• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen...

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
...Fra SAS kantina på OSL. Gomler en grevling, heller innpå kaffe og venter på Blue1 til Helsinki. Blir en rimelig hard helg dette. Gleder meg ikke det minste.

Elefanten + kompis er også med, og satser på å raide Hilton hotellet på Helsinki Airport. De er spent på om vi får tidlig innsjekk idag så de kan komme godt igang.

En bedre dag ønskes alle.

EDIT: 20 min til avgang, ingen info og ingen bemanning i gate. Bare telefon som ringer. Noen som har forsovet seg ;)

Last edited:
Hoi fra Trondheim :)

Her var det mange morratrøttinger.....sent på dagen nå.
Ferdig med mnds.oppgjør - og etter helforjæ***e dager fra mandag,skal jeg idag ikke gjøre noe på jobb,bare surfe på nett..... :p :p

Neida....dagens dont er godt igang, men det blir en rolig dag. Skyfall ikveld - *gledermeg*

Ha en strålende dag :) :) :)

God morgen fra Stavanger.

Da var det på tide med en kjapp sjekk av forumet, før det er å begynne dag to på kurs på SUS.

Ha en fin en forumister. :)

God morgen fra det Sørlandske!
Overskyet og det skulle ikke forundre meg om det kommer noe regn i dag også.

Ikke så mye som en krone i gevinst på Viking Lotto i går. Meget skuffende det ja! Men jeg får heller la potten vokse seg stor og feit så jeg kan ta den siden.

Travel dag i dag, med mange gjøremål på kontoret pluss endel etter kontortid også. Xbox Kinect som kjerringa kjøpte i går virker ikke, så den må byttes, og så venter foredrag i regi av huseierforbundet også i kveld.

Jaja. Plutselig er det helg!

God bedring til dere alle!

BF:cool2

God torsdag. Ble ikke 214 millioner på meg heller, men 150 kommer godt med det også. 150 kroner, altså.

Satser på en bedre dag enn i går. Høydepunktet for gårsdagen var verkstedsregningen på... masse penger. Det sier sitt om gårsdagen. Får satse på at det går bedre i dag. Om ikke annet, er det jo snart helg.

God torsdag ønskes :)

God morgen fra det "lokale" reisebyrået. Grunnet dårlig kombinasjon vann+vind i NYC-området er helgens planer lett forandret, og søster og bror drar til sørstatene først, derette til NYC 9.november og satser på at det har ordnet seg til da. Familiebesøk på Long Island og deres oversvømmede hus byttes ut med svømmetak i Mexicogulfen. Kunne vært verre, men litt stress å ordne flights+leiebil+hotel på under 48 timers notice :P Men det går vel!

Ha en litt mer stressfri torsdag!

G'morgen fra de nevnte sørstater - dog et stykke fra Gulfen. Småkjølig morgen, men dagen skal bli strålende. Rush in concert i kveld - det kan bli riktig artig!

God formiddag fra Tromsø! Ble ikke så mange millioner på meg heller, tok til takke med den beskjedne sum av 50 kroner. Neste gang, neste gang.. Ha en fin dag!

- Sunny

God kveld fra Pattaya. Fortsatt varmt her, kom litt regn i går men i dag er det ikke no vått fra himmelen.

Greit spurt av han jeg kjopte ny laptop av i dag; Do you want original windows or copy windows... Same same , but copy is cheaper :cool:.
Jaja, sånn er det her nede.

Ha en fortsatt fin kveld:)

God morgen fra St.Lucia. Et fantastisk opphold her nede nærmer seg slutten og etter frokost kommer airport shuttlen, dvs en lokal variant av Rudolf Blodstrupmoen i kassebil, å henter oss. Deretter settes kursen mot Chicago. UVF-MIA-ORD med AA....BA sølvkortet har gitt oss prefered seats, selv om på veien nedover varierte det mellom nødutgang på 757 og en halv knyttneve på 737....

Kan også konstatere at det ikke bare er SAS som har rusk i IT-maskineriet. AA lar meg ikke sjekke inn ved hjelp av iPad og Safari da man ikke for lagt inn all info de trenger....

God morgen fra St.Lucia. Et fantastisk opphold her nede nærmer seg slutten og etter frokost kommer airport shuttlen, dvs en lokal variant av Rudolf Blodstrupmoen i kassebil, å henter oss. Deretter settes kursen mot Chicago. UVF-MIA-ORD med AA....BA sølvkortet har gitt oss prefered seats, selv om på veien nedover varierte det mellom nødutgang på 757 og en halv knyttneve på 737....

Kan også konstatere at det ikke bare er SAS som har rusk i IT-maskineriet. AA lar meg ikke sjekke inn ved hjelp av iPad og Safari da man ikke for lagt inn all info de trenger....

Last ned appen deres ;)

Mornings fra det lokale Westin der man for tiden har flyttet inn i påvente at nyhuset skal gjøres ferdig

Lang uke med utflytting og diverse er heldigvis straks over. Helgen tilbringes på Park Hyatt lokalt i Chicago.

Back