frokost snart. Ellers svært lite på programmet, kanskje noe opprydding på arbeidsrommet i 3. etg.? Innkjørselen skulle vært brøytet igjen, men jeg skal ingensteds med bilen idag.
Snakker om bil, ja! Blir vi 5 Alfistaer her på forumet snart? Så at Trety varter opp med Alfa-avatar, og en mulig ny kandidat har sendt meg en privat melding ang. en 166 som er til salgs.:)

"God" formiddag fra Tananger

Dagen begynte med en 2 timers forsovelse... :drunk: Men det ender nok opp med at jeg kun trenger å jobbe til 16...

Kaldt nok er det også... ATIS sa -4.

Nå nyter man et glass (ikke spør...) med varm kakao, før en skal inn i kulden å jobbe igjen.

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Sandvika,
Dagens første møte er ferdig , nye står for tur.
Mindre snø og ikke fullt så kaldt som på sydvest siden av landet idag morges, der var det -7 i Tananger og skikkelig fimbul vinter.
SK4002 med Harald Gråfell gikk på tiden , men fytti rakker'n så kald kjerra var ved ombord stigning.
Det ble en friske fraspark på take-off bane 18 , left turn ved 3000ft skjedde ca over Stangeland og godt på nordsiden av godsterminalen ved Gandal. Det kan jeg ikke huske å ha observert tidligere.
Ingen forsinkelser med jernhesten på vei til prosjektkontoret her og det lover jo bra for å utrette det man er kommet for.
Returen tar jeg med SK4035 senere idag.
Ha en god dag folkes.

God morgon frå Trondheim!

Då blei det endelig i går, etter vel 14 mnd med leiting, eit huskjøp! Me har fått oss hus!! :D Klart, slikt får jo konsekvenser for diverse andre aktiviteter med tanke på økonomi, men det er vertfall plass å snu seg i det nye huset ;)

Då er eg i gong med planer for oppussing allerede.

Ha ein fin dag alle saman!

God morgon frå Trondheim!Då blei det endelig i går, etter vel 14 mnd med leiting, eit huskjøp! Me har fått oss hus!! :D Klart, slikt får jo konsekvenser for diverse andre aktiviteter med tanke på økonomi, men det er vertfall plass å snu seg i det nye huset ;)Då er eg i gong med planer for oppussing allerede.Ha ein fin dag alle saman!

Gratulerer og velkommen etter som huseier. Eller var det leilighet? Uansett, du blir aldri ferdig med det!

Burde jeg føle meg skyldig? :colgate:
Forsiktig Polaris... Dette er et forum fullt av gutter/menn med "god" fantasi...

Men jeg sier takk for den, nå kan jeg kalle meg selv forumets Don Juan ;) ;) :colgate:

Men nei, det er ikke din skyld.

Håvard: Gratulerer :)

God morgen! Gratulerer med nytt hus. Vil du prøveoppusse først, så kan du få låne badet mitt.. :lol:

God brunsj med Jacobs müslibrød er i gang. Til middag har jeg sikret meg en boks hummersuppe som skal jazzes opp litt. Pasienter skal ha det bra.

Borte i vest har dagene endelig blitt lange nok til at jeg rekker en loepetur foer fergen inn til byen...her er det full vaarstemning med fuglesang, krokus og nydelige dager....ha en flott dag

... da dukker vel snart påskeliljene opp langs veiene som vanlig. ;)

Surt og kaldt her i sørøst. Trøtt som en strømpe av en eller annen grunn. Prøver en '5 Hour Energy' og ser om reklamen stemmer ...

God ettermiddag fra BOO. Sitter her og kjeder r***** av meg. 3,5 timer connection her er helt topp... Man har valget mellom Narvesen og toalettet. Jadda!

Uansett. Snart helg. Skal bli godt.

Forsiktig Polaris... Dette er et forum fullt av gutter/menn med "god" fantasi...

HAHA!

Nei det er kanskje ikke alle som er klar over avstandene her... :lol:

Nå har jeg forøvrig fått levert inn den obligatoriske oppgaven jeg snakket om i går kveld, senker skuldrene og tar helg! Jippi!

God ettermiddag fra BOO. Sitter her og kjeder r***** av meg. 3,5 timer connection her er helt topp... Man har valget mellom Narvesen og toalettet. Jadda!

Uansett. Snart helg. Skal bli godt.

Jeg ser din BOO-connection, og høyner med en i Svolvær.
Der var det enda kjedeligere. Antall ansatte var omtrent det dobbelte av antall passasjerer den tiden jeg satt der. Der var det ingenting (muligens et toalett, men ingen Narvesen)

Back