God torsdag fra Pakse

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen torsdag.
Etter 3-4 dager ute på prærien her med overnatting på steinharde underlag i trehus som knapt hadde vegger, var det godt å ligge i en god seng. Evereste’en fra Ford fikk også kjørt seg på geitestiene men den funka godt.
Nå nytes morgen kaffe med utsikt over Mekong som har bra vannføring for tiden.
Ha en nydelig torsdag :)

5a85c8bae914c6afb2195e3fa75f4c26.jpg

Go torsdag morgen med en følelse av fredag:-) Kaffe og forum før hjemmekontoreringen begynner. Er jeg heldig så sørger gutta på Sjømaten på Vinderen for middagen i kveld. Best torsdag ønskes.

God morgen fra fbu. Kaffetrakteren virker iallfall. Møtedag i dag og også trippeltrumf så endel innkjøp skal gjøres. Muligens også en tur til blomqvist for å se på klokker.

Mornings. Trodde vi var ferdige, men ble en dag til hjemme med sykt barn. Hvem vet hva, men mistenker covid23. Ja ja, da får vi gå på jakt etter en beaujolais. Dessuten blir det tid for en tur innom fiskehandleren så vi både får fersk fisk og støttet det lokale næringslivet. Siden en barnebursdag da ble utsatt, sitter jeg nå her med masse pølser og enda mere kake. Ha en fin dag

God morgen fra bortekontoret. Ble fine 2000 meter i bassenget i dag også og vurderer å øke lengden igjen.

Herlig tur på Nord-Vestlandet i går med to timer taxi, to timer ferge, to timer fly og to timer leiebil. Sixt er spandable om dagen og det ble en GLE 350de (Som ikke var alleverden i forhold til konkurrenten X5 45e)

I kveld er Dragen og arving #1 på teater så da blir det noe sprell med de to yngste.

Nevnte jeg at jeg savner Amerika?

God morgen fra kontoret.

Ganske full kalender før vi setter kursen mot Gaustablikk i kveld. Fjellkontor i morgen og innvielse av skisesongen i helgen :D

Lag deg en god dag.

God morgen fra Rikshospitalet. Jeg ble totalt utslått av gårsdagens ERCP. Ut på ettermiddagen fikk jeg 40 i feber og antagelig en infeksjon. Vi får se hva dagens prøver viser. Ikke noe stor dramatikk i det egentlig, da det ikke er uvanlig med en reaksjon etter ERCP. Miljøet på Riksen for denne type inngrep er åpenbart anerkjent både nasjonalt og internasjonalt. I går var det en lege fra Nederland og en fra et annet sykehus i Norge som var med for å se og lære. Forrige gang var det en lege fra Australia som var her i samme ærend.

Det spørs vel om det blir noe løslatelse i dag. Regner med å være her til i morgen i alle fall

God morgen fra Lillestrøm. Her har man hjemmekontorert litt og nå skal jeg komme meg til klippoteket for å redigere knollen.

Den store Excel dagen sånn rent kontormessig i dag.

Ha en best torsdag!

G’morgen, ja .. fra nevnte Amerika.

Vanlig rutine her hos meg. Straks ut i skauen med valpebeistet og deretter skal de to andre på ‘spa’ for dagen.

Stekeovn skal også installeres, men det har jeg heldigvis profesjonell hjelp til. Og bøtteballetten skal også manøvrere seg innimellom dette.

Trenger ferie.

God formiddag fra Lommedalen. -5 her og litt grått. 100meter borte, i slalåmbakken går snøkanonene så det suser. Snøfreseren er levert på reparasjon. Det er en Meek, fra Jula, så da var det litt problemer å finne noen som ville skru på den. Den må være i orden til januar når det er far og svigerfar, som begge har passert 80, som må måke gårdsplassen, når vi er i Asia. Det er bestilt time for korona og influensa vaksine til mandag. Etter 4 doser Moderna, må jeg nå ha Pfizer, uten at det gjør noe. Mandagen etter skal vi få reisevaksine, Vi tok en del vaksiner i 2020, før India turen, så vi har i utgangspunktet god dekning, det er vel bare 1 vi ikke har, som vi "må ha" og så lurer jeg på Dengufeber, som visst nokk er på fremmasj. Vi får se hva de sier når vi er der. Nå brenner det bra i peis og ovn, så jeg skal prøve å få brent opp noe koks også. Den krever sterk varme for å tenne og brenner med høy temperatur, som smelter støpejernet, så de krever ovn av kleberstein eller annet stein materiale. Jeg brenner bare litt av gangen og det ligger oppå et solid askelag, så det har gått bra hittil.

God ettermiddag fra LX14, fikk beholde 8900,- billetten i C kjøpt i september, men måtte leke Usain Bolt for å rekke flyet, det så nok ikke veldig elegant ut.
Videre til Atlanta med Jetblue senere i kveld.

God ettermiddag fra Jåttå,

Travel dag i prosjektet , plutselig har dagen gått!
Nesten , senere i ettermiddag er det tid for medlemsmøte i Flymuseet.
Dagen gjest er Rob Mulder som holder foredrag om sin siste bok.
Møt gjerne opp for de som bor her i sørvest i Sola Sjø kl 18.00.

Ha en fortsatt fin dag.

Back