God torsdag morgen!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Her har russen allerede rullet rundt en stund - så da kan vel jeg også starte dagen. Bilen må hentes på Fornebu i løpet av dagen...før det blir åpningsfest på et av Oslos nyeste hotell i kveld. Ha en rocka torsdag du også.

God morgen fra toget. Gleder meg til p kunne sove til 0615 i morgen.[emoji42]

Nyt dagen!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra en flott morgen fra Oslo nord - her synger fuglene og klar for siste dag med god sommervarme I denne omgang - I dag 21 maks tem og I morgen 14 grader maks temp.

God pinse

God morgon från ett strålande vackert Göteborg!

Blir en hektisk dag idag men hey, I like it!

Morn fra studentbyen. Her venter en eksamen, av typen flervalg, så ikke spesielt bekymret for den egentlig :D

Trøtt morgen fra vakre Skaun!

Tidlig oppe i dag, da kona skulle en svipptur til Oslo i noen møter og hadde vekking kl 05.05...

Var selv i Tønsberg en tur i går. Hyggelig t/r TRD-TRF med de grønne, bra service ombord!

Nå snart helg, hører utenfor vindene at byggefolkene som skal ferdigstille garasje og tomt er på plass, så da starter vel bråket straks.

Nyt dagen!

Kim

God morgen fra Prærien. En overkommelig mengde arbeidsoppgaver venter, før det blir hjem og fyre opp grillen i dag også. Ha en fin dag

God morgen fra NSB. Innspurten til vårens siste store event er igang. Jeg skal være så sinnsykt glad onsdag morgen når det er over. Etter den er det nemlig bare vanlig reising og litt flytting av kontor som gjenstår.

Men først skal altså saker og ting planlegges.

Ha en fin en

God morgern fra Lillestrøm. I dag sov en litt frampå og brukte goood tid på frokosten på Thon Arena, bra frokost faktisk. Om 20 min blir det møte, håper bare på at det ikke blir et supperåds møte, for slikt har det jaggu vert mye av i det siste,
God tur til de som er på vei til Zürich, dere har gjort gode prioriteringer.
Til dere andre, ha en fin fin dag :)

God morgen fra Khreshchatyk, Kiev - her har man det godt i hjørneleilighet i åttende etasje med flott utsikt over hovedgata. Moderne og behagelig rom, sågar med boblebad - dette til en latterlig billig penge. Skya men vårlig og fint. Ble en meget sein aften i går, så må vel ta en øl snart for å holde balansen. Ha en fin-fin dag, i eller utenfor Ukraina.

God torsdag fra NSB på vei mot OSL. I dag står flytur til Moskva med Aeroflot på planen, før jeg fortsetter videre til Almaty i morgen.

La merke til at Belize har vært litt unøyaktig i stemplingen og kommet borti Russland-visumet. Får håpe ikke det skaper problemer ved grensen.

God formiddag fra gate F21 på OSL, hvor jeg venter på BA763 som skal ta meg første steg på vei til HKG. Maskinen er ex. BMED A321 G-MEDM mid-haul config.

God dag fra ZRH. Her har party flighten nettopp landet, så da er jeg spent på hva dagen bringer.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God ettermiddag fra Bodø. Ferdig med ukens 2. eksamen. Nå pakkes det for pinseutflukten denne helgen. Men først må man en tur innom arbeidsplassen for litt innsats der. Ha en fin en :)

SAS EBG event. Sightseeing i 340 under ombygging mm.

G'morgen fra Vestsørøst. Her har bøtteballetten invadert og jeg prøver å gjemme meg så godt jeg kan. Flybilletter til Bellingham/Seattle/Vancouver i august er under observasjon .. venter på rette dealen .. ;)

Tør jeg spørre hva som skjer i ZRH? Gruppe-MR? C-series event?

Tar meg den frihet å legge ut et bilde Hickok nettopp postet på FB ..

13226830_10153515147415779_930774216522869757_n.jpg

God morgen fra "I left my heart in etc".. Har det helt strålende, som vanlig, akkurat som første gang for 49 år siden, da jeg sang, som tilskuer, Hare Krishna, med en gul/oransje gjeng :colgate:

...før det blir åpningsfest på et av Oslos nyeste hotell i kveld.

Så de rigga til, ja. Har noen netter der allerede.

God aften fra litt lenger vest!
Rolige dager nå, før det smeller til med doble helgeskift. Film og rødvin er betegnende for kveldens ambisjonsnivå.
Kos dere! :)

Back