Her sitter man på SK936 og spiser middag og følger med på utfor. Dårlig med både enkelt, dobbelt og trippel IPA her, men de har en middels surøl fra Mikkeler til å skylle ned rødvinen. De hadde også kylling, men den må være noe av det tørreste jeg noensinne har fått! Ha en fortsatt fin natt i den olympiske ånd.
Glad torsdag fra Ris. Klar for å åpne opp hjemmekontoret - starter man tidlig nok blir man tidlig ferdig også og da byr ettermiddagen på en treningsøkt. Ha en sprek torsdag der du er.
God morgen fra Bergen. Spent på hvordan det vil gå med 0655-0755 flyet til TRD snart - blåser og snør (noe nedbør, vanskelig å se hva de er) godt Håper sørlig liten kuling ikke er problem på TRD [emoji28][emoji23]
God morgen fra jobben. Da ble deler av Flypodden hørt på trikken til jobb, og jammen dukket også forummedlemmet over i tråden opp der. Etter jobb er bord booket på Mahayana, før vi skal på en lanseringsfest. Men først må det jobbes litt. Ha en fin dag
Vinden står rett på soveromsvinduet så det ble mye uavbrutt søvn i natt. Burde kanskje bare lagt på sofa’en i natt.
Avbestille Pluss billetten til EWR med SK som eg kjøpte forleden dag. Glemte jo konfirmasjonen eg skal i, med møteplikt. Der gikk det €300 på tapskontoen.
God veldig tidlig morgen fra San Francisco. Jetlag er skikkelig plagsomt til tider, men men får holde ting oppdatert i hjemlandet mens det fortsatt er vanlig arbeidstid der. Om noen timer går turen med Amtrak til Reno i Nevada, det blir spennende. Før det blir det en shuttlebuss over broen til Emeryville.
God morgen fra Bergen. Spent på hvordan det vil gå med 0655-0755 flyet til TRD snart - blåser og snør (noe nedbør, vanskelig å se hva de er) godt Håper sørlig liten kuling ikke er problem på TRD
Javel - da var vi i gang ... ultragrått ute, men temperaturen er fin. Straks kommer bøtteballetten, men først får man rydde unna bikkjeleker og andre hindre ..