God kveld fra avdeling litt vest. Endelig tilbake fra tigerstaden, og satser hardt på en rolig - og kort arbeidsdag i morgen.
Nok en gang greide jeg å glemme booking av fly så jeg ble forvist til billettkontoret på BGO i morges, og nok en gang fikk jeg oppleve sær og lite proff kundebehandling.
Med unntak av litt knoting og lang behandlingstid på min billett fikk jeg for så vidt god hjelp. De andre skrankene var en helt annen verden.
Skranke 1: Høylytt krangel med kunde, og høylytt diskusjon med han som håndterte meg i skranke 3. SAS ønsket å fakturere ekstra mye for overvektig bagasje, og kunden (som hadde helt rett) kranglet.
Skranke 2: Høylytt krangel med en SSP-ansatt om hvem som skulle betale for mat lastet på flyene denne dagen. Gullkorn som "Har dere røyka sokkene" ble skreket i telefonen uten at noen tenkte tanken at dette burde vært håndtert på et kontor eller møterom.
Skranke 3: Behandlet meg greit innimellom høylytt deltagelse i diskusjonene rundt seg.
Heldigvis var det en skokk med SAS-kunder som ventet på hjelp, så de fikk virkelig vist seg fra sin beste side. Er det mulig med så konsekvent useriøs service fra billettkontoret i Bergen?