• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Steinkjer

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Steinkjer. Klar for frokost og så kundemøter. Setter kursen sørover mot ukens 5. og 6. by på formiddagen. Våkner opp i ny by i morgen tidlig. Glær mæ.

Mornings fra Ullevål!
Drøy halvtime igjen av skiftet og så styrter man avgårde til Osl for en morgenpilsner og en time på øyet i loungen. 40-årslag i Roma denne helgen, så all hvile er kjærkommen i forkant.
Frisk torsdag ønskes :)

God morgen fra 100 bussen, før 401, i retning Oslo. Torsdag og nest siste dag i uka har det blitt. En drøy uke til høstferien starter, det er innafor. ;) Håper også en tur med Widerøes nye jet blir noe av, sammen med andre her på forumet.
Ha en fin en alle sammen! :)

God torsdag fra den faregerike hotellshuttelen på tur til flyplassen i Zurich. Komme seg hjem en liten uke før det er ut på tur igjen.
KL får æren av å bringe meg hjem, forventer ingen store sprell der, da hadde jeg blitt overrasket.

Ha en finfin torsdag folkens! :-)

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Morninhg fra Groruddalen - noe kaldere i natt - pluss 2 grader - og kanskje kommer frosten og snøen til helgen - det er meldt om mye regn fredag, lørdag og søndag på sør/østlandet -

og søndag blir det mørkere på kvelden, da snur vi klokka også :)

Ha en flott torsdag.

Jan

Mornings fra hovedstaden. Siste rest av pakking før turen går via barnehagen til jobb. Ukens siste arbeidsdag i dag før det i kveld før SK492 skal ta oss til Stockholm. Ha en fin dag

og søndag blir det mørkere på kvelden, da snur vi klokka også :)

Er vel først neste helg den skal stilles?

God torsdag fra Alfaset. Nok en arbeidsdag er straks i gang. Måtte den bli et par hakk bedre enn de to forrige, som inkluderte både forsinkede og punkterte trailere.

Ha en fin en [emoji846]

God morgen fra Grønland. Lite å melde fra østfronten. Klar for kontoret og det som faktisk er ukens siste arbeidsdag. Konstaterer at det er høst... Ha en finfin torsdag.

Morn fra Zomba. Godt og varmt her på morgenen da det nok en gang ikke er noe strøm så null AC i et østvendt rom. Skam nok glatt unngå å fryse i dag også. Liten krise da hotellet her ikke har tonic så blir null GT for å unngå malaria :o

God morgen fra toget. Blir spennende dag på jobb i dag med flere gjester fra inn og utland. Det skal diskuteres både det ene og det andre, mens det gomles pølser og drikkes øl.

Ha en fin en

Jaggu rim i gresset og rett under streken i dag morges, et hint om at vinterdekkene må ut av dvalen igjen.
Forøvrig kan følgende visdomsord formidles nå som det drar seg mot helg:

Husk det er viktig at man alltid har en øl i kjøleskapet. Ellers blir det kjeskapet og det gir jo ingen mening!

Steike! Der kom det epost om at SAS har forsynt seg av EB-kontoen min. La inn minimumsbud til C frå CPH til SFO. Stemmer det at det er partalls-seter som set mest inn mot vindu? Ser slik ut på Seatguru, men det treng jo ikkje stemme.

Jepp, det skal være sete inn mot vinduet på partall. Det kommer ikke frem på SAS' sine setekart, men det er i allefall gratis å fly på businessklasse hos dem::p

Attachments

• Gratis i biz!.png
    Gratis i biz!.png
    8.5 KB · Views: 190
En dag nærmere ukeslutt. Men knapt halvveis i arbeidsuken. Men det er OK - jeg trives på gjemmekontoret.

Sol og fint, men ensifret temperatur. Deilig høst. Føles bra etter en lang sommer. Fruen er fortsatt i Columbia (SC), så her hjemme er det bare fred og gammen.

Blir lakseburger til middag i dag.

Steike! Der kom det epost om at SAS har forsynt seg av EB-kontoen min. La inn minimumsbud til C frå CPH til SFO. Stemmer det at det er partalls-seter som set mest inn mot vindu? Ser slik ut på Seatguru, men det treng jo ikkje stemme.

Alltid velg partallsseter på SAS C ja. Dvs 2 A, 4 A, 6 A osv og motsatt side 2 H osv. Kos deg gløgg ihjel på SAS C. :) Husker jeg var spent da jeg sjekka eposten etter grensekrysning til Kina fra Nord Korea. Hadde på forhånd kjøpt et kinesisk datasimkort som jeg putta i mobilen og delte wifi sone. Funka forbløffende bra med VPN. Da var SAS C kommet igjennom. :D

God torsdag från Stockholm. Har checkat in på morgondagens tur ARN-OSL-SVG. Har även valt säte till lördagens tur SVG-LHR med BA.

Jeg har koset mig på 2h på en A343 og det agter jeg også at gøre,
når jeg skal hjem fra SFO på biz. i sommeren 2018!
Rigtig god tur til Roger, og en rigtig god
resten-af-torsdagen til jer alle!

Back