God torsdag morgen

God morgen fra København, skoledagen kickstartet med en forelesning i finans til tross for en småfuktig barrunde i går kveld. Lesing og en tidlig kveld på programmet i kveld.

Sjekket inn med Swiss. Sete 10A. Sett noen forumedlemmer på osl. Fikk et glimt av Air Force One i mørket, så allerede fått gjort mye.

Go morn fra Trondheim :)

Æ e så gla for at derre fredsprisen deles ut i Oslo, og ikke her i Trøndelag.

Håpe alle sammen får en strålende dag ;) ;) ;)

God dag! Dagens planlagte shoppetur til Nordby/Strømstad er kansellert pga. en svært vond høyrefot. Så nå drikker jeg kaffe og følger med Obama-sendingene på tv. Litt frokost skal inntas, og så blir jeg innendørs resten av denne skyfulle torsdagen her i Oslo.

God morgen fra Fornebu.

Tidligere på jobb enn vanlig i dag, for å unngå Obama-trafikken. Har sett flere politimenn iløpet av fem minutter i dag enn jeg har sett i hele år. Så til og med svenske og bergenske politibiler. Jaja, Jagland. Nå får du møte ditt store idol. Håper du er fornøyd!

Ellers er jeg litt salig i dag, etter "Thank you, sponsors-konsert" med Sølvguttene i går. Stemning!

Så var det blitt morgen i Krsand også!

Heldigvis ingen Obama kaos i Krsand i dag. Jeg hadde invitert han innom når han først var i landet, men han hadde visst ikke tid. Og så jeg som hadde bakt småkaker og greier!! Akk ja, er det rart jeg drikker.

I kveld har jeg byttet ut Nobel gallaen på Grand Hotel med julebord på Superspeed 1. Sikkert litt mer folkelig det. Og vinden, ja den er helt fraværende her i dag, så det bugner for en rolig tur over til danskene.

Men først: Jobb!

BF:cool2

God morgen fra Fornebu.

Ellers er jeg litt salig i dag, etter "Thank you, sponsors-konsert" med Sølvguttene i går. Stemning!

Den var faktisk vi på i går også.. Det var frøken sitt opplegg og jeg skjønte først at det var et SAS stunt når denne herremannen holdt tale om SAS sin tøffe tider.. - fin konsert da.

En av min sjeldne kirkebesøk, men hyggelig å besøke nabokjerka ;)

Last edited:
God tåkemorgen fra Nærsnes. her er frokosten gjort unna, snart avreise til Brandbu. I kveld blir det avreise til CPH og Periodical Ground Training imorgen.
Ha en fin dag.

God morgen fra midt i Oslo sentrum. Et ukjent antall helikoptre suser ekstremt lavt over hustakene i bykjernen. Jeg tror vi aldri har sett noe lignende. Mareritt å komme til jobb i dag forresten, kaos er bare forbokstaven, men jeg burde selvsagt vært smart og dratt tidligere.:8:

Mareritt å komme til jobb i dag forresten, kaos er bare forbokstaven, men jeg burde selvsagt vært smart og dratt tidligere.:8:

For min del gikk det som normalt. Men nå reiser jeg heldigvis ut av sentrum for å komme på jobb. Og på Bislett, ca en km unna der det skjer i dag så var det ikke tegn på noe Obamabesøk og både trikker og busser gikk som normalt

God morgen fra midt i Oslo sentrum. Et ukjent antall helikoptre suser ekstremt lavt over hustakene i bykjernen. Jeg tror vi aldri har sett noe lignende. Mareritt å komme til jobb i dag forresten, kaos er bare forbokstaven, men jeg burde selvsagt vært smart og dratt tidligere.:8:

Egenmelding er tingen.

-A

God formiddag/ettermiddag fra Forus/Tananger,
Greit å komme seg ut av Oslo gryta igår ettermiddag før rabalderet satte inn idag. Retur med SK4043 og -TUJ'en ble sikret og egen Limo-sjåfør fra Sola og hjem.
Travel og grei dag jobbmessig her i sørvest etterfulgt av pick-up med egen sjåfør(Leorim) for å ta ukens 5. flight denne gang over vannet igjen til ABZ.
Det blir en leiebil ned til Edinburgh og etter en bedre middag skal hotellets utvalg av malt whisky testes etter lang og travel dag.
Det mener jeg er vel fortjent.
Ha en fortsatt god dag alle.

God formiddag fra Sandefjord, hvor man på morgenen idag lærte av P4 at det sjeldent er vinduer på store fly som Obama sitt. Satser på en tur på treningssenteret ikveld.

Ja, de radiostasjonene - det er ikke maate paa hva de ikke kan ... :lol:

Stille og fredelig i Obamastan u/Obama. Etter hva jeg kan se er det amerikanske folk stort sett lykkelig uvitende (og uinteresserte) i at El Presidente befinner seg i Norge. CNN skal visst kjoere seremonien live, men ellers er ikke entusiasmen like stor her.

Velvel - frokosten er under fortaering foer morgenens taxioppdrag. Deretter blir det WIAS for alle pengene .. ;)

Jeg observerer at nasjonen Norge prøver å sette ny verdensrekord i mindreverdighetskomplekser. "Obama visste navnet på byen og landet han besøkte", side 3-48. Ta dere en bolle, riksmedia.

Forøvrig 4 dager til D-dag. Bare fire dager igjen, nå...

Fortsatt god dag til alle.

Back