God torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen... Ble en tur på IKEA i går kveld - så i dag skal det bygges dobbelt "Kontor" i heimen... Ha en bedre fridag...

Originally posted by EB
God morgen... Ble en tur på IKEA i går kveld - så i dag skal det bygges dobbelt "Kontor" i heimen... Ha en bedre fridag...

Fridag,du lissom!
:naughty:

Her i gården er det full jobb som vanlig.

glad torsdag - fra kontoret på FBU!
Straffen for å være tre dager vekk fra kontoret, med bare begrenset mailtilgang, er det det ligger en masse greier og venter. Så i dag sto jeg opp til (nesten) vanlig tid og dro på kontoret mens pikene sov, og et par timer til så er det hjem igjen - på en E18 helt kjemisk fri for kø.

I morgen blir det en kort dag på kontoret, før familien setter kursen mot BGO for en helg. Prinsessens andre flytur, og første innenriks (og første med 737)

Originally posted by FBU 4EVER
Originally posted by EB

Fridag,du lissom!
:naughty:

Her i gården er det full jobb som vanlig.

Full jobbings her også..

Her jobbes det også. Nest siste dag for denne gangen i Thailand. Utrolig hvor fort en måned går når en har det bra :D
I morgen kveld settes kursen hjemover med SAS fra BKK og om alt går som det skal når jeg helt fram til Norges midtpunkt i løpet av lørdagen. 24 timers reise, så litt mør blir man jo før en er framme .. Nå er det stranden som venter, før kvelden blir brukt til siste shoppingrunde slik at det er helt sikkert at jeg må stå på koffertlokket får å få den igjen denne gangen også.

man blir vel ikke SÅ mør av å sitte på SAS Business Class og lese Scanair.no Forum??

Originally posted by CK
man blir vel ikke SÅ mør av å sitte på SAS Business Class og lese Scanair.no Forum??
"problemet" er jo at det ikke blir tid til å sove som før i tiden .. :thumbup

og jammen fikk jeg ikke brukt noen tusenlapper i dag også - på en splitter ny Dell-PC (nå holder kona også på å gå på veggen av vår gamle maskin) så nå kanskje det blir flere oppdateringer av Scanair fremover. Det tar laaaaaaang tid med dagens utstyr - gjerne 15 minutter bare å starte skiten! Den Nye Tid starter om 7-10 dager!:biggrin

God morgen godt folk :)

Åssen er livet ?

Bookern har fri idag, og min bedre halvdel skal på hunde utstilling, jaja hver har sin interesse.. er det noen som skal på vollen idag ?? :)

Bedre dag ønskes:thumbup

God morgen fra Bergen også.
Nå er det langhelg her i huset,- og da reiser ivertfall endel av oss innover til Sogn.
God helg alle sammen !

-Og CK: Det hadde jo vært artig å møtes igjen her på BGO engang når du er her ! :up:

vi får se om det blir tid. Det er familietur med strengt program, men siden jeg reiser stand-by kan det jo bli noen timer på BGO på søndag (mye fulle fly). Send meg mobilnummer på PM, så sms'er jeg deg.

Her må man nok jobbe i dag også - innspurt på masteroppgaven tar på. Kanskje våren får en ny mening neste år, når jeg ikke er student lenger? :)

God morgon ifrån Monaco!

Jobb idag också.. Business law, business law och så kanske lite business law till slut :p Är dock inte helt omöjligt att jag tar med mig boken till stranden och fortsätter studierna där runt klokckan 1300 när värmen kommer.

Pausedag mellom eksamener her. 8 timers intens skriving tar på. 3 dager til med eksamen, så er det sommerferie og Afrika venter, woohoo.

LN-MOW er sur ... selvfoelgelig er NRK nede naa som det spilles fotball ... er henvist til P4, noe jeg IKKE er begeistret over .... grrrr ...

Ellers er det gratt og forblaast her borte idag ...

Back