God torsdag fra Provence

Someone

Moderator
Medlem
God morgen her fra Provence. Oppe med begge gutta, så nespressomaskinen er fyrt opp. Planlagt en lunsj i landsbyen og en tur til Vence for fylle opp kjøleskapet. Ellers lite på programmet og solen skal skinne. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet, grått og heller vått her- i korte trekk.

Her er frokosten unnagjort og en dose nettaviser snart ferdiglest. Dermed kan man komme seg på jobb etter hvert, hvor dagen byr på en liten vikar-innsats i renholdets tegn. Det betyr litt mer jobb enn ellers, men bedre dagslønn. Og med en kortere dag i tillegg kan dette bli en helt fin fin torsdag det.

Langhelg venter fra klokken 13, så får man se om man får plottet inn en treningstur i regnet, etterfulgt av middag og kanskje Netflix....eller noe slikt.

Ha en fortreffelig en. :)

God morgen Someone! Jeg trodde jeg var den eneste som hadde våknet :p
Neida, jeg bare tuller... for her er det masse folk på L21 :)
I morgen er det fredag.
Ha en fin dag :)

Morn fra Bergen.

Seint i seng og tidlig våken er feil.
Har ikke noe på timeplanen før kl 13, så eg vil snu meg rundt og slappe av videre [emoji42][emoji42][emoji42]

Ha en fin dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God formiddag fra kontoret. Her er det fredagsfeeling, skal ha noen fridager som skal nytes i UK. Så i ettermiddag blir det BA767 til LHR. Ha en strålende torsdag[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen.. Slikker sårene etter kjipe flybookinger i går. Vente-taktikken var dum og det ble en kombinasjon av Turkish og Norwegian for juleturen til Dubai som er greit nok, men det ble litt i dyreste laget. Jeg snakket med Lufthansa og de bekreftet den ville prisingen med at faktisk var flyene deres stapp fulle (det har vi ikke opplevd for julen tre månedet før).

I dag er det tennis på alle tre arvingene til tre forskjellige tider så det er bare å stålsette seg.

God morgen fra Trondheim!

Sitter og er litt småirritert over helt håpløse ruter til SNN, for 5 timer på LHR frister ikke i det hele tatt når jeg må være edru ved ankomst i Irland. Slikt sett hadde det vært bedre å vært avholds. Ellers holder jeg på med å planlegge en liten tur til Nederland, ganske kjent farevann det også, men flytidene med noenlunde normale priser er på ukurante tidspunkt.
Ting skal ikke være for lett heller.

Ha en flott dag!

God ettermiddag fra Oslo!
Litt miks og triks, og plutselig ble det fri hele neste uke. 60-årslag i Nice på lørdagen, så det blir vel en rivierisk langhelg. Flyprisene er uvanlig høye, men da har jeg i det minste sikret gullet for ett år til :)
Skål for doble helgevakter.
Trivelig tafse-torsdag ønskes!
eb4ae03892e87ef3c65b4a5813815714.jpg

Hu og hei fra noen tidssoner lengre vest.

Ble i fyr og flamme da arbeidsgiver lokket med gratis flybilletter til Stabæks bortekamp søndag, men så kom noen på hvor jeg bor og rettet det kjapt til ‘WF only’, så da bortfalt det ... Disskrimering!

Velvel, har jobbhelg likevel.

Fortsatt snufsete og grov i målet, men ellers frisk og rask. Fortsatt sommertemperaturer her, men det er jo bare september .. jaja, får trøste meg med en kopp kaffe isteden ...

God torsdag fra Denver. Ny messedag venter. Ikke stort mer å si om det

Ha en fin en

Back