Default God torsdag morgen

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Også denne torsdagen byr på en følelse av fredag siden det er frifredag igjen i morgen. Men først venter en fullpakket arbeidsdag på toppen av byen. Nyt dagen du også!

God morgen fra en elektrisk drosjebil på vei til OSL. Her har man blitt utkommandert til middag i Bergen så da får man vel det. Får presset inn seks møter også så de blir det god time management.

Mornings fra kontoret. Må flikkes litt på noen rapporter her og der. Så blir det å kombinere kjøring til hockey for både egne og andres barn, og en løpetur i ettermiddag. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret på Ensjø,
ble bilen til jobb da den skal inn for en inbyttetakst.
Så får en forsøke å kjøre hjem noe tidligere for å slippe værste rush trafikken hjem.

Ganske greit å kjøre til jobb, men kjenner hver gang jeg kjører hjem at jeg blir smågærn av kø og trafikk, og at det egentlig er mer behagelig med ruters grønne.

Kvelden blir litt jobb og så kanskje greit å få hentet inn litt puter og slikt om bør oppbevares inne til vinteren.

God torsdag ønskes

S

• Like
Reactions: EB
Morn fra havet.

Endelig ferdig snudd til dagskift. Fått booket en billett på poeng i desember etter nok et julebord i tigerstaden. Noen har lagt julebord til kielferjo og det blir nok et klassisk sjøslag.

Ellers, blir dagen å se etter hotell til kommende ferie. Booker selvsagt ingenting men begynner å orientere meg om mulighetene. Har ikke vært på den destinasjonen siden 2018.

God morgen fra SVG hvor bolaget snart tar meg snart over til OSL. Konsert på Rockefeller i kveld. Ellers ingen planer for dagen. Greit med tidlig innsjekk på hotellet i dag. Blir kanskje en liten powernap?

God morgen fra Stavanger. Her har en startet morgenen hos datter. Senere blir det et møte med kommunehelsetjenesten. Ellers teller en T-33 til neste tur, men før det må en jobbe 8 vakter i hula, første økt er om en uke, så tiden fram til det skal nytes.
Ha en flott torsdag :-)

God morgen fra R12 til OSL før det fortsetter med KLM til Toronto. Blir noen dager messe før vi kjører opp til Gravenhurst for Bongo Americas konferanse. Blir bra greier.

Like bra er at det er siste langtur vekk fra Prinsessa før godt uti januar.

Ha en best etc-dag!

• Like
Reactions: EB
God morgen fra Athen!
Befinner meg på ny i den greske hovedstaden. Herlig å oppleve storbyen uten å måtte kjempe seg igjennom horder av turister i de trange sidegatene og at atmosfæren er avslappet og familiært på kafeer og restauranter som i sommersesongen normalt er tettpakket og overfylte. Faktisk fikk jeg følelsen av å være på middag "hjemme hos"da jeg i går var innom en av de populære familiedrevne restaurantene jeg ofte spiser på.
Temperaturen er behagelig 22´C, med andre ord en normal norsk sommer. Men grekerne kler seg etter kalenderen, så her går de fleste i boblejakke.

NB! Noterer meg at vi er flere her på forumet som til stadighet svinger innom Athen. Om det forsetter slik, hadde det kanskje vært en ide å opprette et klubbhus/ distriktskontor her nede? Ideen er sådd! :)

Ha en fin torsdag!

G'formiddag fra det Sørlandske!
Bedagelig dag på bortekontoret. Ingen skikkelige langturer før på slutten av året. Men noe smått innimellom blir det nok.
Snart helg jo!

Må si jeg er rimelig happy med at de slo sammen Gull og Business loungen på OSL. Det har blitt vesentlig bedre plass og innerste (gamle gullbua) delen er ikke lenger helt zoo. Go Bolaget!

G'morgen fra SC .. her er pleiersken syk, og erstatningen er fortsatt ubekretet, så da må nok gamle MOW trå til igjen ... Bah ...

Ellers en fin morgen. Den nye naboens katte (oransje..) bestemte seg for å vise rompa til smågutta under turen, så da ble det litt leven. Er en skikkelig Garfield, det der.

Torsdag er 'Throwback Thursday' - så da går vi rundt 25 år tilbake i tid ... N828AX, 1968-årgang, opprinnelig KLM. Skrotet i Ghana i 2015.

N828AX.webp

God ettermiddag fra Kongsberg. Så var en hjemme igjen etter 4 dager på sykehuset. Formen og prøve er i klar bedring så da ble det løslatelse i dag. I løpet av uken har strømmet på med innkallelser (eller innbydelser som min datter sa da har var liten). Onsdag blir det time på sykehuset her, før det blir innleggelse på Riksen torsdag og ERCP på fredag. I tillegg har det kommet innkallelse fra ernæringsfysiolog på Riksen uken etter, men den tar vi på video om jeg ikke fremdeles er der etter innleggelsen. Det er en heltidsjobb å være syk gitt. Pandionkortet hos HelseNorge er fint å ha i slike situasjoner. Ingen fare for å miste den statusen på grunn av for liten aktivitet.

Back