• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hvor nyhetene står på i bakgrunnen og Nespresso nr 2 er i koppen. Snart it med munnbind på bane og tog...i alle fall til jeg har passert Oslo Lufthavn...antall passasjerer går nok betraktelig ned jo lenger nord (som jeg jo også reiser med) kommer. Ha en bra torsdag du også.

God morgen fra SVG. Det ble tidlig revelje i dag. Og vi er et museskritt videre mot normalen, bolaget har startet opp fakirflighten til BGO.
Ha en fin fin torsdag :)

God morgen, klar for en ny dag på hjemmekontoret og noen digitale møter osv. Ingen spesielle flyplaner eller utenlandsk turer med det første, så her blir vi Norge.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra kontorkontoret. Både fysisk møte og Teams-møter på agendaen i dag. Alle tilbake fra ferie nå, så høyt aktivitetsnivå. Fly & forfriskninger i kveld, det blir hyggelig. Ha en strålende torsdag[emoji3]

God morgen fra Asker. Her ser man også frem til forfriskninger senere. Men først skal det både jobbes litt og passes barn. Ha en fin dag

Hei fra Kollen. Familien er sendt avgårde og hjemmekontoret i Hefner-kåpen er i gang. Nå skulle fire dager alene-hjemme morro starte med oppbunkret vinkjeller og mye kos på agendaen, men turen deres ble utsatt så det ble bråe forandringer av planer.. Godt å kjenne på at dette faktisk kom som gode nyheter og ser at innkjøpene på Jacobs må justeres noe.

God morgen fra Flytoget. SAS til Aalborg venter. Gjorde ny bookingblemme i går kveld da jeg endret bookingen så flyet hjem via CPH blir i November så jeg kanskje får brukt den. Men nå sitter jeg plutselig i economy istedenfor PLUS. Oppdaget ved innsjekk. Makan. Men har vel ikke så mye å si egentlig.

Blir en litt lang dag uten noe på tapetet idag. Skulle egentlig hatt med Storsmurfen men droppet det pga corona-snag. Finner vel på noe.

Ha en fjong dag

Men nå sitter jeg plutselig i economy istedenfor PLUS. Oppdaget ved innsjekk. Makan.

Ryktet skal ha det til at 10 av 10 passasjerer i ecenomy faktisk kommer levende fra det. Faktisk.

God torsdag fra jobben. Her jobbes det.

Heisen var reparert igjen etter å ikke ha virket en ukes tid.
Er vel sånne uker jeg er glad for å jobbe i tredje etasje, og ikke f.eks. i skybaren på Oslo Plaza eller i tårnet på OSL.

Snart helg, og da har jeg visst en booking med Vy og en annen hos Petter Bigvalley. Virket som en kjempegod ide å booke Vy på forhånd å spare ca. halve billettprisen, men kommer sikkert til å mene noe annet på lørdag når vekkerklokka ringer, og jeg må rekke DEN bussen for å rekke DET toget, men godt kunne tenkte meg å reise en time eller to senere. Makan, altså. Også er det visst meldt regn dit jeg skal.

Ha en god torsdag :)

Ryktet skal ha det til at 10 av 10 passasjerer i ecenomy faktisk kommer levende fra det. Faktisk.

10 Pax ombord + 1 elefant. Så mon tro om ikke du har rett denne ene gangen. Men statistisk tror jeg du har feil, med mindre flystyrtene i historien er faket sammen med månelandingen og 9/11. :)

God formiddag fra Kolsås. Man får vel fortsette å jobbe litt, før man spinner en tur innom dusjen, finner frem munnbind (og klær) og setter kursen for Asker

Hau hau ... Smågrått og 20 grader ute. Ventes både det ene og det andre i ettermiddag. Kan bli morsomt på nærflyplassen.

Må en tur ut i dag .. søppel må dumpes og noen kritiske matvarer må handles inn. Fortsatt maskeplikt på supermarkedene. De viser mer vett enn guvernøren. Georgia ligger nå i toppen med nye tilfeller per capita. Det gjelder nok å ligge lavt i terrenget en stund til.

Jadda... så er det meldt 8,7 meter per sekund vind i Hirtshals på lørdag... Blir fjong fergetur til Larvik :/

Var dumt å booke turer i Coronatid

Update 12-16 meter per sekund I Skagerak... Juhuu

Last edited:
Back