• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra stasjonen

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Hvalstad stasjon hvor L1 snart dukker opp. Tid for å kontorere. Siden kona skal ut å drikke vin i kveld, blir det full aupair tjeneste på far. Ha en fin dag

Mårnings fra det Sørlandske!
Har åpnet hjemmekontoret og håper jeg skal få med meg livestreamen av British Airways sin paralelltakeoff fra Heathrow når selskapets siste to B747 trer ut av flåten. Spesiell dag ja!

Ellers ingen store planer for dagen!

God torsdag!

Ferdig trent - nå klar for hjemmekontorering bare avbrutt av noen timer hvor vaskehjelpene har huset for seg selv. Funnet kveldens vin som skal testes...da gjenstår bare å finne en meny som passer til. Vask hender og hold avstand - så enkeltrom så effektivt.

God dag fra jobben. Prøver å jobbe mens man har et halvt øye på streamingen fra Heathrow. I følge Facebookminner er det visst også 11 år siden i dag jeg kjøpte min første 747-billett.

Ha en god en :)

God dag fra Cape Town.

Det kjennes at hotellbaren hadde åpent litt lengre i går enn planlagt.

Skulle liksom være på vei til Table fjellet nå kl 10.
Det utgår.

Bare å finne roen frem til charter bussen starter hjemreisen.

FQTV

God morgen fra bortekontoret. Fredelig her siden mange er ute i dag. I kveld blir det noen øl og litt mat og litt juging med en kompis jeg ikke har sett siden Corona smalt. Så det blir hyggelig.

Det som ikke er så hyggelig er de pensjonerte BA 747'ene

Ha en fjong dag

Ship o hoi fra markagrensen. Møter, møter, møter og så thai pizza i kveld.

Fire kritthvite dager på rad... Gikk faktisk ned en kilo av det så i kveld bir det nydelig med noen pinot noir druer i ansiktet.

RIP 62K ... #makan

G’morgen .. her er man dypt nede i kaffekopp nummer to. Bøtteballett her også i dag, så kåken må preppes litt før de kommer.

Bikkjemat må også kokkeleres. Et stort kjøttstykke ligger klart og skal trykkokes før det blandes med grønnsaker og ris. Når jeg ser forskjellene så klart, må man undres hva som egentlig er i bikkjematen du får i butikken. Selv den såkalte ‘høykvalitetsmaten’. Verdt det ekstra bryet er det, og heller ikke dyrt.

Litt arbeide skal det sikkert også bli tid til.

77bb990eee16e98650f306723ba1abc0.jpg

God morgen / ettermiddag fra en trøtt nattevakt. Mengden med trafikk @OSL om dagen gjør ikke akkurat nattevaktene lettere, men tyngre, sikkert motsatt av hva man skulle tro.

Dagen "nytes" med å legge på vinterdekk siden man skal på hyttetur med frøkna i helgen i øvre Telemark, hvor det er meldt fare for snø (sukk, det er jeg slettes ikke klar for) før det er en ny nattevakt på trappene, men bonusen får være langfri ! yuhuu !

Ha en flott dag alle !

God ettermiddag fra Forus. Rolige dager her på kontoret som følge av at mange har høstferie. Ingen store planer for kvelden utover å ta livet med ro. Litt travel helg i vente med bursdagsfeiring og et bryllup. Ha en fin en!

RIP 62K ... #makan

Og apropos du som er Amerikaner nå. I natt drømt jeg faktisk at jeg stod på et podie og introduserte USA for det eminente ordet - Makan. Et ord de mangler. Så jeg la ut om fordelene med bruk av Makan og hvilke situasjoner det kunne brukes.

Våknet og fortsatte å fundere.

Tror muligens jeg har noe her altså

Og apropos du som er Amerikaner nå. I natt drømt jeg faktisk at jeg stod på et podie og introduserte USA for det eminente ordet - Makan. Et ord de mangler. Så jeg la ut om fordelene med bruk av Makan og hvilke situasjoner det kunne brukes.

Våknet og fortsatte å fundere.

Tror muligens jeg har noe her altså

Pøs det ut på Twitter. Gjør det mange nok ganger, og det blir religion.

makan.jpg

Last edited:
Back