God torsdag morgen fra Fnat City!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen fra Lillestrøm. Nest siste dag før ferien og sola titter frem. Litt mer varme de siste dagene har det også blitt.
Gyldent kort i postkassa i går og alt er egentlig stas her. ;)
Ønsker alle en riktig fin dag. :)

God morgen fra Ruters grå. Ser i kalenderen at folk har booka meg. Håper det tar kortere tid enn planlagt. Levere en leiebil i ettermiddag også blir det vel en øl. Fri i morgen og det er helt greit.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Gikk til bryggekontoret i dag (også) Nå på oppbevaring til ettermiddagens trenings/renselsesøkt. Kjenner at feriefølelsen er på plass - selv et døgn før ferie starter. Ha en tipp topp torsdag du også!

God da fra selveste hovedstaden! Her har man bygd landet siden i flere timer allerede. Vurderer å stoppe byggingen litt tidligere i dag, så man får seg en tur ut i Sommer-Oslo, ser ut til å bli fin sommerdag. Kanskje man skulle drikke en øl, ja sannelig, det er mye rart arbeidsfolk kan finne på midt i uka. Han utmerket dag!

God formiddage fra Alcudia - det er badevær folkens - vi koser oss videre og avslutter i morgen for returtur til OSL.

Ha en flott dag videre.

Jan

F**********EN fra BOS!!!!

Diversion med BA286 på vei fra SFO - LHR. Men så klart viktigst med syke fyren. Håper alt går bra med han/henne. Neste gang er det meg. Man vet aldri.

Håper så syyyyykt vi Rekker BA770

Ha en fin en

Last edited:
Ship o'hoi fra Tjøme. Foreløpig litt lite vind for seiling, så da kan fokkeslasken sitte på rævva i mens. For se hva som skjer når solgangsbrisen dukker opp. Ha en fin dag

0f009e629dabc57cd6c8e0dfd0e7e70c.jpg

Jeeeeeez... Noen pax har ruslet av flyet og TSA er sinte. Hva søren feiler det passasjerer?

Håper du kommer deg kjapt avgårde igjen Fnate. Jeg har passet på byen din mens du har vært borte. ;) God tur videre!

Hoi fra OSL. Får prøve gladmat festivalen i SVG et par dager da. Håper de har øl der også...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeeeeeez... Noen pax har ruslet av flyet og TSA er sinte. Hva søren feiler det passasjerer?

Det var ikke en liten elefant mer frakk, hatt og mørke solbriller på veg mot Hudson News??

God torsdag fra Bergergrenda. Nok en innsats hos den federale expressen siden jeg ikke ble kjempemangemillionær på Viking-Lotto i går heller. Men neste onsdag, da...
Lurer på om Bruce blir igjen og tar en ekstrakonsert neste fredag om jeg betaler han nok??

Ha en god en :)

God torsdag fra granittbyen, lenge siden sist jeg har vert her.

Såvidt over halveis i jobbperioden,
Nå er det bare nedoverbakke til hjemreise om snaut to uker

Ha en finfin dag folkens!

Fy flate... når korthuset skjelver i UK... da faller det fort fra hverandre. Først den omtalte "syk pax affæren" og pax som de-boarder for egen maskin.

Så ekstra bonusrunder over LHR... så fikk vi ikke gate... så fikk vi gate men stod 20 ekstra minutter og ventet på jet bridge sjåfør...

Men rakk den magiske 35-minutters grensen for connections med en margin på 2 minutter :)

Nå bør jeg ha fått dosen med irr opps for en stund.

Men rakk den magiske 35-minutters grensen for connections med en margin på 2 minutter :)

Godt I nåede det, så moren og Fungerende blev sparet for flere chok!

Mens du stadig var dreng satte jeg i øvrigt personlig sprintrekord mellem
terminal 3 (dengang BA longhaul) og Terminal 1 til CPH flyet, med baggage
på en baggagevogn, der var i stykker!

En god aften til alle fra et sommerramt Danmark!

Jau jau .. her i vestsørøst fester vi beltene og forbereder oss på mer moro fra Cincinatti hvor den selveste SELVESTE storsjefen skal holde tale i dag. (legg merke til at jeg skriver storsjefen med liten s .. )

Har vært igjennom en haug negativer i går og i dag. Fant ikke de stripene jeg håpet å finne, men kom over et bilde av en Japan Airlines DC-10 på FBU som jeg ikke visste at jeg hadde. Ligger i Flyhistorisk. Ellers var det ikke så mange overraskelser ..

Jau jau .. her i vestsørøst fester vi beltene og forbereder oss på mer moro fra Cincinatti hvor den selveste SELVESTE storsjefen skal holde tale i dag. (legg merke til at jeg skriver storsjefen med liten s .. )

Har vært igjennom en haug negativer i går og i dag. Fant ikke de stripene jeg håpet å finne, men kom over et bilde av en Japan Airlines DC-10 på FBU som jeg ikke visste at jeg hadde. Ligger i Flyhistorisk. Ellers var det ikke så mange overraskelser ..

Hmm trodde det var Cleveland, men det kan jo passe at storsjefen endte opp i feil by, liksom helt i stil med hvordan denne Convention har utviklet seg - tror de mangler velferdsoffiserer

Back