• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God torsdag fra Røros

God morgen fra Vertshuset Røros. Starter dagen med en tre timers forsinkelse med Widerøe til Oslo. Et par møter blir avlyst...men rekker de siste 4 i ettermiddag og kveld. Ha en bra torsdag der du er.

Re: God torsdag fra Røros

God morgen fra Lillestrøm. Torden for øyeblikket og det synes i mørket som er nå. Bestilte en Røros tur i oktober med Widerøe og snuser på Vertshuset Røros som overnatting. Kan det anbefales?
Ha en fin en! :)

God morgen fra Oslo..reneste blitzkrieg her. Pga litt diverse blir det hjemmekontor i dag så trenger ikke å dra meg opp på en stund

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet opphold, men det skal visst regne litt ila dagen før det blir greit til kvelds igjen.

Her er det mer som trøtt.no, men oppe er man da, og sånn etter hvert klar for en innsats på jobb igjen. Fra klokken 14.00 er det helg på denne kanten, så får man se hva man finner på.

I ettermiddag tror jeg det bør ryddes litt i hjemmet, og så får vi se om været klarner opp såpass at man kommer seg ut på en trimtur da.

En fortreffelig en ønskes. :)

Gooodmorgen her på sommerens næstsidste dag, klokken er det beddste tidspunkt ppå dagen, nemlig Booeing 747 time :-), idagg går turren til jobsamtale :-)

Mornings fra Asker stasjon. Dagstur til Tønsberg står på programmet. Barnehageleveringen var såpass våt at jeg måtte ta en nødstopp på Rema 1000 for å kjøpe nye tørre sokker. Ha en fin dag

Morn fra jobb. Når tog i 15 minutters rute er 20 minutter forsinket fant jeg ut at det var like greit å finne annen vei til jobb. Tog + t-bane + buss, og sluttresultatet ble maks 15 min senere på jobb

God morgen/dag fra tåkeheimen ca 175 km Nordvest av Kristiansund.

Her er det bare rør :D

Hei fra stranda på Kypros. Siste kvelden her før avreise fra hotellet i ti-tiden i morgen formiddag. Deilig å være her. Men det skal sikkert bli godt å komme hjem også. Men først skal middagsbuffeten raides en siste gang. Blir vel noe godt i glasset også. Ha en fin kveld forumfolk.

Fin morgen i vestsørøst. Solen skinner og temperatur og luftfuktighet er fortsatt på det akseptable.

Fikk et par timer på nærflyplassen i går kveld mens jeg ventet på at fruen skulle ankomme med AA. Ble noen bilder i finfint kveldslys. Kommer sannsynligvis til morgenkaffen - 'The Return of the Freddasbiilder'. - in a bildeforum near you. ;)

Ser ut til å bli en småtravel dag. Men det er man da bare glad for. :up:

Og der kom Zappa på radioen også, gitt ... nice :)

01.jpg

Last edited:
Back