God torsdag morgen!

Takk.. Da hadde det nok ikke vært mulig før på mandag med FedEx - og ikke før 4:30 PM heller...

Det hele heter "far har ansatt ny sekretær i halv stilling" ...

Var hun pen da? :D

og hun bare "UPS Fedex, er itte det samma a?" Det kalles vel opplæring.

Tror jeg har pratet med noen hun evt. er i slekt med en gang.. "Er dere det samme som DHL??"

Også har du gjengangeren:
-"Hei, jeg ringer fra FedEx"
-"Fretex, sa du??" :D

85929, Pinetop-Lakeside (nearest airport SOW ;) )

Been there, done that (almost....). Var noe kjent med "Show Low", sikkert sett det på et skilt når jeg har kjørt forbi på I-40. Lykke til med skjæringen. :)

Da er det lyst og jeg kan fastslå at det er skyet. Nå begynner det å bli litt mørkere, så da kommer det vel no drittvær, tenker jeg ...

Men her inne er det lunt og fint, kaffen er varm og julekalenderen er åpnet.

God ettermiddag fra Lilleaker,
Da er snart arbeidsdagen over her . Travel dag som startet som vanlig 05.15 hjemme i Tananger.
Igjen en kald og fin vintermorgen med -4 grader i sørvest. Det er 9 grader under normalen for årstiden.
SK4002 og LN-RCU gikk på tiden og etter en kjapp avisning tok vi av på bane 18 med "left turn" etter takeoff som ikke var SID. En flott utsikt over nord-Rogaland i vintermørket.
En fin tur igjen over fjellet i morges, catering tralla med frokosten kom på egenhånd ned midtgangen fra fwd galley og traff andre stolrekke med et solid brak.
Braket vekket de som allerede hadde sovnet og det var flere lettere forfjamsete ansikter å se rundt seg.
Kostnadskuttene gjør sitt inntog. Den lille sjokoladen som vanligvis ligger i frokostboksen er rasjonalisert bort.:-( Den savnes til kaffen.
På den andre siden så blir det ikke behov for å pusse tenner etterpå.
Vel , det er straks tid for månedens teambuilding og middag på en gård i Asker.
I morgen er det ABZ som står på programmet før det blir helg.
Hei hvor det går.
Ha en fortsatt fin dag alle forumister.
Snart snur sola :)

Grynt fra Chicago... Kjerringa hadde glemt aa sette paa klokka etter hun forsvant ut i otta i morges saa man kom seg 20 min sent paa jobb i dag og er passe lang i trynet.

17F og sol, tilsvarer noen minusgrader det og kaldere blir det i kveld.

Heldigvis kun 6 kontordager, 4 reisedager foer man starter juleferien med SAS Business til CPH den 18. desember.

En bedre dag oenskes alle forumister

God kveld fra Lilletorget. Litt dystre tider om dagen, både ute og inne på jobben. Største morsomhet på jobben i dag var å lese denne, send til alle ansatte:

"Nå må dere sannelig skjerpe dere folkens. Dere har fått beskjed om tidligere at
Asjetter , kopper, spisebestikk som dere tar med ned fra kantina skal bæres opp
Igjen for oppvask. Dere har også fått beskjed om at oppvaskmaskinen her i 3. er
I stykker. Noe dere også bør ha sett. Dere har blitt bedt om å vaske deres egen kopp
I påvente av ny maskin ( som kommer fredag) Blir det gjort Å NEI DA!
I dag har det kommet til ytterligere flere asjetter og annet skittent utstyr.
Tidligere har jeg fått høre at ”dere ikke er en barnehage heller” når slike ting har
Blitt påpekt. Jeg tror jamen at en barnehage har litt mer orden enn her."

God kveld fra Lilletorget. Litt dystre tider om dagen, både ute og inne på jobben. Største morsomhet på jobben i dag var å lese denne, send til alle ansatte:

"Nå må dere sannelig skjerpe dere folkens. Dere har fått beskjed om tidligere at
Asjetter , kopper, spisebestikk som dere tar med ned fra kantina skal bæres opp
Igjen for oppvask. Dere har også fått beskjed om at oppvaskmaskinen her i 3. er
I stykker. Noe dere også bør ha sett. Dere har blitt bedt om å vaske deres egen kopp
I påvente av ny maskin ( som kommer fredag) Blir det gjort Å NEI DA!
I dag har det kommet til ytterligere flere asjetter og annet skittent utstyr.
Tidligere har jeg fått høre at ”dere ikke er en barnehage heller” når slike ting har
Blitt påpekt. Jeg tror jamen at en barnehage har litt mer orden enn her."

He he.. Denne var fin. Den vanlige klassikeren at "mordi jobber ikke her" holdt vel ikke for denne frustrerte kollegaen

I kantina på en skole jeg gikk på en gang, hang det et skilt om at "Mora di jobber ikke her".. Unntaket må ha vært han ene i klassen min - mora hans var vaskedame på den skolen...

Been there, done that (almost....). Var noe kjent med "Show Low", sikkert sett det på et skilt når jeg har kjørt forbi på I-40. Lykke til med skjæringen. :)

Show Low har Wallmarten! Haha... Men Pinetop er et hyggelig sted og dra opp til når man må escape varmen i PHX... Og så har det seg slik at min mor fikk bygget "drømmehuset" sitt der oppe - så hun foretrekker å pendle(fra Phoenix) til en viss grad. Det er liksom et lite hyttestrøk for PHX og Tuscon-beboere...

God morgen og god natt! Nye bt.no er i hovedsak en sukess og det har vært fikset et par mindre bugs her og der, men for min del er det ikke mye gale utestående. Nå har jeg satt til livs to raspeballer, en halv sau og et lass kålrabistappe. Nå skal jeg nyte to episoder Deadwood, og så er det i køy.

-A

Grynt fra Chicago... Kjerringa hadde glemt aa sette paa klokka etter hun forsvant ut i otta i morges saa man kom seg 20 min sent paa jobb i dag og er passe lang i trynet.

Tommy da, er det ikke på tide at du får deg egen vekkeklokke/klokkeradio nå? Du er da halvvoksen ^_^

Skriv det på ønskelista :lol:

E!

Da er en lang natt snart over håper jeg. Vi har sittet og byttet ut http://www.bt.no og ordnet og styrt. Ser ut som vi ahr kontrol på de fleste tingene og ytelsen er noe lunde der den skalk være, med andre ord jeg får lov å sove snart... men de finner vel garantert en showstopper 10 minutter etter jeg sover dypt.

-A
Det varte visst ikke evig. Nå får jeg bare opp <html><head><title>The request contains an illegal URL.</title></head>
<body> osv. når jeg prøver www.bt.no :)

Det varte visst ikke evig. Nå får jeg bare opp <html><head><title>The request contains an illegal URL.</title></head>
<body> osv. når jeg prøver www.bt.no :)

Det er som vanlig med å bytte ut så mye gammel leamikk noe knirk første dagen i produksjon, men det var langt mindre enn ventet. Alt i alt er det meste av problemer borte nå, så det ble mindre smerte enn forventet. :)

-A

Back