God torsdag fra Røros og Østerdalen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God torsdag fra Røros og Østerdalen

God morgen fra Erzscheidergården. Ble 17 timer på jobb i går og om en drøy time starter en ny 12 timers økt….fra Røros via Alvdal til Koppang. Skal rett og slett innrømme at det skal bli magisk med helg. Ha en produktiv torsdag der du er.

Re: God torsdag fra Røros og Østerdalen

Mornings fra L1. På vei til kontoret for dagens innsats. En kombinasjon av au-pair og taxisjåfør venter etterpå. Ha en fin dag

Morn fra hjemmekontoret. Venter en tur til Bærum Sykehus i lunchen for å se om blodet mitt er brukbart, mistenker at man også finner seg lunch på veien hjem da.
Mørkt, vått og grått, men hjemmekontoret stiller med gulvvarme og kaffe, så livet er helt greit

God morgen. Arbeidsdagen er godt i gang. Møtemaraton frem til lunsj så skal vi se om vi ikke kan få produsert litt etter det.

God morgen fra BGO. En tur fra pent til mindre pent vær akkurat nå. Ellers ingen andre planer enn jobbing i dag. I motsetning til EB blir det også jobbing i morgen. Ha en god dag, god helg eller god tur.

God morgen fra bortekontoret.. Fremdeles høst-steming ute, men den er heldigvis fake news.

Ble en del bookinger i går og nå fem flighter de neste dagene i inn og utland.. Alt med bolaget i pluss så jeg kan klage over frossent smør og tre-gafler.:colgate:

Deagen ble faktisk sykemeldt ut uken som er helt nytt på den fronten så rådet er "ikke spis salat på bøffetten - spis bacon"

God morgen fra Kongsberg

Da er vi straks i gang med dagens trening. Det blir en litt roligere dag i dag etter en ganske hard dag i går.

Jeg hadde ellers en samtale med avdelingsoverlegen på Kongsberg sykehus i går. Han er en ivrig golfer og jeg ville gjerne diskutere mulighetene for spilling med mine utfordringer. Vel, det endte med at han anbefalte å vente med å melde seg inn i klubben igjen til 2024. Litt golf skal det nok likevel bli. Det er en korthullsbane i Kongsberg som er fin å spille på og som han anbefalte å starte med. Litt kjedelig å ikke kunne spille for fullt, men slik er det og jeg hører på legens råd

G’moorgen! Fortsatt mørkt og kaldt. Blir nok genser på toppturen igjen.

Bøtteballetten har meldt sin ankomst ved nitiden, så da må jeg komme meg i gang.

God dag fra London.

Kjenner på hodet at det ble seint og fuktig i natt.
Kanskje planen om pubbesøk seinere utgår så får det bli en tur på museum isteden. Amen.

FQTV

God ettermiddag fra Oslo. Her pleier man fortsatt en covid infeksjon, men formen er bedre i dag enn den var i går så det går nå rette veien. I 2019 hadde jo dette vært en normal forkjølelse. Det er det jo egentlig forsåvidt nå også om man ikke bare tar en hurtigtest slik jeg gjorde. Fortsatt står det forlatte skilt der jeg bor som viser til teststasjon... Hovedproblemet er at de er lenka fast til lyktestolper med en sykkellås og ingen har tatt seg bryet med å klippe de sykkellåsene heller og fjerne de skiltene.

God morgen fra Schaumburg. Var interessant å lande i full vinterutrustning til hva jeg trodde var et kaldt Chicago og spankulere ut i 28 varmegrader. :)

Erfaringen med KLM i går var relativt grei. Min første tur med KLM 787-10 og hadde 1A som jeg fant litt trangt og hardt. Foretrekker faktisk 2-2-2 seatingen på 330/777-ene deres. 787 har 1-2-1.

Men servicen er upåklagelig. Veldig hyggelig. Grei mat. De gikk rundt til alle Platinumene for å diskutere hva slags hus man ville ha og så videre. Det er jo litt søtt. Varm mat før landing var også bra. Alt i alt vil jeg allikevel fly Air France neste gang, om det passer med tidene.

Nå, i motsetning til @EB og @Discus er det en 12 timers dag planlagt for både i dag, i morgen, lørdag og søndag. Det blir ekstra best!

Ha en fin en

Back