God Torsdag Morgen

FlyboyKarsten

ScanFlyer Gold
God Torsdag morgen folkens. Så et det Torsdag altså lille Fredag Hehe, skal prøve og få litt sommerfølelse i dag siden det skal komme fire cruiseskip i dag. Været kunne vært bedre med sol og opphold og ikke vind, ellers håper jeg på en bra dag. Blir vel også en tur på sykkelen i dag eller morgen, ellers ønskjer jeg dere alle en riktig fin Torsdag forumister så sees vi.

God morgen fra Nederland, et land med heller labert humør idag etter gårsdagens tap mot den store stygge naboen. Siste forberedelsene skal på plass før dagens eksamen, så tidlig oppe. En riktig god torsdag til dere alle!

En riktig god morgen til dere alle fra Mosjøen. Her pågår de siste forberedelsene til noe som sikkert vil bli diskutert i morgen. Solen skinner ikke og det er heller ikke varmt, men med Peet's Coffee i koppen er man iferd med å gjenvinne troen på menneskeheten - selv om det var litt tungt da brannalarmen gikk klokken 0443 i morges ...

God ettermiddag FRA HKG . Hjemreise starter midnatt til ICN med OZ 744 C I toppetasjen. Så videre i nedre etasje i F. 9 dager holder siden Ole B savner Norges fineste by og stor Twistpose :D

Mornings fra Oslo. Heller ikke idag trenger man solkrem, selv om jeg håper snart jeg kan få brukt balkongen min litt igjen. Endel forberedelser til helgen må gjøres i kveld, men første prioritert er fotball EM.....selv om jeg ikke er sikkert på om min bedre halvdel er helt enig. Dessuten må bilen "de-polineres". Ha en fin dag

God morgen fra Bodø. Nå er det å komme seg til kantina på arbeidsplassen for en lunch, før man skal avlegge kiropraktoren en visitt, med oppbryting og forhåpentligvis friskmelding til helgens strabaser. Skal mye til for å stoppe meg fra å dra på flyshow!

Ha en fin dag!

God formiddag, også fra bodø! Kulern litt på rommet på thon, men må nok snart gå og finne meg noe mat. Noen anbefalinger? Så er det vel bare å rusle rundt omkring med fotoapparatet, flott by!

God torsdag fra Maura. Straks klar for siste arbeidsdag i juni. I morgen er det ferie ;)

Har fått første seat-change hos BA: Gardinen og jeg er begge flyttet en rad bakover, men jeg sitter fortsatt på første rad i ET. Måtte det forbli sånn. I tillegg har noen gjort noe med bookingen min hos DoubleTree i Oslo, for jeg booket helt vanlig rom med Queen bed, men nå står det "King Bed Deluxe" i bookingen ^_^

God torsdag ønskes :)

God dag fra Bucuresti. Nyter livet og er i gang med en Hoegaarden. Damen forstod ikke "water"... Lettskyet etter regn før frokost. I går solbrent. God torsdag!! For øvrig merkelig at DY ikke har opprettet rute hit. Flott storby med alt og billig. Det er nok alle som har vært her enig i. Sant, Reidar ?!:-D

Last edited:
I tillegg har noen gjort noe med bookingen min hos DoubleTree i Oslo, for jeg booket helt vanlig rom med Queen bed, men nå står det "King Bed Deluxe" i bookingen ^_^

God tur. Dit skal jeg også på mandag. Blir spennende å se hvordan det er da de ikke har fått så gode kritikker på TripAdvisor. Det som er positivt er imidlertid at hotell manageren har svart på mange av innleggene og sagt at de gjør noe med ditt og datt. Hoteller med slike ledere pleier å være gode i hht mine erfaringer.

Ellers er det en usedvanlig god morgen på Gaustad...

Jeg sparer forøvrig tastaturet til imorgen, ettersom faren til Bullwinckel sier vi skal få noe å diskutere da. Ha en fin en alle sammen.

God morgen. Sovnet ikke før 0100, og våknet naturlig 0530. Normalt? Nei!

På tide å komme seg ut på flyplassen, YVR, for 0900 flyet til Toronto aka AC34. Ser at det er litt forsinket innkommende fra Sydney, men jeg har 2.5 time i Toronto før FRA venter!

Fortsatt god dag alle mann =) Sees i samme time-zone snart!

god dag fra Bergen :) siste skole prøve er gjort før sommeren :) blir kanskje en tur til BGO senere.

God kveld fra en Lounge HKG, C sete på OZ til ICN og 744 på loftet, topp service ved sjekk-inn .... Hun ble stressa da den hyggelige damen fant ut F fra ICN, måtte bytte papir i maskinen for boarding kort slik at det var skinnende flott F BP.

Joda AirbusTrond, Bucuresti er flott by, særlig om sommeren, alle sigøynerene har flytt langt nord. Selv i september i fjor oppdaget vi ikke en eneste. Helt sant...

Ole B fant store poser med Toblerone of er happy..

Ekstra GOD TUR til Martin . Få med et par kortstokker fra SQ... De har det fortsatt...:)

Edit:AirbusTrond... August Sofia på din anbefaling også

Last edited:
God ettermiddag fra flytoget :) Jeg benytter sjansen til å skryte av min samboer som har middagen klar til jeg kommer hjem, fra min fine jobb på Gardermoen. Hvor heldig er ikke jeg?! Livet er jammen ganske allright :)

Ha en like fin kveld, folkens!

Sofia også artig ! Nesten ingen tiggere i Bucuresti. Men litt sånn pussig - en dresskledd distingvert mann (vel 70) står ved minibanken og ber om 10 LEI (ca 18 kr) han fikk 5. Ellers er jeg litt raus med tips. Salat og kylling på menyen i dag, sistnevnte ble sendt tilbake fordi den var rå i midten...

Back