God torsdag morgen

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Som du ser av bilde - så er 2 pluss og tåkete denne morgen i Oslo nord. Så etter en lang dag/kveld på jobb i går - så håper jeg at den blir noe rorligere i dag.

Jan

Attachments

• torsdag-19-3.jpg
    torsdag-19-3.jpg
    29.3 KB · Views: 221
God morgen fra Forus,
Tåkete her over i sørvest i morges også.
Jeg kjørte mest på instrumentene i bilen på vei til jobb siden det er IMC nå i morgentimene.
Vel , lirekassen er startet opp og godt arbeid venter.
Motivasjonen er på topp så her er det bare å gi seg ikast med dagens gjøremål.
Ha en fin dag Forumister.

God morgen fra Skaun!

Her regner det og er veldig grått. Siste dag hjemme før Dublin venter i morgen tidlig igjen. Hadde en grei pendling t/r OSL i går, ledig midtsete begge veier og hyggelige crew ombord på SK.

I dag skal hår klippes, hus støvsuges og koffert(er) pakkes. Gledes allerede til påsken! :)

Kim

God morgen fra Oslo, selv om vi har vært i aktivitet her så lenge at junior allerede er parkert ute for lur nummer en. Litt usikker på hvor de 9 gradene og delvis skyet blir av som meldt, for her snakker vi 2 og overskyet. Blir og møte en kamerat i pappaperm etterpå, før det blir ned i smøreboden for innåndning av flourforbindelser i kveld, slik at skiene er tipp topp til lørdag. Ha en fin dag

Først var skatteetaten snille, og så kom lønna som var justert opp med (altfor) mange måneders tilbakevirkende kraft. Denne dagen har kun potensiale til å bli værre akkurat nå ^_^ (Men den trenger ikke det, altså...)

Straks av gårde til jobb, for siste gang denne uken. Fri i morgen, for å se og høre på en canadier med samme initialer som et flyselskap jeg er glad i.

Ha en god en :)

God dag fra Gamle Oslo. Turnusfri skal benyttes til indretjeneste og bløtlegging av klippfisk før den store bacalaofesten lørdag. Må ha et par motivasjonskopper med kaffe før jeg starter. Han en fin-fin torsdag, med eller uten bløtlegging!

Morn fra studentbyen. Ble man hyggelig vekket tidligere idag av brannalarmen som er både høy og skjærende, alltid morsomt.
Ellers så får man også i år igjen 500 kroner mindre på skatten enn forventet uten at jeg klarer å skjønne hvorfor

God Morgen fra Sola, her er alle fly som skal gå rundt nå forsinket, er noe dis/tåke rundt flyplassen men usikker på om det er grunnen.

Hoi fra Snillfjorden! :)

Det rundes snart lunsjtid og her er været som spådd grått og nedbør-relatert. Temperaturen ligger akkurat over 0 så nedbøren kommer som våt snø/sludd og regn. I morgen forsvinner sola en liten stund, så da blir det noen timers markant mørketid før månen stikker videre. ;) Renten holdes uendret og mange forståsegpåere av noen økonomer skjønner ingenting. :)

Nuvel, en topp dag ønskes alle forumister! :D :D

God formiddag fra UiS. Ferdig med dagens forelesning, så nå gjenstår oppgaver for resten av dagen. Ser ut som tåken har begynt å lette, men fortsatt overskyet og rundt 6 grader vil jeg tro. Ellers hyggelig tilbakemelding fra Skatteetaten i dag, så det feires med en Pepsi Max. :)

God styggtidlig morgen fra Isla Vista, hvor det krampeleses for quarterets siste final senere i dag. Dette til tross: skatteoppgjør og den opprettholdte styringsrentens utslag på NOK-USD gjør humøret lysere. Ellers på programmet står litt fiksing av div. + pakking i forkant av Spring Break og avreise Mexico på lørdag. Ha en god en! :)

G'morgen .. !! Ja, her har man også merket seg kronejusteringen - men den er jo fortsatt ALTFOR høy ...

Ellers er det vått og grått her også, og 9 grader er ganske nærme. Vart hos vet'en og lagt igjen 420 daler for .. jeg er ikke helt sikker, men det står da noen poster på regningen ... jaja...

Kaffe i Sounders-koppen og litt småsurfing før man kaster seg over jobben. Fire dager til helg ....

God ettermiddag! Endelig ble det pølsetorsdag i gullstua på meg! Etter nesten to år som EBG. Tyder på at torsdag ikke er den dagen jeg vanligvis reiser ut på tur. Men i kveld skal SK0463 ta meg ned til en av mine yndlingsbyer, København. Lang weekend hos gode venner der er ikke det verste man kan gjøre [emoji1] En god torsdag og weekend ønskes alle.

G'morgen .. !! Ja, her har man også merket seg kronejusteringen - men den er jo fortsatt ALTFOR høy ...

Du, der er vi enige. Falt ganske stødig sånn rundt pressemeldingstider, men nå har jævelen begynt å stige igjen ... :angry:

e9ec5272bd66753555ab460daa877988.jpg

Back