God morgen fra Britannia Hotel i Trondheim... Om en liten time bærer det ut til Værnes og så en 737 ned til Oslo og et større kundemøte. Håper på en tidlig ettermiddag. Ha en bedre torsdag - det nærmer seg helg!
god morgen ja.. her sitter man å moter seg opp til to dager med kurs i regi av Securitas *jippi* heldigvis så klarte man simfoxen i går, så nå gjenstår kun teorien *gjeeeeeeeeeeeeeesp*
God morgen fra København. Litt smådisig nå i morgentimene, men ser ut som om det skal bli fint vær utover dagen. Ny dag på lesesalen venter. Ha en fin dag
Riktig god morgen fra 32,7 varme og deilige grader i Thailand. Første del av arbeidsdagen er snart slutt, før det blir noen timer på stranda rett nedenfor her med familien. I kveld blir det som vanlig en ny restaurant som må prøves ut, før dagen avsluttes med et telefonmøte. Ahh, for et herlig liv dette er ;-)
Arbeidsdagen er alt 3 timer lang ..... bedre forutsetninger enn igår.
6 timer igjen så er det helg wheeeee
Ikke stort som skjer på OSL idag, flyene kommer og flyene går
God morgen fra Lilleaker,
Ny frisk morgen , gode muligheter for en bra dag . Det blir noen møter utover dagen før kursen settes vestover til SVG med SK4039 utpå ettermiddagen.
Ha en fin dag alle forumister.
Siste arbeidsdagen på litt over en uke. I morgen setter jeg kursen mot Malaysia. Skal på studietur med noen agenter og flere spennende ting står på programmet. En hel del flyving blir det også: OSL-ARN-KUL-KCH-BKI-SDK-KUL-ARN-OSL.
Og så er det kamp (sesongspremiære!) dagen etter hjemkomst. Det blir en finfin uke!
Nok en grå dag. Jeg venter på våren!!
Det lyse er at det er fridag, før hele helgen skal tilbringes på jobb.
I dag blir det detaljtegning av nytt kjøkken. Gleder meg til å komme igang og få et skikkelig kjøkken igjen.
"Been there, done that!"
Forholdsvis grått på Nærsnes og ny dag med telefonvakt frem til kl. 1600.
Ennå intet nytt fra bilverkstedet, så det er nok plenty med jobb å gjøre på bilen.
Det blir litt støvtørking i løpet av dagen. Kanskje også en spasertur mot kvelden.
Ha en fin dag!
G'morgen ... ser ut til aa bli en fin dag her vestpaa. Noterer meg at Bush-pesosen er under 5 kroner - mao. blir det ingen sommerferie i Norge i aar .. altfor dyrt.
Tilbake paa jobben etter noen feriedager ... blir moett av en full innboks .. ugh..
No er det snart bare timeføring som igjenstår, så er det helg for min del. Kommer 4 krapyl frå Stavanger som skal hjelpa meg å feste og drikke kald pils, så det blir nok ei fartsfylt helg
Håper Bergen klarer å holde tett denne helga då, slik at me slepper sydvest og regnfrakk.
God ettermiddag ! Nå er det bare et par signeringer som gjenstår før jeg tar helg - herlig etter å ha jobbet 11 dager i strekk. Vurderer å feire dette med en bedre biff til middag, hvis jeg ikke sovner ved kjøkkenbenken Eventuelt blir det en øl og litt husmannskost på Lompa.