God torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det er fortsatt hvitt ute...men det skal bli varmere. Det er kun to dager igjen før det blir laang påskeferie! Ha en bedre torsdag!

Klokken er 21:45 .. sitter paa ferja paa vei paa jobb ... igjen .. natt-Tristar ...
Det er kjoelig, det blaaser, men det ser ut til at skyene er paa vei bort igjen ... vi faar se. Ser ut til at finvaeret tar en pause ...

Sitter på Hurum og venter at rørleggerne kommer - ombygging på gang

Å være før CK på denne daglige tråden er også uvanlig for meg :up:

Ha en god dag

etterdønningene etter forkjølelsen gjør at det blir noe lengre morgener denne uken enn vanlig, men neste uke skal nok kke engang EB slå meg på nesen...

God morgen fra Bergen også.
I dag er det grått og vått her i Vestlandets hovedstad !

Nå når Dere akurat har begynnt i arbeid.... ( :wow: ),- så er det halveis for meg...
Begynnte klokka 05 i dag. -Nå er det kaffi .

God morgon.. Inga föreläsningar idag. Skall sätta mig nere vid stranden och använda mig av det WiFi nätverk som finns där nere för att göra lite projektarbeten. Klockan 1630 blir det dags för lite "tutoring" och kvällen kommer att tillbringas med näsan i böckerna..

Monaco bjuder just nu på 13.6 grader och inte ett moln.

God morgen fra Lysaker :)

Laaaaaaaaaaang kø på vei til jobb idag, heldigvis bare 1 dag igjen til helga , så da kan det vel ikke bli bedre.. jeg jeg skal ikke kommentere vær situasjonen da jeg fremdeles ikke liker snø.

Forventet telefonstorm og mange pissed off kunder idag pga at noen fjols på OSL ikke helt har skjønt å gjøre jobben sin mellom 12 og 16...

Bedre dag ønskes :)

Back