God torsdag (ish) fra LINQ

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Faith in humanity restored!!!

Rommet mitt her var jo ikke spesielt deilig vasket. Men i går var jeg så sliten at jeg ikke orket klage. I dag våknet jeg og bestemte meg for å snu på flisa. Istedenfor å klage i resepsjonen, la jeg igjen en nokså hyggelig, men ikke helt uanstendig høy tips på puten. Så skrev jeg en lapp, der jeg ønsket god morgen og spurte pent om de tingene jeg skulle ønske var enda bedre.

Helt ærlig forventet jeg nada.

Men nå kom jeg tilbake etter tidlig middag. Teppet mitt er faktisk renset. Ihvertfall rundt sengene, og alt det andre er fikset. Til og med en liten håndskrevet hilsen fra vaskepersonen på nattbordet.

Sånt blir jeg glad av. Skikkelig skikkelig glad.

Så, mens jeg drikker et par Fat Tire og forsøker holde meg våken et par timer til, får dere ha en trivelig torsdag :)

I morra er det messe for min del

Last edited:
God Kald på snuten morgen fra Prærieexpressen i "feil" retning med billettkontroll. Satser på en lang dag i Bergen i dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Ris. Klar for bryggekontoret hvor helgens messejobb skal planlegges. Kundelunsj ute før det blir tid for en treningsøkt på ettermiddagen. Ha en bra torsdag du også:-)

Hvorfor B-gates når de har 8 nye gater midt på flyplassen? Hvorfor?????

Også tilbake til gate for å bytte fly.... virket ikke som om det var stemning for å spurte bort til 08.00 flyet som nok ville vært raskere.

Last edited:
Hvorfor B-gates når de har 8 nye gater midt på flyplassen? Hvorfor?????

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fordi Avinor ønsker å belønne noen morgenfugler med ekstra trim :)

God morgen fra Melhus, må få ut fingern å komme igang med førerkortet for bil så jeg kan øke muligheten for en liten jobb på OSL eller en av de andre større (topp 6) flyplassene i Norge så noen telefoner står på programmet før jeg finner senga med min ukontrollerte døgnryttme :) Ha en super dag folkens.

God morgen fra Østerås.
Aner ikke hvorfor jeg er våken på denne tiden av døgnet på en fridag, men det er faktisk litt digg.
Plan for dagen er å rekke polet før 18 og deretter middag hos den gamle. Blir hyggelig det.
Flott dag ønskes :)

Minus 6,5 her i sør i dag!
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Enda godt denne vinteren bare skal være i dag. Pluss i går og pluss i morgen....
Jeg har ikke bestilt snø iallefall....

Faith in humanity restored!!!

Rommet mitt her var jo ikke spesielt deilig vasket. Men i går var jeg så sliten at jeg ikke orket klage. I dag våknet jeg og bestemte meg for å snu på flisa. Istedenfor å klage i resepsjonen, la jeg igjen en nokså hyggelig, men ikke helt uanstendig høy tips på puten. Så skrev jeg en lapp, der jeg ønsket god morgen og spurte pent om de tingene jeg skulle ønske var enda bedre.

Helt ærlig forventet jeg nada.

Men nå kom jeg tilbake etter tidlig middag. Teppet mitt er faktisk renset. Ihvertfall rundt sengene, og alt det andre er fikset. Til og med en liten håndskrevet hilsen fra vaskepersonen på nattbordet.

Sånt blir jeg glad av. Skikkelig skikkelig glad.

Så, mens jeg drikker et par Fat Tire og forsøker holde meg våken et par timer til, får dere ha en trivelig torsdag :)

I morra er det messe for min del

Hvordan gikk turen med Norwegian? Fornøyd med produktet?

God sutring får Trondheim. Verden har tydelegvis noko uoppgjort med meg (eller omvendt). Våkna i dag med skikkeleg skallebank, så tok eit par timar til i senga. På veg ut til bussen, så kom eg på å sjekke kvar pengane mine er. Not to be found. Og eg som allereie er på reserveløysing pga. at eg mista resten av korta mine i helga på hyttetur. Så no er eg fem bankkort og to busskort i minus. Snasent.

Dårleg stemning, out.

(Og Pistasjnøtter med salt frå Rema er tydelegvis av den sunne typen med berre spor av salt. Blæh)

Last edited:
God dag. Siden snøen er heller skral i hovedstaden, er det greit jeg i disse dager har tid jakte på den. Så etter å ha plassert arvingen i barnehagen kjørte jeg opp til Brovoll for det var fine forhold og nypreparerte spor. Litt kjølig på nesetippen, men for oss uten astma er ikke -16 noe problem. Nå en liten Kazaar i koppen, litt forum, også blir det litt søking og ringing. Ellers ble det booket litt i går også, en liten variasjon bonusbilletter til Sykkel-VM i Bergen til høsten, så greit med litt fleksibilitet da overnatting ikke er helt spikret. Ha en fin dag

ea136562e3c197e9e8acdceff9a35652.jpg

Last edited:
Hepp hepp .. et par kuldegrader også her nord for Hotlanta. Byen er i panikkmodus pga snevarsel til helgen, og ettersom vi skal fly sørover lørdag, er fruen også smittet. Mulig vi booker et rom ved flyplassen i morgen kveld så jeg får fred.

God efta, spurte akkurat termometeret mitt om temperaturen, og det svarte "it is minus eleven point five", så her er dte halvveis vinter. Den andre halvdelen har jeg ikke sett noe til enda.

Ha en fin kveld!

Back