• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God torsdag fra Røros

God morgen fra vinterstemningen på Røros og Vertshuset Røros. Nyheter fra app`n til NRK før frokost og dagens første møter. Heldig som blir kjørt hjem i ettermiddag…men neste søndag skal Widerøe prøves igjen:-) Ha en best torsdag!

Re: God torsdag fra Røros

Mornings fra Tjøme. Straks går turen til Torp for å plukke opp en reisende. Resten av dagen går med til bisettelse. Trist, men endel av livets realiteter. Ha en fin dag

God Morgen fra Munchen. Kjapp gåtur og frokost utendørs på kafe unnagjort i par grader minus, nå er det bare å nyte siste roen før resten av bøtteballetten våkner opp. :)

God morgen fra Romerike.

Hjemmedag her frem til 1430, da er det en senvakt på agendaen, og innsats for de reisende @OSL, ellers må vel heimen få en shinings, plantene roper høyt om litt vann, og skittentøyskurven ber innstendig om å bli tømt hehe

Ha en flott dag alle !

God morgen fra kontor med utsikt mot ENGM RAMP sitt kontor.

Her har man kommet godt i gang med dagens tekst. Har litt for mye på agendaen til at jeg helt fornøyd, men det går seg nok til i løpet av dagen.

Tror noen har glemt å sette på kaffe, så jeg får ta ansvar og dra i gang pumpa, lurer litt på om jeg skal sette den intravenøst i dag...

Kjenner på litt manglende motivasjon i dag, men blir vel bedre med kaffe og når man har bedre kontroll på sjappa.

På den positive siden, det er Fredag i morgen.

S

God formiddag fra hjemmekontoret. Her har man hivd innpå et par kopper kaffe før man skal i gang med å finpusse på avdelingens bidrag til bolagets årsrapport. Dristet meg ut på et restaurantbesøk forleden med middag på The Vandelay. Litt blandet opplevelse, OK+ mat men litt klønete servering/servitør. Og minus for at de ikke serverer drinker. Makan! Men får gi de en sjanse til. Fikk også booket årets første jobbreise, så neste uke går turen til trivelige Trøndelag. Ha en finfin torsdag[emoji3]

Morn fra Kolsås.
Her har man konkludert med at man ikke skal jobbe så mye i dag, fire møter med halvtimes pause i mellom fører til null produktivitet.
Nåvel, helgen nærmer seg, og det gjør jaggu permisjon også, som nå plutselig bare er seks og en halv arbeidsdag unna

God formiddag fra Kongsberg.

Her er det stille og rolig i dag siden fruen er på jobb og ungene på skolen. Jeg tok 3. dose med vaksine i går og sålangt ser det ut til at jeg har styrt unna bivirkningene bortsett litt vondt i skulderen, men det er til å leve med.

Ha en fin dag alle.

Hei fra Sandnes. Blåser godt rundt hushjørnet i dag. Festlig å måtte ut i finværet da man hadde glemt både matpakke og lommebok. Så dermed ble det ut å kaffe lunsj en plass som aksepterte vipps. (for øvrig helt vanvittig at banken min fortsatt ikke vil godta at jeg legger kortet mitt inn i Apple Pay). Uansett. Lunsjen er unnagjort hvilket betyr at sjarmøretappen gjenstår. Ha en fin en.

God formiddag. Da nærmer vi oss etterhvert slutten på digitalsamling her. Blir nok en tur på langrenn nå i lunsjen, men litt usikker på hvor jeg skal dra. Ser tåka ligger tykk innom ver i marka bak Tryvann.

Blir vel mer jobb utover ettermiddagen etter det.

Nyt dagen og håper solen skinner der du er.

(for øvrig helt vanvittig at banken min fortsatt ikke vil godta at jeg legger kortet mitt inn i Apple Pay).

DNB?

De mener vist at "Apple Pay ikke er nok utbredt ennå", samtidig som de tilbyr betaling via Fitbit :rolleyes:. Men Vipps er jo så mye bedre, så lenge en holder seg i Norge, og ikke har sånn derre teit kredittkort man vil bruke.
Der savner jeg Widerøe-kortet litt. Vaer genialt å betale lunsjen i kantina på jobb ved å bare holde klokka inntill ^_^

Ellers god dag fra gjemmekontoret. Dagen begynte bra med at yoghurtbegeret velta på kjøkkenbenken.
Ble heldigvis ikke så mye yoghurt på selve benken, da den stod såpass nære kanten at det meste rant ned på gulvet.
Alt etter det, har gått "overraskende bra". Gjør det, når en legger lista lavt ^_^

Ha en god en, med eller uten Apple-pay eller jordbæryoghurt

God morgen fra Marka-kontoret på Ullevålseter. Moderat hangover etter Yayas i går, men den er snart borte.

Ble mye booke-drama i går da datter 2 likte svært lite at datter 1 skulle til 23 grader i LA. Da da var det å ringe SAS og bang så var det tre seter i biz på 748 på vei til og tre seter på LX773 på vei hjem. Herlig.. 105.000 kroners billetter for noen kilo blomkål på Kiwi. Esta og Fit to fly er på plass - bare solkrem og historieblader som skal pakkes.

710852FA-3962-40B6-AA37-85D09271D5E8.jpeg

God morgen fra kantina på LHR. Så digg som dette er, så blir det allikevel deilig å komme hjem, presse rompa ned i sofaen og føne en Grandis.

Ser forresten ut til at Storsmurfen sin custom frokost fra forrige besøk omtrent har havnet på menyen.

Ha en super dag
9c0ea694d172dbcf9aa53c9f2fcc7c3b.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Satser på at Sud får holdt familiefreden inntakt med hans bookingsprell. Her har jeg iallefall ikke opptjent poeng gjennom blomkål på KIWI.

God torsdag fra Oslo - her var det visst litt frem og tilbake om de ville ha meg på jobb i dag eller ikke, men det trengte de ikke likevel så da sitter jeg nå her da.Men lurer på om jeg skal sende en SMS til andre jobben og høre om de trenger noen i kveld. Eller kanskje ikke - da blir jeg kanskje oppfattet som litt masete.

Tegn på at verden nærmer seg normalen igjen: Man kjenner igjen samtlige på rad 1 på BA766. (Innrømmer at jeg er forlovet med en av dem). Men se andre er "stammiser".

G’morgen, ja .. blir vel snart litt bookingsprell her og. Bellingham i mars og Stockholm i april står oppført med blyant. Så får vi se hvordan ting utvikler seg. Må ihvertfall bestille nytt coronapass innen da …

Men før den tid skal vpn-tunneller forseres og fjernskrivebord erobres ….

Søster …. MER KAFFE!!!!

Sparebank1 SR Bank. Som jeg ellers er godt fornøyd med. Det hører heldigvis med til sjeldenhetene at jeg går fra både lommebok og matpakke så ikke det store savnet at Apple Pay ikke støttes av nevnte bank enn så lenge.

Ble mye booke-drama i går da datter 2 likte svært lite at datter 1 skulle til 23 grader i LA.

Du har ikke vurdert Orlando da, siden du reiser med to små? Masse Disney, Universal, Harry Potter-park og mye annet gøy. Og mye 'friere' coronamessig. Florida er ikke så strenge som California. Ikke trenger du bil heller, det går shuttles til og fra flyplass og parker fra de fleste større hotellene.

God ettermiddag fra hjemmekontor i Tananger,
Som Twin Otter skriver blåser det heftig her over idag i havgapet. Det har vært en effektiv dag i prosjektet her ; oljen og gassen skal opp!
Ny giv merkes i bransjen , men vi mangler folk for alt som skal skje de neste årene.
Vel , i kveld er det tid for ukas trim på hesteryggen.
Ha en fortsatt fin dag.

Back