• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Torsdag morgen!!!

Idag er det så pent vær at det blir en liten flytur fra Hokksund- Notodden- Eggemoen og hjem.

God dag fra vaaaaaarme Mosjøen!!! I dag e det bursdagsfeiring med tapas og vin på verandaen;-):nor:nor

Her på OSL har de visst dukket opp en stor lysende ball på himmelen. Noen som vet hva det er?

Ellers teller man ned til helgen, hvor man forøvrig skal gjøre minst mulig. Bestille noen flybilletter kanskje?

Edit: Hvorfor vente helt til helgen? ;). Blir spennende med enda et flyselskap i boka :).

Last edited:
God kveld fra OSL. Da har jeg endelig fått plass på et fly, 23:40 til BGO. Jeg har derfor en god time å slå i hjel her ute, og kjenner det skal bli godt å komme seg hjem nå. I morgen går turen til CPH for en helgetur i Malmø. Det kan bli bra, siden jeg strengt tatt ikke har vært der før. med unntak av noen timer på et møte.

God aften fra sørøst! Chardonnay-stemning i kveld, lett akkompagnert av ferske reker og en relativt skyfri himmel. Hadde man bare ikke hatt en desk som venter i morgen tidlig...

Salte reker og chardonnay! Hadde det bare vært riesling, tysk eller østerrrisk, eller til nød en italiensk sauvignon blanc, så ville iallefall min kveld være reddet.

God ettermiddag fra New York City :USA

Her har man trasket rundt i asfaltjungelen siden i dag morges og kredittkortet har fått kjørt seg litt, noe som igjen resulterer i EB-poeng på kontoen ;) Klær, smykker (til min bedre halvdel), kjøkkenutstyr og diverse gaver er plassert på hotellrommet.

Nå blir det å ta seg en tur ut i en av sidegatene her for å få litt massasje, for det trengs nå :) Må bare finne et av stedene hvor det står "No Hanky Panky" utenfor sånn at jeg vet at ting går riktig for seg :p

Deretter blir det middag på en asiatisk restaurant i Upper West Side.

Ha en fin kveld/natt på andre siden av dammen!

Og imorgen ettermiddag blir det et par Dogfish på "The Iron Monkey" for mitt vedkommende. Noen lyspunkter har man i en stresset hverdag!

Back