God torsdag morgen

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Stavanger!

Da var det på tide å få i seg siste kaffekopp og hive seg i bilen og sette kursen for ENZV og SK4004 til ENGM og StarMegaDO. :)

Ha en fin dag forumister!

God natt fra CPH, hvor statistikkoppgaven - som faktisk også inneholdt en del om "ventetid i checkinkø" - nu er ferdigskrevet og printet - oppvasken tatt - og man skal forsøke seg på en times søvn før en ny dag og Oslo-tur venter...

Glad vintermorgen...om det ikke er mye sne som har kommet er bakken og takene dekket av et tynnt hvitt teppe. Nå er det morgenmøte på jobben før det går slag i slag inne og ute av kontoret. Ha en flott torsdag!

Yo! Her er man også i gang på Radisson OSL. Nå skal man først ha seg kaffe og frokost. Så blir det å tusle over til terminalen og Megado-innsjekk.

Det er hvitt ute, gitt ....

God morgen, hvitt i Oslo. Kolleger i OSL venter på avløsning så jeg får komme meg til bussen og sette kursen nordover. Ha en fin dag.

God morgen fra rute 501 på vei inn til Oslo Bussterminal. Ikke lenge før det smeller på Osl nå. Gleder meg som en unge.

Morn morn fra høyfjellet her i Afrika. I dag har jeg endelig greidd å sove lengre enn til soloppgang, rakk akkurat frokost og så skal resten av dagen gå med til ymse pusling rundtom nettet her.

Ha en bedre dager i alle hjørner av koden! :)

-A

God morgen

Eneste DO turen jeg kan snakke om i dag egner seg ikke her.....
Håper jeg får et blikk av gjengen el i alle fall maskinen før de forlater.

Dagen i dag består i å lære bort Pass & Visum problematikk til våre nyansatte.
Fra neste uke er det endelig endring i hverdagen, skal tilbake til trafikkavdelingen og det gleder jeg meg til noe helt vanvittig.

Vel god tur til TLS for DO gjengen. Forventer utfyllende rapporter.

S

Det drar seg endelig mot hælj! Skal bli fint det!
God tur til dere som skal på DO. Regner med at turen blir behørig dokumentert.

Her i Krs blåser det godt i dag også. Heldigvis ingen snø. Nå blir det å komme seg i dusjen og deretter på jobb!

T-8!

BF:cool2

God torsdags kveld. Da er alle semesterets eksamener i boks, og nå venter en for meg uvanlig varm juletid, og det med utendørs jobb attåt... :cool:

God Morgen fra Ålesund

Da er dagen godt i gang og dagens 4 kaffi kopp er snart tømt. Formiddagen tilbringes i Ålesund før turen går med sk4453 til Oslo i dag. Variert helg med Mamma Mia, forhandlinger, møte planlegging, kurs og ikke minst den store CUPFINALEN ! ! ! ! Gleder meg som en unge ! ! !
HEIA ÅFK ! ! !

God morgen fra Sandvika,
Vinteren har meldt sin ankomst her østpå ser jeg idag.
Plukket opp en ivrig DO-deltager i Tananger på vei ut til Sola i morgentimen.
Der var det flere deltagere som skulle østover for arrangementet også.
Grei tur over over fjellet med SK4002 og LN-BRQ. Den kraftige østavinden hadde avtatt noe fra igår , men fortsatt var det en del vind i høyden.
Snødrev på OSL og litt venting før vi fikk parkert på grunn av brøyting rundt terminalområdet.
Et par møter står på programmet idag før kursen settes tilbake vestover med SK4039 forhåpentligvis om jeg blir ferdig i tide. Det går alltid et tog(eh.. fly var det visst) i følge reklamen.
Ha en fin dag alle forumister.

Go morgen fra Trondheim

Fikk en liten liverapport fra hangaren til DO-boys&girls.......F*** at jeg ikke får med meg dettan altså.....så ja Andreas...jeg er sur !!!! :(

MEN....når det er sagt ; LIVET ER HERLIG på privaten dog :colgate: :colgate:

......MEN jeg ønsker alle DO'ere ( og DON'T'ere) en strålende dag :D :D :D

Goood moooorning world!

Är inte alls bitter på DO deltagarna som har det otroligt trevligt just nu. Idag står tvätt och städning på programmet innan jag beger mig till en dam i Stockholm.

Lite lätt snöfall som startade precis men det verkar inte stanna kvar en längre tid. Imorgon väntar SK157. Kommer nog vara en del glada miner bland anställda tror jag.

Ha en flott dag :)

En riktig god morgen fra Oslo sentrum, dagen startet bra med positive resultater fra SAS, men nå skal jeg forsøke å sette meg inn i regelverket om offentlige anskaffelser, spørs om det blir like bra... Håper alle på DOturen får en fin dag, skulle gjerne vært med men får ta til takke med pokerkveld med gutta. Kanskje finansierer den deltakelse på neste DO?:p

God DO-morgen! Ja, skulle vært med der. Men det ble en del andre reiseplaner i stedet, og man måtte prioritere fridager og kronasjer. Og tror mine kolleger er glad for at jeg er på jobb i dag, for vi sliter med en del sykefravær om dagen. Samtidig gir svineriet oss større arbeidsmengde enn ormalt. Men, men, det snør - og det betyr at man kan begynne å tenke på årets første lutefiskmiddag.

G'torsdag fra Maura. I likhet med learjet, er min do-tur i dag noe som ikke egner seg i TR-form. Kan dog rapportere om bestått knyttnevetest fram til veggen på badet. Ellers må jeg innrømme at jeg skulle ønske jeg var på veg til TLS akkurat nå, men i likhet med Airbustero ble feriedager og kronasje prioritert annerledes. I likhet med Airbustero - igjen - har jeg også kollegaer som sikkert er glade for ar jeg møter opp i dag, da minst en mann på min avdeling mest sannsynlig ligger hjemme i dag. Jaja, bare 76 dager til jeg skal fly igjen, så en har hvertfall noe og se fram til.

En kjapp tur på fyllinga med noe gammelt gress, og så er det pakker resten av dagen.

Ønsker resten av forumet en god torsdag :)

Ja, det er nok en del ekstra fravær rundt om i disse dager. Spesielt syke barn, i alle fall påstår foreldrene dét.... :rolleyes: Men lutefisk forbereder man seg ikke til på Maura? ^_^

Back