God torsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God torsdag fra Røros

God morgen fra Røros. Snart en tur på kontoret før vi kjører til dagens møter i Trondheim. NORD drevet av SJ hjem til Oslo og sommerferie i kveld. Ha en bra torsdag du også.

Re: God torsdag fra Røros

God torsdags morgen... eller er det det!?!...
Her står jeg og venter på L21 til Oslo S. Men, alle innsatstog (extratog) er innstilt. Så her står jeg å blomstrer. Ikke bra.
Er det noen som vet hva som er problemet hos BaneNord??

God morgen fra hjemme kontoret - den er åpen for øyeblikket, men stenger kl 13:00 for da må jeg ut for å hente en ny printer.

Eller er Evergood i kaffekoppen og det lukter godt.

Jan

God morgen fra Prærien. Vært på kontoret siden 06.15, men uendelig mye bedre enn å sitte på heliporten å vente på at tåken letter. Det har den tydeligvis ikke gjort på tre dager. Dagen i dag går nok med til å friske opp gamle ingeniørkunster før solen nytes i ettermiddag.

Er det noen som vet hva som er problemet hos BaneNord??

Gamle signaler?

Jeg har et vagt minne at jeg hørte noe noe problemer på Østfoldbanen i dag på radioen i dag morges, men tror jeg kanskje ikke var helt våken, så det minnet er veldig vagt.

God torsdag fra jobben. Nest siste dag før ferie. Gleder meg :)

Ha en god en :)

Mornings fra Hvalstad. Lømlene er sendt i barnehagen, kona dratt på jobb, så en nytes en espresso i fred før jeg hiver meg over hjemmekontoret. Ikke umulig jeg får klemt inn en løpetur innen lunsj og en tur til Asker, da det frister litt mer ferske reker i kveld. Kona er på jobbfest, så da frister det med en rolig stund på terrassen med noe godt i glasset når au pair pliktene er unnagjort

Last edited:

God torsdag fra havet utenfor Kiel et sted . Her ligger jeg i senga og bare sløver og nyter utsikten fra vinduet.. hastverk har man ikke da å komme i land ikke er lov..

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

G’ mornings fra Stavanger. Atter en deilig dag her.
Har fått booket en tur til coronaen’s høyborg, Oslo. Dit går turen neste helg.
Ellers, datter kjørt til arbeid og flaskepant levert, så lommepenger for kveldens sprell er sikret.
Nå er en sen frokost inntatt og kaffe står for tur.
Ha en glitrende torsdag :)

.
Har fått booket en tur til coronaen’s høyborg, Oslo. Dit går turen neste helg.

Trodde det var Brasil og/eller Sverige ;)

Hallaisen og god lillelørdag, her er det siste arbeidsdag før helg. :drink (<= iste i varmen)

Hei fra skogkontoret. I dag er det mye Skype/Teams og siste møtet slutter 17.30.. Blir en pause midt på dagen så man får skviset inn litt svømming.

Noen Angusburgere skal pines senere på kvelden før man gjøre seg klar til nok en varm natt oppå dynen.

Vett.jpg

Kvalitetsaviser på beste vest. NRK har dog kanskje dagens agurknyhet..?

Attachments

• 15713D4B-FE29-4085-9719-5F4D7E57C61B.jpg
    15713D4B-FE29-4085-9719-5F4D7E57C61B.jpg
    57.6 KB · Views: 212

God dag fra Bygdøy, skikkelig sommeridyll. Hengekøyestativ til terrassen kommet i hus, så da er det bare vente til solen roer seg litt før en begynner å montere. Kanskje satse på årets første utendørsovernattingsforsøk, kunne vært gøy.

G’morgen. Har søkt dekning på terassen mens bøtteballetten romsterer rundt i huset.

Registrerer at Atlanta-Keisha nok føkket opp sin sjanse til å bli Joe’s vp-kandidat etter behandlingen av skyteepisoden lørdag. Når det er viktigere å fordele skyld enn å vente på GBI’s etterforskningsrapport, som er prosedyren, åpner man bare for søksmål, uansett utfall.
Lurer imidlertid fælt på hvem brannstifterne er. Trodde man hadde programmer som kan kjenne igjen ansikter? Hun ene fikk de jo riktig gode bilder av ...

Oh well, nok plapring. Straks jobb.

Trodde det var Brasil og/eller Sverige ;)

Hallaisen og god lillelørdag, her er det siste arbeidsdag før helg. :drink (<= iste i varmen)

Global sett har du jo helt rett :) Men med så lite reising det har vert og kommet til å bli i nær framtid så er nok min oppfatning av verden innsnevret til Norge :)

Good ettermiddag frå Trondheim. Her er det varmt! Søkte tilflukt i kjellaren ei stund i dag, våkna i litt laber form. Trur eit par drammar i sola var grunnen til det.

Tidlegare på dagen i går debuterte eg som podcastistist, som gjest i ein pod om flygande ting. Dog om ting som flyg både fortare og høgare enn fly!

Ha ein fin kveld, her blir det roleg, lærarfrøkna har stukke på feiring, rekna med ho dukka opp igjen i natt. I morgon blir det hytte. Ei veke igjen no, så er det ferie, og då kjem vel regnet....

God kveld fra Kråko. Nok en fantastisk dag her. Begynner å få taket på å filetere fisk... av alle ting. Jeg stinker fisk og fiskeslo nå føler jeg.

Fantastisk ferie altså

919ce81f38120d553013befae69b9cf5.jpg

Ha en fjong dag

Back