God torsdag morgen

mcduck

ScanFlyer Gold
God torsdag morgen fra Kristiansand

Huset er vasket, kofferten er pakket og turen går til Hong Kong og Guangzhou. Har nærmest et helt flyttelass med meg. Heldigvis skal det meste gis bort når jeg kommer til Guangzhou. I Kina blir jeg 2 dager før jeg natt til 16 flyr til Krabi og blir 10 dager i Ao Nang.

Ha en super dag!

God morgen fra Sandaker. Bare venter på kona skal bli ferdig så jeg kan komme meg på jobb. For første gang på endel år skal jeg faktisk få med meg kveldens landskamp på TV. Ha en fin dag

Morn retning Bjørvika. 2 timer jobb deretter ny SK C til HKG senere i dag! Vet om minst 4 andre flypratere som skal det samme[emoji5] Sees i lounge i ARN [emoji2][emoji2][emoji2]

God morgen fra øvre del av Groruddalen, hvor det er tåke og pluss 5 grader - godt det ikke er kuldegrader - da hadde det vært dårlige kjøreforhold :)

Ha en flott dag der du er.

jan

God morgen fra Lillestrøm. Om et par timer til OSL og gullkantina.. OSL LHR EWR BDA SK/UA , innlagt med natt på vanlig sted, Crowne Plaza EWR.

Stort jubileum, passerer 4.000.000 km i logboka ( så glad jeg startet med bok på første flight i 1967 ) ( PA ). 100 ganger rundt jorda...^_^

God torsdag fra Sola og ukas første kontordag. Det første en får gjøre er å søke om lov til å reise på reisen jeg har vert på denne uken, når den blir godkjent kan en starte på selve reiseregningen. Men dagens første aktivitet blir mårrakaffe hvor en får informasjon om siste nytt, planer for kommende helg og ikke minst rikets tilstand hvor vi gutta på gølvet vet mye bedre enn alle andre.

Ha en bra dag :)

God morgen fra Trondheim
Idag er det minstemann som har fått det, så idag blir det innedag med ham. Blir vel endel tv-titting tenker jeg ;)
Ha en strålende dag forumister :D:D:D

God morgen fra Lillestrøm. Om et par timer til OSL og gullkantina.. OSL LHR EWR BDA SK/UA , innlagt med natt på vanlig sted, Crowne Plaza EWR.

Stort jubileum, passerer 4.000.000 km i logboka ( så glad jeg startet med bok på første flight i 1967 ) ( PA ). 100 ganger rundt jorda...^_^

God tur, sjef. 4 millioner kilometer feriereising er ufattelig tøft. Fytti katta si.

God morgen fra Lillestrøm. Pga togkaos bestemte jeg meg for å ta en times tid hjemmekontor før jeg retter snuta inn mot kontoret.

Man mailer uansett like flott herfra som derfra. Og så har jeg bedre kaffe på dette kontoret enn det andre.

Elefanten koser seg i BA First sengetøyet sitt. Han ruller rundt, kaver og drømmer mens han prater i søvne. - "3 Jelly Belly please... 1 yellow and 2 red ones."

Ha en fin en

God formiddag fra Fredrikstad!

Tilbake til hverdagen på kontoret etter en drøy uke i Asia med Hong Kong og svippturer innom Seoul og Bangkok. Artig med både Asiana og Thai som nye selskaper på lista og ikke minst regional business i Asia. Hong Kong skal jeg nok tilbake til relativt raskt! Fantastisk by. Nå er det bare å holde reisefeberen i sjakk fram til romjula.

God morgen fra Bodø! Straks gruppeøving i matematikk, deretter en tur innom jobb i ettermiddag, før mer kollokvie i kveld. Her går det unna. På den lyse siden så kan jeg ta juleferie om litt over 3 uker. Skal jo bli passe greit det også.

Reisefeberen har roet seg litt, etter en hektisk høst. Neste flytur blir til Oslobyen på et julebord sånn ca 10. desember :)

Ha en fin torsdag!

God morgen igjen fra gullstua. Møtte en nabo på toget som skulle til Dallas og trenes for instruktør på F 35. Ble med meg inn, og møtte tre andre F 35 kusker/instruktører.

Dårlig nyhet, de har ikke toseter slik at jeg ikke lure seg med fra Kjeller.:( . Men dessverre den dukker ikke opp på Kjeller...:crowded:(

G'morgen vestsørøstfra ... Her er det grått og regn igjen etter to fine dager. Var vel for godt til å være sant... Fikk ihvertfall blåst klar innkjørselen og klippet gresset. Plenen nede ved veien var imidlertid fortsatt sørpe våt og jeg ble sitttende fast i gjørma og måtte trekkes løs med bilen. Har aldri sett det så jævla vått her .. takk El Nino ...

Velvel .. nå er det imidlertid arbeid som står på programmet. To hele arbeidsdager før det blir en tredagers helg .. Best å ikke overdrive. ;)

Blir fotballkamp her også. Fox Sports sender matchen live, så da slipper man å gå på jakt etter streams.

Ha en fremragende og mindre grå torsdag!

Mye bra folk her :) Air Bourne og champagne fra 6D. Bra mat er på vei så man ikke blir helt snurrete før Moskva .

God formiddag fra ARN, nå skal 6F nytes hele veien til Hong Kong!

Haha, jeg er i 7A ;-) Begynner med en "Air Born", ettersom vi er air born! Herlige ny SK fly og herlige nye Biz - bra SAS!!!

Her på 47H blant den generelle befolkningen har vi enda ikke fått mat... Begynner å lure på om den kyllingen de snakket om fløy sin vei ;) sulten holdes foreløpig i sjakk med chips og sjokolade. Fikk ledig sete ved siden av heldigvis! Flott fly!

God dag fra landjorda - nærmere bestemt Akersgata. Er vel snart på tide å komme seg hjem for å varme opp TVen til kveldens begivenhet. Av eller annen grunn fikk jeg lyst på iskrem i dag, og noe er jo det lov å unne seg til fotballkampen (i alle fall var det slik på 70-tallet) - så da blir det nok et eller annet fra Kulinaris. Ha en fortreffelig aften i gode stoler !

Her på 47H blant den generelle befolkningen har vi enda ikke fått mat... Begynner å lure på om den kyllingen de snakket om fløy sin vei ;) sulten holdes foreløpig i sjakk med chips og sjokolade. Fikk ledig sete ved siden av heldigvis! Flott fly!

Håper middagen kom til slutt, her er desserten ferdig, nå må man vel bare tenke på hva man skal gjøre i Hong Kong.

Lotteriet gikk nesten like bra på hjemreisen, blir trivelig å teste plus på søndag [emoji5]

Back