• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag -i dag er det igjen litt mildere - så vinter`n kommer nok ikke i dag heller. Skulle tro at det snart blir stooore tilbud på ski og skiutstyr i sportsbutikkene. Ha en bedre torsdag - det er snart helg!

God morgen..........Dere kan få litt regn av oss........Med over 500 mm i desember har vi fått vår kvote her borte......Så dere har det bra dere
Snø er vel ikke noe å trakte etter i en by heller ??
.:biggrin

Kaldt og jaevlig i Seattle ... meterolygen paastaar sne, men jeg haaper han tar feil. Seattle i sne er pent - men et mareritt for oss innen samferdsel.

Det drypper fortsatt inn julekort .. CK's kom i dag .. men det tar vel snart slutt det ogsaa ...

Torsdagen bringer Alaska med winglets ... haaper jeg klarer aa passe den opp.

Hyggelig med sne om vinteren...også i storbyen. Kan jo gå på ski fra døra og rett ut i marka...men i midten/slutten av februar kan vi godt se antydning til vår...:spin:

God morgon från Monaco :hi2 . Inte mycket antydning till vinter här nere. 11 grader klockan 07:15. Ser fram emot dagens två föreläsningar i Statistik och Human Resource Management. Kvällen blir den första lugna på över 3 veckor vilket är skönt.

Ha en fortsatt fin dag. :up:

glad torsdag fra Fornebu. Det er mørkt og surt, men snart er det helg!

God Morgen fra Kløfta :)

Ligger her med virusinfeksjon i halsen.. jaja, fri fra jobb om ikke annet.. lucky me..

Hæv fønn :)

God morgen fra Alta.

Det blir hjemmekontor i dag også på grunn av syke barn. Håper hun snart blir frisk igjen så en kommer seg fra jobb. Men i disse moderne tider med webmail og bredbånd så går det greit å jobbe litt hjemmefra også.

Ellers -8 grader i Alta og skyfri himmel. Glimrende forhold er det i lysløypen også, selv om det er litt lite snø. Det er helt fantastisk å ha øysløypen så nært at det er bare å spenne på seg skiene utenfor døren.

God formiddag fra sør! Lettskyet pent vær og 5 grader. Akseptabelt til denne tiden av året!:D

Intet nytt på graviditetsfronten! Beredskapsnivå orange opprettholdes og vi er klare tli aksjon når det måtte komme! :up:

Torsdag bringer en ny episode av Las Vegas på TV. Faktisk en av de bedre seriene som har blitt sendt spør du meg!

Snart helg ja! Mon hva den vil bringe?!?

BF

God formiddag fra Drammen. Blå himmel, 4 grader på den røde siden av null. Våren i anmarsj? Jatakk, men jeg tipper vi ikke har sett siste snøen. Vi får nyte vår/påske stemningen enn så lenge, og ta en Jägermeister i kvelds! :cheers:

Originally posted by BU662

, siden jeg har tatt meg fri... Ja vi studenter kan gjöre dette. :D

Jassaa??? Ikke med den absenceppolicyn som universitetet haer nere har. :naughty:

Originally posted by Bizflyer
Torsdag bringer en ny episode av Las Vegas på TV. Faktisk en av de bedre seriene som har blitt sendt spør du meg!

Snufs! Ikke noe Las Vegas i dag på TV.:( Det var synd!

Og man har hoppet glatt over skoledagen idag også...
Begynner heldigvis endelig å nærme meg bedringens vei, men skal en tur til legen senere...

Ha en fin dag! :hi2

Nesten fristet til aa aapne en ny 'god morgen'-traad, men skal la vaere ...
Hadde en fin opplevelse paa vei over sundet med fergen i morges ... omtrent midtveis merket vi at de plutselig slo av motorene, og saa kom skipper'n paa PA'en og informerte at de var noedt til aa slaa av ettersom vi var iferd med aa krysse en flokk spekkhoggere! Tok en tur ut for aa se, men pga moerket var det ikke annet aa se enn et par finner ...
Men likevel - en flott naturopplevelse aa starte dagen med!!

Vel her sner det friskt allerede...smoerer med hjemmekontor i dag....kaoset paa I-5 frister ikke....i hverstefall tar jeg toget om jeg maa inn til byen......

Har også opplevd å se hval fra fergen til Bainbridge...men synet av en ubåt som brøt vannoverflaten rett foran fergen var også imponerende...

God torsdag (som riktignok er blitt "gammel")!

Sitter i Oslo nå og skal nyte en forhåpentlig bedre middag på Shippingklubben i kveld (aner ingenting om stedet, men det høres iallefall godt nok ut....).

jy

God aften også fra en fuktig og forblåst Bergen....

Har akurat kommet hjem fra jobb,- der "dykkerdrakten" har vært flittig i bruk .
På vei hjem var det 10 (varme) grader ute ! -Nesten vår i luften altså ! :up:

Back