• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Her er det bare å ta "copy, paste" fra i går. Klokken er 05:45 og det er +5 grader. Ha en bedre torsdag....:spin:

:zzz :zzz :zzz

Trøtt morgenhilsen fra Tromsø

Liten avsovning i dag( 20 min) , det skal ikke skje, men det gjorde det dessverre :(

Ellers blir det en fin dag. Her er det mørkt , vindstilla og ca.-1 grad

Ha en våken torsdag ;)

glad torsdag! I dag blir det tidlig avreise fra kontoret for å dra hjem og kokkelere - i kveld blir det hjemmelaget moussaka og panna cotta (ble laget i går kveld), mens vi planlegger sommerens ferietur med gode venner. Med to små med på tur i år, blir det neppe Bhutan eller Botwswana (eller St. Maartin), men kanskje jeg får et nytt flyselskap...

Da blir det vel SunTrip til Nueva Estockholmo, da vel ... CK paa charter? :wow:

Moerkt og trist paa BI .. fortsatt ingen sne og naa ser det ut som at temp'en klatrer litt ... ATA sier at de skal ta 10 'mindre 737'er' senere i aar ... blir SAS endelig kvitt smaagrisene ??

God torsdag eftermiddag!

13 grader utanför fönstret just nu vilket inte är helt fel för att vara januari. Englandsresan faller mer och mer på plats just nu ser det ut som om det blir ett nytt bolag (undrar hur jag ligger till i förhållande till EB och CK), två nya flygplatser och 4 leggar totalt. Desvärre inte bmibaby som jag hade hoppats på utan BA, flybe och bmi. CK kanske vill ha ett komparativt test av först och sistnämnda för NCE-LON-NCE?

MOW: Tack för julkortet

Nå har jeg gått opp løypa for CK! Charter var ikke så ille - særlig når fl pluss en ukes hotel inkludert i prisen blir billigere enn både SAS, Sterling og Norwegian skal ha for bare billettene...:devot:

Kan man gå tillbaka och titta på ställningen ? Finns tabellen kvar ? Har inte anmält mina 3 senaste: V-Bird (A320), WDL (BAe 146), EU-Jet (Fokker 100) samt Hooters Air (737-300). Tror det är 122 totalt nu, håller CK tabellen aktuell ?

Originally posted by LN-MOW

Moerkt og trist paa BI ..

Vært ganske lyst og trivelig på den BI der jeg oppholder meg i dag, uvanlig mildt og klar himmel det meste av dagen! Ser frem til flere slike dager fremfor snø og mange blå på gradestokken.
:devot:

God kveld fra Lysaker :)

Mens dere andre slapper av etter dagen er det noen som fremdeles må jobbe.. oh well.. kan iallefall trøste meg med at jeg begynte litt senere.

Bare en drøy time igjen så er det hjeeeeeeem.. kjedlig med senvakt..

Originally posted by Scanor
God kveld fra Lysaker :)

Mens dere andre slapper av etter dagen er det noen som fremdeles må jobbe....

Är de någon tröst så sitter jag med ett berg av hemuppgifter och läsning so you are not the sole worker.. Men i morgon så är det :cheers: då en god vän kommer på besök.

Back