God torsdag morgen

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Saavist blitt torsdag i LIS ... har sittet et par timer og jobbet etter aa ha vaert paa en festlig fotballkamp mellom Sporting og Roma. 45000 portugisere gikk skuffet hjem etter at Roma utlignet til 2-2 i siste spilleminutt paa selvmaal ...

Skrekkelig mye jobbing, men naa er det snart slutt ...

En kjapp tur innom baren for aa titte etter kjente - saa er det bingen. god natt, hvorenn dere befinner dere, :EU

Glad morgen fra en mørk hovedstad... Ble sent i går - men er da like frisk og rask igjen i dag. Møter ute av kontoret i hele dag - før det blir trening igjen i ettermiddag. Ha en bedre torsdag!

God morgen fra Betongsøyla.....

Atter en snøfri nattevakt er over, og det bærer straks hjem for noen timer under dyna og fri heeeeeeeelt til imorgen kveld da det er på tide med ukens siste nattevakt.....

Håper alle får en strålende SNØFRI dag !

:D

Riktig god morn fra Tromsø

Idag er det konsert med Hellbillies som står på tapetet etter jobb.Blir nok kanskje en pils eller to også :cheers:

Ha en flott dag :nor

God morgen fra snowy MJF!
Har kommet noen cm med snø i natt også slik at "julestemningen" nå er på plass! Måneskinn som lyser opp fjellene gjør også sitt til stemning i byen.

Flytrafikken går som normalt og alt er bare velstand!

God morgen fra Stavanger. En del av dagen i dag går vel med til å få ordnet div i forbindelse med kurs i Stavanger og Oslo, ellers tror jeg ikke det er så mye mer på tapetet.

Ha en fin dag folkens :)

God morgen far Oslo. Da er det tid for dag 1 av HA-invest sin årlige studietur. Først 3 bedriftsbesøk før det blir ut å spise og ta seg noen øl eller tre. Ha en fin dag

Inte en god morgon för mig.

Fick besked igår att jag står utan jobb vid månadsskiftet då firman blev av med 3 stora kunder och i realiteten betyder det att jag slutar redan den här veckan. Nu är det full devotion till jobbjakten.

Hoppas att ni andra har en bättre torsdag!

Last edited:
God morgen fra Sørlandet.

Varierende vindforhold her i sør.
Et spørsmål om hviletider for crew: Fruen ankom KRS med KLM fra AMS sent i går kveld. Flyet var en del forsinket, og landet vel ca et kvarter etter midnatt.
Avgang tilbake til AMS er før 06:30 påfølgende morgen. Kan det samme crewet fly tilbake? Hva med hviletider? På større baser er vel ikke dette noe problem, men KLM er ikke akkuratt store på KRS, så hvordan fungerer dette?
:question:

God morgen, her kom snøen for 5 minutter siden, er nå i ferd med å gå over til regn. 0 grader, så vinteren er vel på gang...

Trist å høre at jobben forsvinner Savipix, men vi krysser fingrene og satser på at du er i gang i løpet av kort tid.

Snuppa er levert i barnehagen og fruen på jobb, så nå skal det spises frokost før bilutstillingen på Lillestrøm skal avlegges et besøk. Gleder meg som en liten unge :-)

Ser ut som jeg kanskje tar med fruen på en liten førjuls dagsshopping tur til CPH. Har funnet billetter til en latterlig pris... Og det kan se ut som vi greier å smyge turen inn i planene før jul.

S

God morgen. Regnet og snøværet har gitt seg litt, nå er det bare grått overskyet vær her. Halsen er uggen men det er jo et årstidsfenomen. Ha en fin dag!

God morgen. Min torsdag startet med forsovelse, det skjer ikke veldig ofte. Så er det noen møter før dagen avsluttes på Sushi & Wok med gode venner. Kort sagt en fortreffelig torsdag!

God morgen godtfolk

For min del består torsdagen i reising. Har ca en uke fri og er ikke tilbake på OSL før onsdag. Jeg skal hjem til mine hjemtrakter i sørvest norge. Skal sitte på toget i rundt 8 timer.

Savipix: Lykke til med jobbsøkingen, vet hvordan slikt kan være. Langtrukkent og kjedelig.

Ellers får folket ha en fin torsdag

God formiddag, folkens.

Denne fridagen går med til å hente et lass med ved. Må jo fylle opp lageret så man holder varmen i heimen. Ellers blir det oppladning til helgens kveldsvakter.

Ha en riktig god dag alle sammen, og ønsker Savipix lykke til med jobbsituasjonen.

God ettermiddag,
Travelt som bare det i primær og sekundærjobben for tiden.
Gårsdagens tur ned til CPH gikk greit , mye vind var det i Kongens by. På CPH ble tverrbanen brukt på landinger observerte jeg.
Travelt her på Lilleaker idag og og snart settes kursen over fjellet med SK4039 til SVG.
Det blir en natt med mye vind i følge værmannen ser jeg så det gjelder å sjekke at ingen løse gjenstander ligger ute rundt huset før natten kommer med stormen Andrea.
Ha en fortsatt fin dag.

Savipix,

En sådan situation har jag också varit i nær MA la ner, men jag fick mer tid på mig æn det du har på att hitta ett nytt jobb.

Du får flytta till Oslo, hær finns det jobb i de flesta branscher!

Back