• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen.....

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny da g - nye muligheter. Det er snart helg - bare 8 timer på jobben så har jeg fri i tre dager. Ha en bedre avslutning på uken!!!

Replying to Topic 'God torsdag morgen.....'

Morn, morn; i dag har jeg tenkt å boikotte kundene mine litt, etter noen sure dager så tilbringer jeg dagen hjemme og får tatt unna oppvask og klesvask og husvask, ting som har måtte vike i en uke nå. Tenk å kunne starte en helg uten å ha slikt utestående. Ka'ansje kommer min D70 i morgen og... :)

God Morgen fra kløfta :D

"normalt" høstvær utafor, har akkurat kjørt damen på jobb.

OSL har 19L for takeoff hører jeg utenfor her, og togtrafikken fyker i alle retninger.

*ANONSE*

Pent brukt mage selges eller byttes ,pr tiden ubrukelig og lite sammarbeidsvillig.. *urgh*

God morgen fra Vestfold også! (nåja, formiddag da). Inntil videre skinner sola, men ute i Oslofjorden i øst ligger det noe som ligner på mer torden og lyn. Håper det drar seg østover!
Ellers har naboen tatt ei svær bjørk som gjør at jeg nå får med meg hele left base til rw 18 på Torp! :) (de små gleder må man ta med seg...)

God middag fra Solbergelva. Grått, som hele uka, passer ypperlig og var å forvente hele uka fordi jeg har tatt meg høstferie... Dagen byr på mange spennende utfordringer som innvendig vask av kjøleskapet og demontering av en slags garderobegreie (stålrør uten noen form for dører eller vegger - hva kaller man sånt?). Ha en fortreffelig torsdag!:spin:

Og dagen som startet så bra fikk nok en gang en hilsen fra oven... Heldigvis ikke like vått som igår, men uansett... Nå må det vel være nok snart?

Og imorgen er det cooper-test, som går ut på å løpe som mange runder man orker på stadion her på 12 minutter, hurra for gym og god kondis, eh, kondis? Tror ikke jeg har noe slikt...

en liten svipptur innom kontoret for å forberede møte i STO neste uke. Det blir ikke lett å løsrive seg fra heimen om dagen, men det er en ende på fødselspermisjonen også. Trodde ikke jeg skulle oppleve dette, men om jeg hadde hatt muligheten hadde jeg IKKE begynt å jobbe igjen. Det er en herlig tid nå, og det er lite denne pappan vil mer enn å være hjemme med jentene sine hele dagen.;)

Sliter selv med "melkespreng"... Har akkurat blitt "onkel" igjen og siden jeg er forkjølet kan jeg ikke besøke lille "turbo" Erik...

Takk o takk. Gutten er jo nesten min...i følge moren så lå vi i samme seng (på danskebåten) den dagen jordmoren mente barnet var unnfanget... Da gutten kom ut med mørkt hår - fant jeg ut at de oppsparte pengene (barnebidrag) kunne brukes på meg alikevel...:spin:

God ettermiddag (er jo nesten fredag i gamlelandet...)

Skal fly litt i morgen, og hadde frost patrol i gaar (4.5 timer i en smell...). Ellers saa er det KANADISK thanksgiving paa mandag (spoer meg ikke hvorfor de er paa forskjellig dag), saa det blir vel god mat og drikke paa Loerdag, soendag og mandag!

Ha en riktig god en!:alien:

Back