God torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag - nye muligheter... starter dagen med en bursdagsfeiring av en kollega på Kaffebrenneriet - så blir det innedag på kontoret med oppfølging av gårsdagens Mjøsrunde. Ha en bedre torsdag - det drar seg mot helg.

God morgen fra en ikke røykfri terminal i Frankfurt (som å reise i en tidsmaskin). Akkurat landet med LH401 fra JFK.

Gooood morgen alle sammen!

Stålis på bilruta er IKKE en gøy måte å starte arbeidsdagen (natta) på... :angry:
Men nå er morgenflyene unnagjort, frokosten er inntatt og det er varm kaffe i koppen så dagen blir nok bra!
Personalmøte på stasjonen kl 1100 så det kan jo bli riktig så spennende!

MJF melder akkurat nå om:
• 2° C
• Skiftende flau vind
• Delvis skyet, regn
• Lavtrykk

LN-BRK, flott å høre du kom deg med fra NY!

Egil

God morgen fra militærregimet med unntakstilstand:D
Ikke mye man merker til det i deg daglige her i Thailand, men en rett så kritisk artikkel i Bangkok Post i dag viser at befolkningen begynner å bli utålmodige etter å se mer handling av kuppmakerne. Thaksin, den avsatte statsministerene og hans kumpaner er fortsatt ikke formelt siktet for hverken korrupsjon eller maktmisbruk, og det virker som dette irriterer mange her i kongeriket. Utover dette er det bare å melde at det er 34 grader, overskyet og at livet leker!

God morgen fra Oslo. Akkurat kjørt fattern på jobben da jeg har behov for en bil idag. Nå er dress og slips tatt på og snart skal jeg ut blant Oslo's næringsliv og høre hva de har å si om seg selv før det blir litt sosialt samværmed reisefølget mitt ikveld. Ha en fin dag!

glad torsdag fra Asker! Frøkna oppdaget - til fars store glede - fly på himmelen i dag morges på vei til barnehagen. Da ble det lagt inn et lite stopp. Far er stolt!

God morgen fra Alta.

Her er det vinterlig med -5 grader i dag. Jeg hadde fikk i likhet med CK en bekreftelse på at barneoppdragelsen ikke er så aller verst her for en ukes tid siden. Min lille datter på 2,5 år bladde litt i en av mine flybøker (til far sin glede og mor sin fortvilelse). Søskenbarnet til ungen var på besøk (han er voksen) og samtalen forløp omtrent slik :

Datter : Hva er det for noe ? (hun pekte på et bilde av et fly)
Søskenbarn : Det er et fly.
Datter : Nei, Det er en Airbus !

Og ganske riktig det var en Airbus A310 hun hadde funnet bilde av.

VELDIG BRA!!! Her har vi en mann som har tatt barneoppdragelsen - og ikke minst DANNELSEN - på alvor. Jeg har en jobb å gjøre!:clap

Originally posted by SK384

Datter : Hva er det for noe ? (hun pekte på et bilde av et fly)
Søskenbarn : Det er et fly.
Datter : Nei, Det er en Airbus !

:colgate:

God morgen i fra veldig vest ogsaa....politisk en meget god morgen....ombord paa LH 468 i gaar ble resultatene referert som om det skulle vaere fotball resultater, med stor jubel ombord.....vi landet 09.45 og med fjernparkering og buss var jeg inne i B finger 10.05....ikke daarlig aa rekke 10.15 avgang fra C finger med full security...det var roeyken etter min loepetur saa laa igjen naar LN-BRK ankom i dag tidlig, var desidert sist ombord, noen bagasjen min ikke greide:o :( Hadde Star Allianse 340'n til Lufthansen med et greit produkt....synes vel at det var daarlig at de ikke hadde en liten buss til oss som hadde connection, tross allt var det 6 C klasse til Houston, 2 til PDX (1 C og 1 Y) 10 til LAX, 4 til SFO, 5 til JFK....det var grei deg selv und schnell schnell aber ploetslich!!!

6 C klasse til Houston, 2 til PDX (1 C og 1 Y) 10 til LAX, 4 til SFO, 5 til JFK

Jeg kan skjønne IAH, LAX, og SFO, men fly til Vestkysten for å connecte til JFK hørtes ut som skikkelig omvei!

God formiddag fra solfylte Atlanta. Sitter i et konferanserom i 11. etasje og ser utover et mangfold av vakre hoestfarger. Har ogsaa fri utsikt mot 'The Big Chicken' og Dobbins ARB hvor ogsaa Lockheed-fabrikken ligger.

Mye aa gjoere, men maa koble av littegranne ....

Originally posted by Thomas

Jeg kan skjønne IAH, LAX, og SFO, men fly til Vestkysten for å connecte til JFK hørtes ut som skikkelig omvei!

Riktig er noksaa jetlagged, men skjoenner ikke hvor du faar omveien i fra .... dette var i FRA saa det var Connection fra Ankommende kjerre fra Oslo og vider til JFK....det er da ikke saa ille ?

Originally posted by dc-8-63

Originally posted by Thomas

Riktig er noksaa jetlagged, men skjoenner ikke hvor du faar omveien i fra .... dette var i FRA saa det var Connection fra Ankommende kjerre fra Oslo og vider til JFK....det er da ikke saa ille ?

Sorry.. helt på jordet - tenkte det var snakk om connection i Statene.. Bluh.. :lol:

Back