God torsdag fra regnet

Someone

Moderator
Medlem
God morgen her fra L1 i regnet. Barn er levert og kontoret kaller. Siden kona er på jobbtur og bidrar til ukens passasjertall for Avinor så blir det full pakke på meg med henting, middag, kjøring til trenings, kveldsmat etc. ikke umulig det til slutt vil smake bra med en øl i sofaen. Ha en fin dag

God torsdag fra Forus. Også her i regnet. Høsten har vel antakeligvis omsider festet sitt grep. Men man sitter nå her med kaffekoppen og konstaterer at den økende mengden biler på parkeringsplassen utenfor er et tydelig tegn på at vi er på god vei ut av en pandemi. Blir nok en travel ettermiddag/kveld da det skal pakkes litt samt man skal på bandøving. Ha en fin en!

Morn fra fuktige Bergen.

Her hostes og harkes det selv om eg øyner en liten bedring i formen.

I dag skal eg det samme som i går og det var………ingenting. Mulig er prøver igjen på en ombooking av USA turen i oktober. Det gikk ikke sist eg prøvde.

Ha en fuktig dag.

FQTV

Morn fra Kolsås. Sen start på dagen i dag, da junior sov helt til kl 8, noen annen vekkerklokke bruker jeg ikke om dagen. Da kan man forhåpentligvis glemme de fire timene han var våken midt på natta i natt...
Man mangler heldigvis ikke kaffe hjemme

Hei fra heimen. Familien er sendt avgårde og aupairen skal klippe seg, kiropraktor , short-liste ny Drage-tanks, hente unger og lage middag. Hvordan skal man i alle dager få kost seg?

Drage-tanksen er ikke lett - hun har satt tre krav; den skal være ny, gedigen og ikke elektrisk og fra Europa.

Hei fra heimen. Familien er sendt avgårde og aupairen skal klippe seg, kiropraktor , short-liste ny Drage-tanks, hente unger og lage middag. Hvordan skal man i alle dager få kost seg?

Drage-tanksen er ikke lett - hun har satt tre krav; den skal være ny, gedigen og ikke elektrisk og fra Europa.

Synes denne dragen har høyt forbruk av stridsvogner altså. Har vel også inntrykk av at "Europa" her egentlig betyr "Tyskland", til nød "Storbritannia".
Har følelsen av at en fransk minivan liksom ikke er tingen :spin

God formiddag fra Forus,

Litt senere i gang på morgenkvisten idag etter en frisk flytur ned fra SSJ via TRD og BGO i går kveld. Omsider setter høsten inn for alvor ja. Heftig i vindkastene her i sørvest nå. Fortøyningene til båten i Tananger er allerede sjekket. Været bremser litt på fremdriften i prosjektet ute i havet for oss også til over helgen.
Noen møter ut over dagen før trim i kveld på hesteryggen.
Ha en fin dag

God morgen fra toget. Prøvde å reise til kontoret en halvtime tidligere enn vanlig i dag. Men selv 10.16 toget er faktisk fullt. Så da blir det 10.46 igjen fremover. Med tight reiseplan fremover prøver jeg å unngå for mye forkjølelse og influensa hjemmefra.

Men ja... kontoret venter. Det blir fint. Må bla skrive om et nyhetsbrev. Hadde store vyer og satt og skrev hva jeg følte var et mesterverk i går. Sendte det til min ærligste utenlandske kollega som raskt svarte: "Absolute rubbish."

Det svir litt men er enda mer deilig med folk som sier det som det er, inkludert til sjefen sin. Så de tar man være på. :)

Ha en fin en

Da har det jammen meg blitt god ettermiddag. Hjemmekontor i dag og de passer bra siden det kom offisielt skriv fra kommunen om valg mellom testing og hjemmekarantene i ti dager for en arving. Da velger fra kjapt alt.1 så får vi vel kjøre til andre siden av prærien om ikke så lenge.

Ærlighet gir mest trøbbel.

G’morgen fra terrassen. Weather Service fikk rett. Klokken 15.20 i går begynte gradestokken å reversere og nå sitter jeg her med genser i 10 grader. Føles riktig godt, men kaffen blir fortere kald så får vel grave frem termokoppen.

Fruen klager på både det ene og det andre, men høres mest ut som en klassisk influensa. Så vi satser på det. Bikkjene er foret, kaffekopp nummer to er nesten tom …. og vi gjør klar for en ny arbeidsdag.

Ærlighet gir mest trøbbel.

G’morgen fra terrassen. Weather Service fikk rett. Klokken 15.20 i går begynte gradestokken å reversere og nå sitter jeg her med genser i 10 grader. Føles riktig godt, men kaffen blir fortere kald så får vel grave frem termokoppen.

Greit med litt akklimatisering før Norge-tur?

God dag fra Harstad, der stormen har roet seg og det er riktig så fint. Sitter og venter på lunsj med en bayer, før ventingen på flybussen starter, også antakelig med en øl. Kort arbeidsdag i morgen før det blir Teambuilding med jobben. Og det BØR være med øl!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Glemte forresten at vi er tilbake med vintips. Denne har de ikke flere av i hylla på Lillestrøm nå. Det er skikkelig slurpevin som passer bra til lett mat, juging og Netflix.

Løp og kjøp

34c2385d763470818a3050c42ce90998.jpg

Glemte forresten at vi er tilbake med vintips. Denne har de ikke flere av i hylla på Lillestrøm nå. Det er skikkelig slurpevin som passer bra til lett mat, juging og Netflix.

Løp og kjøp

34c2385d763470818a3050c42ce90998.jpg

Med skrukork?

God torsdag. Skjer ikke så mye, annet enn et lar telefoner fra noen kollegaer som ikke hadde fått med seg at jeg ikke var vært på jobb på en uke.

Nå smøpønskes det litt på en mulig utflukt i morgen. Skal uansett på en konsert et annet sted i samme kommune som jeg bor i, men å bare kjøre eller ta bussen rett dit er jo ikke noe gøy…?

Ha en god en :)

Synes denne dragen har høyt forbruk av stridsvogner altså. Har vel også inntrykk av at "Europa" her egentlig betyr "Tyskland", til nød "Storbritannia".
Har følelsen av at en fransk minivan liksom ikke er tingen :spin

He he, de varer 2-3 år.. Det ene (og dummeste) alternativet er vel egentlig indisk i dag men er jo latterlig dyrt og lite driftsikkert.. Da koker det ned til Tyskland ja. Prøver å vippe det over til den ufattelig stygge, men herlige IX som kan levers i år - dog uten noen forbrenningsmotor.

He he, de varer 2-3 år.. Det ene (og dummeste) alternativet er vel egentlig indisk i dag men er jo latterlig dyrt og lite driftsikkert.. Da koker det ned til Tyskland ja. Prøver å vippe det over til den ufattelig stygge, men herlige IX som kan levers i år - dog uten noen forbrenningsmotor.

IX er vel også laget i Bayern, og ikke DDR [emoji13]

Det ene (og dummeste) alternativet er vel egentlig indisk i dag men er jo latterlig dyrt og lite driftsikkert.. .

Mahindra? Eller 'den andre' ... ? .p

Mahindra lager jævlig bra traktorer sies det .... Mulig det gjelder børstraktorer også ..

USA-importøren bor forøvrig nær der jeg bodde før. Han feiret 16-åringen sin med en splitter ny Porsche. Første kvelden bar det rett ut i skauen. Drept på stedet. Tragisk historie.

Mahindra? Eller 'den andre' ... ? .p

Mahindra lager jævlig bra traktorer sies det .... Mulig det gjelder børstraktorer også ..

USA-importøren bor forøvrig nær der jeg bodde før. Han feiret 16-åringen sin med en splitter ny Porsche. Første kvelden bar det rett ut i skauen. Drept på stedet. Tragisk historie.

Uffda..:(

Jaguar og Land Rover er eid av Tata i India.
(Tenker Britene fikk teen sin i vrangstrupen da det ble kunngjort:) )

Back