• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Sola --> Onsdag

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen godtfolk!

"Fina veret og beine veien te jobb i dag"!

På agendaen i dag er det det møte og atter møte og en ny sjef som kommer på besøk. Så det kan jo bli spennende det og.

Ha en fin en forumister! :)

Re: God torsdag fra Sola

God morgen fra Skaun!

Her er det overskyet og vinden er på vei inn fra kysten.. Frua snart ombord i en rødnese til Nice, selv er det dagstur til OSL i morgen, og det verste jeg vet skjer i dag: Tur til Tannlegen! Urk-gulp-vrææææl...

Nyt dagen alle sammen!

Kim

Solfylt i morgentimene her i hovedstaden. En tur ut til den Bærumske landsbygda for og treffe en kamerat er dagens plan. Ha en fin dag

Flott vårvær i dag også - 5 plussgrader klokken 7:00 og lite biler på veien til jobb - kanskje folkene tar en 3 dager for været sin skyld. :)

Ha en god dag i Oslo nord.

Jan

Nå vet ikke jeg om Sola har gått over til en annen tidssone enn resten av landet, men her (Bærum) jeg befinner meg har vi bare kommet til onsdag.

Re: God torsdag fra Sola --> Onsdag

God onsdag fra Trondheim
Føles som man nettopp har gått fra kontoret....og det er nesten det også.Avsluttet 2354 igår, og på plass igjen 0630....Urg...blir tidligkveld idag.

Ha en opplagt onsdag :p

Kjenner til følelsen Frode :drunk:
Heldigvis var gårdagens oppgaver ferdig til kl 18:30. Men har hatt noen sene kvelder allerede i år.

Grynt fra Tananger

Her skal man leke med varm diesel, satser på at den holder seg der den skal, ellers blir det baluba...

Strålende sol her, og rundt 5 grader borte hos Sirpjalle.

Ha en bedre dag forumister :)

God morgen fra Trøndelags vidder...eller Snillfjord! :)

Her blåser det allerede og skal visst bli liten storm på ettermiddagen, med andre ord bare å ''glede'' seg til et helt normalt vår-vær altså, temperaturen ligger vel rundt 6+. Her farer både SU111 og UA48 forbi, og snart kommer også SQ61. Mye av ukas husarbeid er alt unnagjort, så i dag blir det nok meg og FR24 før moder'n og lillesøster dropper innom i ettermiddag. :)

Ha en strålende dag forumister!! :D :D

God onsdag fra tiggerstaden. Sitter på jobb og prøver konsentrere meg mens jeg venter på at bedøvelsen fra dagens rotfylling gir seg. Fikk visst bare gjort jobben halvveis og ikke fylt opp hulrommene, så jeg funderer også på om det er noe man ikke bør fly med. Ikke så enkelt å konsentrere seg nå. Føler for bare å sette meg ute i solveggen istedet.

Ha en god en alle som ikke har mere smerte i vente.

Back