Det hele heter "far har ansatt ny sekretær i halv stilling" ...
og hun bare "UPS Fedex, er itte det samma a?" Det kalles vel opplæring.
85929, Pinetop-Lakeside (nearest airport SOW)
God kveld fra Lilletorget. Litt dystre tider om dagen, både ute og inne på jobben. Største morsomhet på jobben i dag var å lese denne, send til alle ansatte:
"Nå må dere sannelig skjerpe dere folkens. Dere har fått beskjed om tidligere at
Asjetter , kopper, spisebestikk som dere tar med ned fra kantina skal bæres opp
Igjen for oppvask. Dere har også fått beskjed om at oppvaskmaskinen her i 3. er
I stykker. Noe dere også bør ha sett. Dere har blitt bedt om å vaske deres egen kopp
I påvente av ny maskin ( som kommer fredag) Blir det gjort Å NEI DA!
I dag har det kommet til ytterligere flere asjetter og annet skittent utstyr.
Tidligere har jeg fått høre at ”dere ikke er en barnehage heller” når slike ting har
Blitt påpekt. Jeg tror jamen at en barnehage har litt mer orden enn her."
Been there, done that (almost....). Var noe kjent med "Show Low", sikkert sett det på et skilt når jeg har kjørt forbi på I-40. Lykke til med skjæringen.![]()
Grynt fra Chicago... Kjerringa hadde glemt aa sette paa klokka etter hun forsvant ut i otta i morges saa man kom seg 20 min sent paa jobb i dag og er passe lang i trynet.
Det varte visst ikke evig. Nå får jeg bare opp <html><head><title>The request contains an illegal URL.</title></head>Da er en lang natt snart over håper jeg. Vi har sittet og byttet ut http://www.bt.no og ordnet og styrt. Ser ut som vi ahr kontrol på de fleste tingene og ytelsen er noe lunde der den skalk være, med andre ord jeg får lov å sove snart... men de finner vel garantert en showstopper 10 minutter etter jeg sover dypt.
-A
Det varte visst ikke evig. Nå får jeg bare opp <html><head><title>The request contains an illegal URL.</title></head>
<body> osv. når jeg prøver www.bt.no![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.