• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Det ble 24000 skritt i går - så da er det vel egentlig bare å begynne på dagens økt. Eksterne og interne møter på Brygga i hele dag. Ha en bra torsdag du også.

Morn fra Lillestrøm. Da var det torsdag alt og snart helg. :) Varslet ganske varmt og fint vær er det også. Ut på middag med avdelingen i kveld i Lillestrøm selvfølgelig. Byfesten starter også i dag. Ha en fin en! :)

God morgen, fra en trikk i dag også. Siden kona får venninner på besøk må jeg skygge banen i kveld, så en brukbar løpetur er planlagt før jeg stikker en tur ut for litt ekstern foring. Men først før jeg vel jobbe litt. Ha en fin dag

Gog morning fra Oslo nord/øst - allerede på jobb kl 06:55 - må bare ha alt klart for regnskapet for årets første 5 mnd før ferien og bare å begynne med avstemninger osv.

Ha en flott dag i solen, i morgen kommer regnet tilbake :)

Jan

Hod morgen fra Radisson Blu på Værnes. Frokosten unnagjort, og nå går turen inn til bartebyen i finværet. Ha en strålende torsdag[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Straksom inn på kontoret.

I kveld skal vi ha produktutviklingspils igjen, og i forkant skal alle stå og si ting. Litt inspirert av en annen forumist her inne. Hans ide etc.

Så da er det vel bare å snøre på seg tøflene da.

Ha en fin dag alle piloter og andre

Mornings fra Ruters grå. Jobbfesten i går sitter i men jeg får ikke betalt for å være fyllesyk hjemme så da får man bare karre seg til jobb og bite tennene sammen.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God morgen fra SK4143 straks på vei til Stavanger.

Idag skjedde det mye rart ved innsjekk, eller forsøk på. Først ga innsjekkingsautomaten beskjed om at innsjekk ikke ville være mulig med kort fra da og da. Så da måtte jeg ta med på flyet.
I security så ble dragene der usikker på om jeg kunne reise med det jeg hadde med meg. (I går null spml)
Så scanner jeg kort i gate. "Please contact staff"

Heldigvis fikk jeg en 3 seter alene mellom BGO-SVG da. Håper teknikken sitter på flightdeck...

Grynt fra Tananger

Her i gården går ting sin vante gang, masse å gjøre og ikke nok tid til å gjøre det...
Ferie hadde vært fint nå, men det er enda noen uker til det :cry:
Får bare, som Hypern, bite tennene sammen and carry on.

Snart helg!
Da har jeg masse på planen:
Fredag ettermiddag/kveld: Null nix nada på Sola
Lørdag formiddag: Null nix nada på Sola
Lørdag ettermiddag/kveld: Null nix nada i Egersund
Søndag formiddag/ettermiddag: Null nix nada i Egersund
Søndag kveld: Null nix nada på Sola

Hvordan skal nå en stakkas mann få tid til alt dette... :drunk:

:p

Ha en fin dag forumister :)

God torsdag fra en av Ruters grønne. Destinasjon OSL. Videre derfra på skinner, litt mer buss, og deretter en stor, flytende metallbalje.

Håper lønna er på plass også. Hadde noen overtidstimer forrige måned (for første gang etter at jeg byttet jobb), så jeg var spent på hvor stor lønna var. Men hadde ikke trodd den skulle knele hele DNB.

God torsdag ønskes :)

Morn frå senga i Trondheim. Mengda skriving eg skal gjere minka ikkje på denne måten :(. Får komme meg opp og sjå om formen held.

Ay caramba - CoreMOW is back. Seks år siden sist, så det er vel litt å ta igjen. Ambisjonsnivået er fjellhøyt - overlevelse.

Første runde gikk bra. Neste gang kanskje jeg prøver et par av apparatene.

Ellers skinner solen til skitværet overtar.

Har en kompis som jobber på Magic, og den er på vei fra Kiel, så da måtte det nesten være Fantasy - den gamle balja som crewet på Magic kaller den;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back