• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Torsdag morgen!!!

FestiVal

ScanFlyer Blue
God morgen fra MJF. Varmt og pent vær også idag... Begynner å bli en vane dette været:)
Ha en fin dag:)

Glad torsdag morgen... kick-started by Nespresso. Snart på jobb før det blir en del eksterne møter og så avgang mot Lillehammer i ettermiddag. Helgen skal blant annet inneholde show med Frikar i et juv ved Ringebu - tror det blir ganske så heftig. Ha en flott torsdag!

God morgen fra Thailand, hvor jeg skal oppholde meg til i morgen. Greit med litt sol og hygge etter noen dager i Singapore som etter min mening er en relativt KJEDELIG by..
Nå er litt jobb unnagjort på morgenkvisten, og jeg skal nok ta meg en økt i bassenget for å vedlikeholde legemet litt også nå.

God morgen fra Oslo. Jobb og trening er vel det eneste som står på programmet idag. Ha en fin dag

God morgen fra Forus!

Ikke planer for dagen, men vi må ta det som kommer...... ;)

Men forum må leses først. Ha en fin dag forumister! :)

Da kan jeg jo sende en liten morgen hilsen herfra for første gang.
Er midlertidig omgjort til "dagens leder" på jobb.

Ha en flott dag

God morgon frå Trondheim!

Ingen spesielle planer -ein ny dag på jobb :)

Ha ein fin dag alle saman!

God dag! Fin dag i hovedstaden. Tror vedkommende på trikken hadde både svineinfluensa og hestehoste, men det går vel bra tenker jeg!

Intet spesielt på programmet bortsett fra - jobbing - heter det visst.

Her er det snart avreise til Fagertun for å hente våre gjester og kjøre dem til Drammen. De skal med tog til Gol. Nå er det tema "Fjell" som gjelder for dem en snau ukes tid før "By" venter etterpå.

Så blir det litt indretjeneste og noe oppdatering før den halvårlige simulatortesten i neste uke. Ewr imorgen.

Ha en fin dag.

God formiddag fra kommunegrensen i Bærum øst. Ikke noe heftig på planen i dag, får se hva dagen bringer og ta det derfra. Blir vel mer detaljplanlegging av den store sydenturen i kveld bl.a. bestille noen flybilletter med SA. Der strekker ikke WIAS til ser jeg, så man for bruke selskapets egne sider :(

God morgen fra KRS.

Strålende sol her i dag. Først blir det noen timer på kontoret før kursen settes mot Evje for å få med seg Kongelaget på Landsskytterstevnet.

I morgen er det fredag alt!! :)

BF:cool2

Go morgen fra ENZV! planen for dagen er en spotte tur til sola med oddi og iberworld! ha en fin dag videre alle forumister!

Go Morgen fra sandnes planen for dagen er en spotte tur til sola med svgspotter og iberworld!
Ha en fin dag videre alle forumister!

Last edited:
God morgen fra Oslo sentrum. Siste 3 ukers prosjekt er i havn, og da puster man lettet ut. Tilbakemeldingene er hittil gode, og da føles det godt.
Dagen i dag går med til å gjøre noe oppsamlet arbeid og skrive noen rapporter ...og selvsagt litt forumlesning ^_^

I kveld blir det vel til å overhøre FFK's overhøvling av Lech Poznan slik at ihvertfall FFK går videre i Europa Ligaen :p
Med nærmere ettertanke er det like sansynlig som at jeg vinner i Lotto ;)

Med ønske om en god dag til alle ! :)

God morgen fra Forus/Tananger,
En fin sommerdag her over i sørvest. Ser at finværet fra Skottland igår er i ferd med å gjøre seg gjeldene her og.
Det blir en grei dag på kontoret idag.
Må en kjapp tur over fjellet til prosjektkontoret i Sandvika imorgen med SK4002.
Ha en fin dag alle forumister.

God morgen fra Mo. Det strålende været bare fortsetter og fortsetter. Kun to arbeidsdager igjen før det blir en ukes ferie. Denne gang blir det tur til Møre å Gromsdal. Må jo sjekke hva Møringene holder på med for tida. ;)

Her avspares det og forbredes til selskap på ex-ens hytte på Nessoden i kveld. Kursen settes mot Fjellberg på Frogner så snart man ser anstendig ut.

God dag fra Steinshamn. En liten sykkeltur for å se på "vinsjan på kaia", de lager verdens største her ute. Elles skal jeg vel klare å komme halvveis i "De velvillige"....

God morgon från Sigtuna,

Strålande sol idag och det betyder att större delen av eftermiddagen kommer att tillbringas ute. Måste även förbi någon butik och hitta ett kort till presenten inför lördagens bröllop.

Ha en flott torsdag!

Back