God torsdag morgen

LNv22

ScanFlyer Gold
God torsdag morgen fra Thai Royal Silk Business Lounge paa BKK.
Svaert behagelig aa synke ned i stolene her etter 11 timer i luften fra OSL.

Her nyter man godt brunt brennevin og nydelig thailandsk oel mens man venter paa flighten til HKG!

Ha en fortreffelig dag!

God torsdag morgen - forsøkte å få en gratistur til Norge med et fly som skulle direkte til OSL men neida :-)

25 grader i Florida/Jax i går (onsdag - det er ennå onsdag her) - vi får se hva vi får etter en kaldfront som trer seg nedover Florida i løpet av de kommende timene! Snart blir det kanskje vinter her også?

Hvordan lager man fake snø til jul?

G'ettellerannet fra Alpharetta. Her er temperaturmåleren på vei mot blå grader etter nesten å vært oppe i 20 før i dag ..

History Channel forteller om verdens undergang i 2012. Dagbladet forteller om at Obama kan sette igang atomkrig fra hotellrommet på Grand.. Jeg forteller om at bikkja ligger her under pulten min og drømmer og sparker med potene... Ikke alt er like 'nyhetsverdig' kanskje, men jeg vet hvilken sv 'fortellingene' jeg foretrekker.

Sweet Dreams .....

"Go Måren"

Ikke mange gradende ute her på Hundvåg.

Litt mindre enn to timer så er man ombord på DY521 til Oslo for å ...hm.. ta å føle på spenningen?:D

Dette blir en KNALL dag med 19 timer i oslo total. Bring it on!

AM

God morgen fra OSL... litt tykk tåke foreløpig i morgentimene så lav sikt lampene blinker. ca. 2 grader. Og venter på at UPS, DHL og TNT detter snart ned for å så snart komme seg hjemover :)

ser UPS over køben nå =)

Last edited:
God ettermiddag fra avdeling sør-øst. Jeg ser jeg var seint ute med å vekke dere nordboere i dag, og håper dere har det fint under alle igjensveisede bekkalokk og at ingen blir anmeldt for ekshibsjonmisme når man nå er anbefalt å elske for åpen gardin med lyset på i Oslo.

Ha en bedre dag, her skal man snart jakte på lunch.

-A

Glad torsdag morgen. Det blir en laaang dag på jobb - er neppe ferdig før midnatt. Men det er kun 7 arbeidsdager igjen av 2009 - så det går helt utmerket. Nå venter et møte klokken 07:00 - så det er bare å hive seg rundt. Ha en flott torsdag!

Happy Obama day! Her på Flytoget er det stille og rolig. Forsov meg med 45 minutter i dag, så da røyk barbering og frokost og "bolaget" må spandere taxi i stedet for buss til nærmeste togstasjon. Men, jeg rakk toget og det ser ut til at jeg rekker 07:45-flighten til STO med god margin - planen er å komme ut av Dodge City før "sheriffen" lander. For sikkerhets skyld har jeg (på http://m.SAS.no) reservert sete på rett side av flyet, så om AF1 lander litt før tiden burde jeg få et glimt av den fra 7F. Dagen avsluttes tilbake i hovedstaden med julefest med nisse og grøt hos et snart oppkjøpt videokonferanseselskap (der de vil påstå at dagens tur kunne vært unnagjort over video!!!)

God dag fra Lilletorget! I dag er det en fin dag å ha som jobb å se TV. Det er litt stas at Obama kommer på besøk, synes jeg. Når det gjelder det flymessige så stoler jeg mest på dette forum. Ha en utmerket dag med eller uten Air Force One-titting!

God morgen fra Forus!

I dag gadd jeg ikke sitte hjemme og vente til klokken 0800 med å komme meg på jobb gitt.....

Nu er vi nå her, og snart skal man brette opp ermene og sette i gang.

Blir noen møter i dag, bla et oppvaskmøte med en av levererandørene, så noe forbederdelser må og foretas.

Ha en fin dag forumister :)

Kursdag i Oslo, nesten vegg i vegg med Nobels Fredsinstitutt. Har med videoapparaturet og håper på en haug med hjulvispere over hustakene. Ha en actionfylt dag, snart freddan nå!

God kveld fra Abel Tasman NZ. Dag tre av road-tripen som startet i Christchurch er unnagjort og man har unnet seg et fallskjermhopp. :up: I morgen går turen videre opp til Picton og så ferge over til Wellington. New Zealand har sålangt vist seg å være fantastisk vakkert. Ha en flott dag folkens!

Dagen er snart slutt, ferdig på jobb når el jefe lander... men håper jeg ikke trenger å bekymre meg for det. Det er kommet beskjed om en del dårlige CTOT for fly som går rundt 8-9... så beregn god tid...

God morgon från Uppsala,

Tidigt uppe idag igen och studierna fortsätter med ominskad fart. Svårt att ge en visuell väderrapport men radion säger att det blir fortsatt grått.
Ha en fortsatt fin dag!

Go' morgen fra Oslo!
Er så mørkt, så kan ikke se hvordan været er.. Så værrapporten får vente...
Ha en fortsatt trivelig dag folkens!!

God morgon frå Trondheim!

Då var den store O'Bama-dagen her. På mange måter er det greit å ikkje vera i Oslo i dag, dog, det hadde sikkert vore eit flott skue.... Men, det finnes jo andre måter å få med seg "det som skjer" -det sendes sikkert ei oppsummering på tv'en i løpet av kvelden ;)

Her hos oss i barteland, er det rundt 0 grader, grei skuring i trafikken, og varm kaffi er på plass, så då er det bare å komma seg gjennom oppgåvene. Ein dag nærmare jul! :colgate:

Ha ein fredsrik dag alle saman!

God morgen fra Oslo. I dag skal jeg etter beste evne forsøke å ignorere Obama besøket, selv om tingenes tilstand i Oslo ikke akkurat bidrar til at det er så lett. Personlig synes jeg ikke Obama fortjener denne prisen, og han kunne godt holdt seg hjemme. Dog respekterer jeg at andre mener noe annet :)
Etter jobb skal jeg fort å gæli hjem, og så blir det ren avslapning resten av dagen.

Nå er det ihvertfall nok å gjøre på jobb her ...så da er det bare å brette opp armene.
Ha en flott dag :)

Her i Phuket skinner solen fra skyfri himmel (31 gr), og det har blitt tidlig ettermiddag.
Crewet har pick up snart for videre A330-flygning til Emiratene (SHJ), og tre dagers stopp i Dubai, før det går videre hjem til Skandinavia.

Tally-Ho

God morgen fra Oslo. Mørkt og trist ute, men regner ikke. På tross av at jeg bor en kort spasertur unna sentrum, så regner jeg med at Obamabesøket vil ha null innvirkning på min hverdag, da jeg uansett ikke har tenkt med ned ditt idag. Så AF1, Obama og alt det andre, for meg er det en helt ordinær dag

God morgen fra hovedstadsområdet. Arbeidsdagen er straks igang, får håpe det ikke blir for mye kluss i de sentrumsnære områdene når jeg skal surre rundt der mellom noen kunder. Ha en fin dag.

Back