• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Torsdag Morgen

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen!

Jupp, da var det å lage seg kaffe og pakke bilen.....

Ha en fin dag forumister!

God dag fra Vaterland. 2 av 4 på jobb, med samme deadlines som før. Ja, det blir hektisk. Godt man er flink. :lol:

BRUUUUUCE SPRINGSTEEN!!

-frå Bergen Lufthavn :colgate:

For ein konsert!!! Bare synd det er over. Det skulle vart så mykje lengre. Vel, det får greie seg med plater og videoer til neste anledning ;)

Solskinn og strålande i Bergen no, og eg har fått meg god frokost på denne travle flyplassen. Security går ned rulletrappa og ut av bygget. Skal du reise frå BGO på morgonquisten i dag, kan god tid vera eit tips ;)

Ha ein flott dag alle saman!

BRUUUUUCE SPRINGSTEEN!!

-frå Bergen Lufthavn :colgate:

For ein konsert!!! Bare synd det er over. Det skulle vart så mykje lengre. Vel, det får greie seg med plater og videoer til neste anledning ;)

Solskinn og strålande i Bergen no, og eg har fått meg god frokost på denne travle flyplassen. Security går ned rulletrappa og ut av bygget. Skal du reise frå BGO på morgonquisten i dag, kan god tid vera eit tips ;)

Ha ein flott dag alle saman!
Jøss, er det gå sakte aksjon, eller er omsider passasjerene begynt å komme tilbake?

God morgen fra Sjursøya. Arbeidsdagen har er kommet godt i gang. I dag går dagen med til byggemøte og forberedelse til dette. Deretter blir det litt planlegging for neste uke, før det blir retur til Bergen i kveld og så.... HELG! :)

God morgen fra FBU. Her er man tilbake etter to dager på syd-koster. Nå skal vi bare få kontroll over e-posten igjen før helgen.

Jøss, er det gå sakte aksjon, eller er omsider passasjerene begynt å komme tilbake?

Neimen ikkje lett å sei. Kan ikkje sjå større avganger heller dei neste timane -den neste "store" må vera Finnair? som er stor? -men ei hyggeleg dama sa akkurat at det kan skuldast mange fly samstundes.... usikker på om eg kjøper den -er ikkje ofte eg har sett BGO slik, og det er jo vanligvis mange fly samstundes heile tida.....

god morgen fra FBU! Det ser ut til å bli en kort dag i dag, da svigermor som fungerer som dagmamma inntil videre har blitt syk. Konemor må på jobb etter lunch, så da får jeg reise ut og avløse. Hvis nå bare nettet ikke hadde vært så tregt, så kunne jeg vært litt effektiv i dag. ARGH!

Neimen ikkje lett å sei. Kan ikkje sjå større avganger heller dei neste timane -den neste "store" må vera Finnair? som er stor? -men ei hyggeleg dama sa akkurat at det kan skuldast mange fly samstundes.... usikker på om eg kjøper den -er ikkje ofte eg har sett BGO slik, og det er jo vanligvis mange fly samstundes heile tida.....
Frem til det ble bråstopp i flytrafikken i fjor høst, så var dette helt normalt i hvert fall på mandag og tirsdag morgen, men det var før SAS kuttet noen av sine morgenflygninger. Derfor jeg lurte på om det kanskje bare var to åpne luker i sikkerhetskontrollen f.eks.

God dag! En spennende dag på flere måter, ikke minst pga. et svært så interessant lunsjmøte på Bristol. Slikt kan det bli business av ;)

Og når skyene er i ferd med å forsvinne over byen er det jo bare fryd og gammen :)

God morgen fra Forus/Tananger,Fin dag her over i sørvest.
DY sin 738 med 6000th 737 i halen kom fra OSL i det jeg passerte Sola på vei til jobb i de tidlige morgentimer. Fint fly.
En travel dag på jobb her i hovedkvarteret idag.
I morgen blir det nok en dagstur over fjellet til OSL og prosjektkontoret på Lilleaker.
I kveld blir det treff med gode kolleger på byen.
Ha en fin dag alle forumister.

Jøss, har ikke EB våknet enda??? Er han syk?;)

God morgen fra sør forresten!
Strålende vær i dag som står i sterk kontrast til gårsdagens drittvær! Nå lukter det nesten litt sommer igjen!

Blir kontordag her i dag før sofaen skal byttes ut i ettermiddag. Gleder meg til å bære gammel sofa ned 3 etasjer og ny opp! Puhhhh....

Ellers drar det seg heldigvis mot helg! Kjenner øl-tørsten kommer snikende!
Snart ferie heldigvis! T-8 i dag! AND counting!:colgate:

BF:cool2

Jeg har offisielt SOMMERFERIE! :) Siste eksamen er unnagjort, aldri gjort det bedre på en matteeksamen i mitt liv. Herlig avslutning, nå kan jeg sitte oppe til 3 på natta og spille så mye playstation jeg bare vil - UTEN å få dårlig samvittighet for at jeg egentlig burde ha lest..... :colgate:

God ettermiddag - ferdig med dagens dill-dall. I morgen ser det ut til at det blir klissvått i hovedstaden, dårlig gjort når det er fredag. Snart middag. Ha en fin ettermiddag og kveld!

G'morgen fra Alpharetta! Her er det 28 grader og klamt som inne i hansken til en tyrkisk lastebilsjåfør!

Travel jobbdag - guttungen skal til bestefar i helgen, så det blir noen dager ungefri. Det skal feires med en bedre middag i kveld. ^_^

Hepp hepp fra sommer Chicago.. :P

Her koser vi oss med 16 grader og pissregn. Enda en kontordag i dag, uken blir veeeldig lang når man ikke har reisedager overhodet. Heldigvis ikke mange sånne uker.

God ettermiddag fra OSL. Da var omsider arbeidsuken over. Nå blir det SK287 over fjellet. Skal bli godt! Ha en god kveld!

Frem til det ble bråstopp i flytrafikken i fjor høst, så var dette helt normalt i hvert fall på mandag og tirsdag morgen, men det var før SAS kuttet noen av sine morgenflygninger. Derfor jeg lurte på om det kanskje bare var to åpne luker i sikkerhetskontrollen f.eks.

Tja, eg vil jo påstå det ER bare 2 ...... (og ja, eg såg bare 2 opne)

Ja, det er jo strålende service! Å holde ene luken stengt når køen står helt ut på fortauet...

Flyselskapa hjalp vertfall til ein viss grad til, med å vente på innsjekka passasjerer.....

Back