God Torsdag morgen!

Tjab

Upgrade me....
Morn fra KSU. Her sitter man å venter på WF561 dom skal ta meg ned til BGO en tur.
Ha en fin en:)

Glad torsdag fra Ris. Kaffe, forum og NRK Stor-Oslo før turen går opp til toppen av byen. I går snedde det på toppen av byen…kan jo håpe at det kommer som regn i dag. I kveld er det italiensk på menyen. Nyt i vei:-)

Morn fra Tønsberg. Nesten 20 grader kaldere nå enn det var på tirsdag ettermiddag. Det er litt unødvendig synes jeg.
Legg på en kraftig nordavind og en ettåring som sto opp med både feil bein og på feil side av sengen (og på feil side av kl 6...) så skal nok espressomaskinen få jobbe litt i dag

Good Torsdag. Blå himmel, og med udsigten til en dag på migrationsverket. Kaffen på kanden og klokken som en 7.47. Det er det bedste ved dagen. Hav en dejlig torsdag :-)

God morgen fra et ganske så kjølig Oslo. 11 dagers sykemelding går mot slutten, og formen er fin. Blir nok også litt hjemmekontorering i løpet av dagen. Ser det er trippeltrumf i dag, så får ta en tur på Kiwi og laste opp litt dagligvarer. Best Western har nå sommerkampanje med 25% rabatt, så fikk booket et helgeopphold i juni. Ha en finfin torsdag[emoji846]

God morgen fra terrassen på Glyfada. Ble en fin morgentrim på stranden og noe av mengdene med mat fra i går er borte. Glyfada er et merkelig sted.. En blanding av Monaco og Dubai med et dryss av syden. Liker det bedre og bedre og mulig man tar med familien på en av rundene. Blir mye jobb og hjemlengsel, men i morgen er det bare en uke igjen. :cool:

84e3b8bd-ed81-4dc6-9a9a-4c287bda3568.jpg

Mornings fra kontoret. Også her måtte jakken tas frem fra skapet. Øl i Drammen i kveld. Frem til da, tenker delegere mest mulig. Ha en fin dag.

Hei og hå fra Lillestrøm. Her er det litt hjemmekontorering før bortekontorering. På bortekontoret skal det i dag serveres en solid god nyhet fra Junaiten som rett og slett er Best. For å si det sånn. Så det blir bra. :)

Nå forberedes bare selve presentasjonen her hjemme fra.

Ha en super best dag

God eftan fra Skaun!

Her vaier palmene og solen skinner fra en skyfri himmel! ehh.... NOT! Snødde i går kveld faktisk, men er oppholds og pene 5 grader nå da!

Heldigvis går turen til Dubai lørdag morgen, der er det varmere sier meterologene:)

Så da må det vel møtes og kontoreres litt før man skal pakke og fortsette feiringen av Tottenhams seier i går!!!

COYS

Kim

Host og hark fra det Sørlandske!
Influensaen ser ikke ut til å slippe taket i denne kroppen foreløpig. Så vondt i hodet og hosting samt nesa i en klut begynner jeg å bli lei av.

Så da er det ikke rart jeg drikker.

Væromslag fra sommervær og sommertemp til haggel, regn og 12 grader er ikke noen mindre grunn.

Skål!

God ettermiddag fra Forus,
En god dag på jobben her. Mye interessant som skjer i O&G bransjen for tiden.
Her er det jobb et par generasjoner fremover enda.
For mitt vedkommende tenker jeg å ta et halvår av gangen og i dag skal jeg ta stilling til neste halvår etter ferien.
Ha en fin dag.

Back