Default God torsdag morgen

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Tidlig tur opp til toppen av byen før turen går mot Hurdalsjøen i ettermiddag - ukens siste arbeidsdag før en slags høstferie i et lite døgn venter. Er lovet både god mat og vin i kveld. Livet er for uoversiktlig til ikke å nyte hver dag!

Morn fra havet.

Turens første nattevakt er snart slutt. Været er så som så og dagens helikopter er allerede 2timer forsinket. Nå en «date» med Agnes. God natt

God morgen. Har funnet fram en gammel vekkerklokke for å få telefonen ut av soverommet igjen, men den hadde visst gammelt batteri også... kom meg uansett opp og joggeturen unnagjort. Nå blir det kontorering og fire medarbeidersamtaler utover dagen.

God morgen fra kontoret. Trodde jeg våknet før vekkerklokken i dag, men det visste seg jeg aldri hadde skrudd den på. Så da ble det en effektiv morgen. Ellers skal det både deltas på utviklingssamtale på skolen og en stykk arving skal kjøres på trening. Ha en fin dag.

God morgen fra Lysaker! Vinlotteri og møter på programmet i dag. I kveld blir det både løpetur og badstue!
Ønsker alle en flott dag!

Kan rapportere at ut. våknet før vekkerklokken i morges. Men det var helt av meg selv og ikke mini som startet dagen en halvtime senere. Ligger an til en ny rolig høstferiedag her på kontoret. Har med bok i dag og.
Det er ting som tyder på at det blir biff til middag i kveld. Tror nesten jeg må ned i vinkjeller'n en tur også. Men jeg må nok ta en skål med coca-cola for Martin også. Ha en fin dag forumister!

• Like
Reactions: EB
Morn fra Elvebyen.
Her våknet man også før vekkerklokken. Mange ganger, da minstemann kjørte en runde feber i natt med hyppig oppvåkning.
Nuvel, kebablunch i dag, og man kan gå på Quality Hotel i nabobygget for å plukke med seg en gratis kaffe som er drikkbar

God morgen fra Stavanger.
En liten jobb økt på hjemmekontor er utført og nå er datter og barnebarn på besøk. Neste på programmet for oss er en tur til byen på kaffe bar.
Ha en flott torsdag :)

God morgen fra kontoret.. Trening utgikk i dag da det ble en lang fin hjemme-date med gliset i går. En pizza som vill fått italienere til å ha skutt meg (Creme fraiche, sambal oelek, thai chili, champignon og prosciutto - rett og slett en 9er), en sekk med ved og en flaske libanesisk vin.. Rett og slett en 10er.

Sen ankomst på kontoret gir fordelen at man kan kjøre eldstedatter og et lass med fjortiser ned til OHG og de er rett og slett herlige - i dag introduserte jeg de fopr russik tung rap musikk som jeg tror disse neppe har hørt hjemme i godsene sine.

God morgen fra Cadiz. Her er det ingen vekkerklokke, så har ikke kommet til frokost enda. Bor i en leilighet midt i gamlebyen og har heller ikke fått fylt opp kjøleskapet. Så får snart ut å speide etter et frokoststed i nabolaget her. Behagelig togtur fra Sevilla i går, og nå ser vi frem til noen rolige dager her. Nyt livet, det er uforutsigbart…

Sen ankomst på kontoret gir fordelen at man kan kjøre eldstedatter og et lass med fjortiser ned til OHG og de er rett og slett herlige - i dag introduserte jeg de fopr russik tung rap musikk som jeg tror disse neppe har hørt hjemme i godsene sine.

Hva er "tung" russisk rap? (Eller, hva er "tung rap"? Ærlig spørsmål, jeg aner ikke, og lurer).
Håper sangene hadde rette budskapet ;)
Det er utrolig mye fin russisk musikk, hører det ofte for å opprettholde litt kontroll på språket.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hva er "tung" russisk rap? (Eller, hva er "tung rap"? Ærlig spørsmål, jeg aner ikke, og lurer).
Håper sangene hadde rette budskapet ;)
Det er utrolig mye fin russisk musikk, hører det ofte for å opprettholde litt kontroll på språket.
Ha ha.. Dett kan fort bli clichén på hvit dum pappa.. Denne rakkeren stod for underholdningen i dag tidlig:
Jeg vet oppriktig ikke hva han synger om i det hele tatt.. og får håpe det ikke er helt på skråplanet. Det er jo mye rappe tekster som er litt ironiske (som når norske ungdum rapper om hvor tøft det var på Rykkin)

Stakkars barna har fått ganske schitzofren musikksmak med årene og hører nå på alt fra grusomme russe-sanger til country, Julio, Jokke, Daft Punk, Neil Young, techno, sørstat-rap til Chet Baker.

Glad torsdag från Faenza! Idag står en avslutande cykeltur på semestern på schemat, från Faenza via Imola till Bologna. Imorgon blir det ÖBB Railjet till Innsbruck och början på resan hem till Berlin. Ha en fin dag!

God morgen fra R14 inn til bortekontoret. En tung møtedag i dag, men for å presentere et prosjekt jeg har puslet med en periode. Så det blir spennende. Ellers ingen store ting på tapeten.

Ha en best onsdag

• Like
Reactions: EB
Foruten den triste nyheten om Martins bortgang har det vært litt av en torsdag for meg. Ble satt på 24 timers blodtrykkssjekk av fastlegen som mente det var for høyt. Det gjennomførte jeg til og med i dag. Fastlegen mente fortsatt det var for høyt. Endte opp med en henvisning til CT av nyrer og en rekke blodprøver som MÅ tas på morgenen. Ingen skal anklage fastlegen min for å ikke være nøye, men ok dette virker noe overkill (forskningen er ganske entydig på at det gjøres mange unødvendige bildeundersøkelser i helsevesenet) Vi får iallefall satse på at det ikke er noe spesielt. Et mantra innenfor helse, føler man seg frisk så er man som oftest det (med noen unntak selvsagt som føflekker, kuler her og der etc som man bør være obs på) . Nei nok om det. Jeg skal nyte torsdagskvelden jeg, får gjester i helga så må gjøre klart litt til det og sånn.

Back