• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen

LN-FHU

Superflyer
Riktig god morgen , torsdagen her i Tromsø opprant med sol og delvis blå himmel. Bare en dag til så er det (jobbe)helg. Ha en strålende dag :spin:

:nor

Replying to Topic 'God torsdag morgen'

God morgen fra Kirkenes.

Siste dag i Kirkenes i denne omgang. Det blir WF951 tilbake til Alta senere i dag. Den turen går via Vardø og Vadsø. I Kirkenes er det strålende vær om enn litt kaldt. Ca -20 grader. Vi satser på at fine være holder seg utover dagen slik at det blir mulig å ta litt bilder fra dagens flytur.

god torsdag - ser at det laver ned fremdeles. Da blir det nok en ny runde med spaden i trappa når jeg kommer hjem. Nå begynner jeg å slite med å få plass til all snøen.... Kanskje jeg må ut med hårføner og smelte litt... Men, fint er det!

Ja flott er det helt klart... Og i morgen blir det enda mere vinter da blir det Svalbard i tre dager... Senere på jobb fordi jeg på torsdage rmå låse inn vaskehjelpen...men så er det en drøm å komme hjem på ettermiddagen...

Idag skal eg på konferansen Offshoreoperasjoner i nordområdene - politiske og tekniske utfordringer, og i ettermiddagen får eg kanskje hente denne bilen som eg kjøpte på mandag...

6253836_406578_1_1_1145l.jpg

SNØEN HØRER TIL I FJELLET.....
Slik skinner SOLEN i Bergen

flesland13.jpg

vagen23.jpg

Må nesten HATe bilde fra Bergen :spin:

Utenfor på balkongen er det nå en del spennende snømønster når det også blåser

Snow2.jpg

Snow1.jpg

Og dette har dukket opp over natten etter at jeg måket balkongen fri for snø i går kveld. :pissed

Glad torsdag fra Drammen. Gårsdagens leksjon på spinningsykkelen sitter i, men jeg hadde veldig godt av det. Ellers har snøværet lettet litt, så jeg krysser fingrene for SOOOOOOOOL og noen røde på gradestokken fredag, lørdag og søndag.

LN-REF: Gratulerer med ny bil, den så veldig fin ut! Vær bare forsiktig med å ta den med til østlandet de nærmeste dagene, fordi da forsvinner den til St. Hans... :)

God morgen fa Oregon! Her staar en lang arbeidsdag inkludert to flyturer for doeren. Foerste utfordring blir i aa bestikke hotellbussen til aa kjoere meg til Flightcraft.. (Flightcraft er handling agenten)

I beste vestkystaand er vaermeldingen daarlig, men hvis jeg titter ut av vinduet ser det adskillig mer lovende ut.

Og det blir 777 mellom Chcago - Denver påsken. Selv om det blir airbus opp til SEATAC samme kvelden, og 777 fra SEA noen dager etterpå.. Hva er bedre enn den kombinasjon?

Foerste dag i ny jobb... Kontor i 37.etasje med utsikt uptown Manhattan. Har ikke sett ut enda, men det skal visstnok snoe masse idag:skep

Originally posted by Concorde

Foerste dag i ny jobb... Kontor i 37.etasje med utsikt uptown Manhattan. Har ikke sett ut enda, men det skal visstnok snoe masse idag:skep

Gratulerar med ny jobb då ;) men har missat vad du skall göra framöver ?

God ettermiddag. Da er jeg på hjemtur og sitter på Værnes og venter på siste hoppet opp til Mosjøen. Har hatt en heldag på Widerøes provinskontor i Sandvika. Kom med et tidligere fly enn opprinnelig booket fra OSL, noe som nok var et smart trekk da jeg ser at den opprinnelige er såpass forsinket at forbindelsen nok ikke hadde holdt.
Det er ikke så lett når det kommer hvitt fra himmelen der i sør :p .
Nå venter jeg bare på biffen min, så kan jeg få meg et velfortjent måltid før det blir for sen kveld.

God Torsdag etternmiddag. Etter aa ha lagt meg rimelig full for aa si det mildt 5.30 i natt og opp klokken klokken 8 er jeg naa stuptrott for aa si det mildt. Men jeg fikk holdt en 6 min gruppepresentasjon til karakteren 6 tidligere idag saa helt borte kan jeg ikke ha vaert selv om jeg naa sitter aa smaa sover foran PCen.

Med tanke paa at det er noen svarte hull fra igaar kan man nok konkludere med at det ble for mye :cheers: men man er jo bare student en gang

Puh! Etter aa ha halset over til sivilterminalen her paa Gulfport/Biloxi, fant jeg ut at airTran er en time forsinket! Saa da har jeg tid til aa sjekke mail og oppdatere meg litt foer jeg setter kursen heimatt.
Satt i cockpit under start og landing - meget artig. Lenge mellom hver gang naa til dags ... :smokin

Legger ved et bilde fra PDX hvor vi sto pent parkert innimellom biz-jet'ene.

Attachments

• 11.jpg
    11.jpg
    41.8 KB · Views: 3
Back