God Torsdag morgen

God ettermiddag fra Forus,

Travle dager , men stor trivsel i Prosjektet. En dag med dramatiske nyheter i luftfarten, QI konkurs og dårlig resultat for siste kvartal hos SK.
Vel , jeg har gjort mitt for å bedre resultatet med å gå til innkjøp av neste ukes tur over sjøen til ABZ og over fjellet til OSL.
Gammel vane er vond å vende.:rolleyes:
Vel, man vet hva man får.
Anyway, tid for å skeie ut fra arbeid og nyte det fine være før drittværet som værfolket har lovet kommer over oss til helgen og neste uke.
Ha en fortsatt fin dag alle

Her i den grønne delen av konsernet holder vi ihvertfall stand .. Kanskje SAS skulle se litt nærmere på hva vi driver med? Ja, jeg tror på julenissen iogså jeg .. :rolleyes:

God morgen fra det dype sør. Her går dagen fremover i fint driv og i kveld kommer fruen hjem fra Austin. Igjen med MD80, men forhåpendtligvis uten teknisk delay denne gang. Imidlertid er det varslet lyn og torden, så vi får se ...

God kveld fra Arendal. Her skal kvelden feires med god mat og noe godt i glasset. Bedriften går så det suser og det er allerede et år siden jeg ble pilot, på denne dag. Ha en fin kveld :)

Back