• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God (torsdag) morgen ...

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
.. eller slik foeltes det iallefall ... har hatt 24 timer med dritesjuke fra alle ender og alt som hoere med ... visste ikke at det gikk an aa bli saa syk og overleve. Ble gradvis daarligere utover morgenen i gaar og rundt lunchtid trodde jeg at jeg skulle doe.

Men for livets glade gutter osv ... :spin: saa naa er jeg over det vaerste men er saa svak, saa svak. Maa sette meg ned aa hvile ti minutter for hver gang jeg reiser meg. Tok lillegutten til skolebussen i morges, og de to hundre meterne nedoverbakke gikk greit, men de to kilometrene oppoverbakke tilbake var seige ...

Skyet, ikkeno taake, temperatur paa plussiden, Alex Harvey paa stereoen og te i MD90-koppen. Lurer paa hva som skjer om jeg tar meg en stoeyt whiskey??

Replying to Topic 'God (torsdag) morgen ...'

God morgen -og velkommen tilbake til de levende. Thi du har vandret i Dødens dal... etc.... Håper sykebrennevinet hjalp!

Klokka er to, og jeg ANER ikke hva slags vær det er utenfor. Ikke bryr det meg heller, for nå skal jeg sove!

Velkommen tilbake...som en slankere utgave?

God torsdag morgen... Håper det blir litt kjøligere og mer hvit sne. Hvis ikke har Widerøe tilbud om Røros i kalenderen sin... Ha en bedre torsdag!

God morgen. Nå sitter jeg av alle steder i Brønnøysund hvor jeg skal på et styremøte i dag. Ble en kort natt i natt etter at jeg fikk en litt kjapp endring på mine reiseplaner fra Lisboa i går. BU direkte ble kansellert slik at jeg fikk gleden av å fly TAP med sin A319 til AMS og deretter videre med KLM direkte til TRD. Meget hyggelige opplevelser begge to med gof mat og fin service. Her er det nullføre og veeeldig mørkt. Får ta meg en bøtte med kaffe og se om jeg våkner til liv. :D

Vi bør vel få en test av TAP...

glad torsdag. Jobb-PC'n min tok kvelden i går, så nå lever jeg en omflakkende nomadetilværelse på kontoret. Håper frøken Jensen er sen i dag så jeg kan fortsette å bruke hennes PC...

Good Torsdag fra Lysaker :)

Velkommen tilbake til "Land of the living"..

Etter å ha hatt gastritt har jeg den ypperste sympati med alle med magesjuka.. Det er ikke mye morro å sitte på ramma hele dagen..

Ellers var undertegnede tidlig oppe idag etter å ha jobbet sent igår er dette NESTEN rene torturen,men det går da på ett vis. var ikke så mye trafikk idag heller,men tåka hang lavt over øvre romeriket.

Sitter å nyter dagens morgen kakao.. (da jeg ikke helt har fått med meg åssen i helsikken folk klarer å drikke kaffe..BLÆH).

God dag ønskes i alle retninger :)

Originally posted by EB

Håper det blir litt kjøligere og mer hvit sne.

Ikke bare Mowinckel som er syk her.......

Jeg drømmer om en hvit juuuul som Dizzie Tunes ville sagt det!!!!

God morgen ja...

Våknet til en himmel som soloppgangen hadde farget med fine farger idag.
Fortsatt helt bart her, og rett rundt null grader...

Blir en kjedelig dag, først noen timer med skole, deretter hjem og gjøre litt skolearbeid, og deretter er det tid for 2.gang av Trafikalt Grunnkurs... Kjedelig opplegg, sitte og høre på en kjørelærer som skal lære om helt unødvendige ting, men som hele tiden snakker seg bort...

Originally posted by EB

Jeg drømmer om en hvit juuuul som Dizzie Tunes ville sagt det!!!!

Er det ikke bare å ta seg en tur på Gardermoen på en tåkefyllt dag da:sarc

Fra nettmøte med Henry Notaker på Nrk.no, herlig spørsmål og enda bedre svar!!

jon - Bergen: Er det sant at man blir fortere brun om man driker øl mens man soler seg?

Henry Notaker: Jeg tror at man blir fortere brun i den andre betydningen av ordet brun

Originally posted by Concorde

Er det ikke bare å ta seg en tur på Gardermoen på en tåkefyllt dag da:sarc

Nok ett meningsfyllt innlegg av vår høytflygende venn..

Forklar.. hva har hvit jul med tåke på Gardermoen å gjøre.. herregud.. :zzz

Ooi oi oi...noen som følte seg tråkket på! :p

Originally posted by Blubird

Ooi oi oi...noen som følte seg tråkket på! :p

Vel, prøver å se sammenhengen - det greier jeg ikke, derfor spør jeg om en forklaring.. på hva hvit juuul har med tåke på Gardermoen å gjøre?

Originally posted by Thomas

Enkelt, tåke=hvitt. Tåke på Gardermoen på julaften=hvit jul på Gardermoen. :alien:

Originally posted by Trety

Originally posted by Thomas

Enkelt, tåke=hvitt. Tåke på Gardermoen på julaften=hvit jul på Gardermoen. :alien:

Jamen da var det oppklart :sarc

God formiddag folkens. I dag er hjuleborddagen på jobben, og gjett hvem som er hjulenissen og løper rundt og ordner ting.

All medfølelse til MOW; hadde selv en del intern metamorfose gående etter (surprise) et besøk på Hens kinarestaurant for noen uker siden. :p

Originally posted by EB

Velkommen tilbake...som en slankere utgave?

Utrolig så kroppsfiksert du er blitt i det siste, da? Begynner førjulsutskeielsene å merkes på badevekten? :D

Nope! 3 års ekteskap der i mot har ikke gjort godt for vekten. Men humøret stiger også i takt med vekten....;)

Back