God torsdag morgen

geirs

ScanFlyer Gold
Ekstra tidlig start på dagen i dag. Opp og se utfor fra ol.
Etterpå blir det jobben som vanlig en torsdag.

...og der var det utfor på TV’en, bandet har ennå bra trykk og tappekranene har en trippel IPA fra Booneyard Brewery - det blir en god torsdag !!!

Her sitter man på SK936 og spiser middag og følger med på utfor. Dårlig med både enkelt, dobbelt og trippel IPA her, men de har en middels surøl fra Mikkeler til å skylle ned rødvinen. De hadde også kylling, men den må være noe av det tørreste jeg noensinne har fått! Ha en fortsatt fin natt i den olympiske ånd.

Dobbel norsk og trippel IPA? Jackpot! Da mangler det bare at min fjerne slektning innfrir om noen timer.

Men her noen tidssoner lenger øst er det straks bingetid .... Natt natt!

Glad torsdag fra Ris. Klar for å åpne opp hjemmekontoret - starter man tidlig nok blir man tidlig ferdig også og da byr ettermiddagen på en treningsøkt. Ha en sprek torsdag der du er.

God morgen fra Bergen. Spent på hvordan det vil gå med 0655-0755 flyet til TRD snart - blåser og snør (noe nedbør, vanskelig å se hva de er) godt :) Håper sørlig liten kuling ikke er problem på TRD [emoji28][emoji23]

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

God morgen fra jobben. Da ble deler av Flypodden hørt på trikken til jobb, og jammen dukket også forummedlemmet over i tråden opp der. Etter jobb er bord booket på Mahayana, før vi skal på en lanseringsfest. Men først må det jobbes litt. Ha en fin dag

Morn fra Bergen.

Vinden står rett på soveromsvinduet så det ble mye uavbrutt søvn i natt. Burde kanskje bare lagt på sofa’en i natt.

Avbestille Pluss billetten til EWR med SK som eg kjøpte forleden dag. Glemte jo konfirmasjonen eg skal i, med møteplikt. Der gikk det €300 på tapskontoen.

God helg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God veldig tidlig morgen fra San Francisco. Jetlag er skikkelig plagsomt til tider, men men får holde ting oppdatert i hjemlandet mens det fortsatt er vanlig arbeidstid der. Om noen timer går turen med Amtrak til Reno i Nevada, det blir spennende. Før det blir det en shuttlebuss over broen til Emeryville.

Da mangler det bare at min fjerne slektning innfrir om noen timer.

Dæven - tøtta tok sølv, gitt! :wow: Ikke verst!!

Javel - da var vi i gang ... ultragrått ute, men temperaturen er fin. Straks kommer bøtteballetten, men først får man rydde unna bikkjeleker og andre hindre ..

Back