God torsdag fra TOS

God morgen fra Tromsø!
I dag skinner sola og det blåser en del her i 12 etasje på The Edge.
Det blir SK 4411 nedover om litt.
Noen flere i den maskinen?
Ha en fin dag! :)

God morgen. Arbeidsdagen har allerede vart 2 t og 15 min. Igjen funnet ut at «noen er likere enn andre» når det kommer til prioritering av personell, men det går seg vel til. Litt mer jobb nå inntil arvingene står opp. Da blir det joggetur med muligens påfølgende bading. Litt til og fra jobbing inntil det blir en ny økt på ettermiddagen når kona har fått unna sine ting.

Fortsatt greit med hjemmekontor kjenner jeg, spesielt i sommerferien til barna.

God morgen fra Bergen.

Reiseforsikringen var gyldig igjen fra midnatt og jeg testet booking knappen i løpet av natten.

Så reiser til OTP i ettermiddag. KLM hadde beste pris og reiserute så SAS/StarA ble kjapt lagt på hylla.

FQTV

God morgen fra Sandnes. Arbeidsdagen er allerede 1,5 timer gammel. Litt ymse oppgaver har det vært, mailboksen er det kontroll på, så får vi se hva resten av dagen bringer. Men det er gode muligheter for at det blir tid til en iskrem. Ha en fin dag i sommerværet!

Morn frå ytre Sogn. Ferjekø og utflukt til Sula (Solund) i dag. Rusletur med kids og foreldre. Bade, kansje? Håpar de flyr(de) godt i går! Innslag på nyheitene og alt. Ha ei bra dag!

God morgen fra Radisson Blu i Tromsø. En helt middels frokost inntatt, så blir det litt hotellkontor og en rusletur i finværet. Flyr tilbake til Oslo i 15-tiden. Ha en finfin torsdag[emoji3]

God morgen fra Tromsø. Var sinnsykt varmt på rommet her men nå har man fått dusjet og spist litt. Litt hjemmekontor er også praktisert. Nå skal jeg straks komme meg ut til et jobboppdrag på Jekta før jeg rusler til flyplassen og FLYR hjem til Storsmurfen.

Ha en fin en

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Så var man på toget til Lillestrøm. Litt forsinket og litt sør for Trondheim hadde vi en medical. Vi fortsatte dog til OSL raskeste vei. Ganske kort finale virket det som og landing sørfra på vestre. Håper det går bra med den syke. Aldri morsomt slikt.

G’morgen! Her har man kommet seg helskinnet gjennom både morgenkaffe og frokost, og nå venter bikkjene på å bli luftet.

4. juli-helg her og massiv reisehelg. Det ventes ‘passertallrekord’ i dag og igjen på mandag. I tillegg spås det mye kanselleringer da det mangler både crew og teknisk personell hos flere selskaper. I tillegg til lavtbetalte jobber som f.eks. lastere som har funnet seg annet å gjøre.

Stor mangel på folk i bl.a. fastfood-bransjen også. Fruen måtte på kontoret i går og prøvde å stoppe for en Starbucks, men de var morgenstengt pga lack of staff. Og det er fortsatt vanlig at kun drivethrough er åpent fordi restaurantene ikke har folk til å holde hele sjappa åpen. Men det går seg vel til etterhvert som støtteordningene blir borte.

Velvel …. da får man forflytte seg i retning VPN-tunnellen. Er det noen grevlinger i taket i dag, mon tro?

God ettermiddag fra TOS

God frokost og litt lett feriekontorering på hotellet før man tok turen et sykebesøk hos min Bestemor. Hun ble plutselig lagt inn med litt issues med hjertet, så da var det greit å være i byen så en kunne hilse på og ønske god bedring.

Flyr ramler vel inn her hvert øyeblikk så blir det tur sydover og fortsette ferien.

God torsdag

S

Back