God torsdag fra Oslo legevakt

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Oslo sentrum. Drikker kruttsterk kaffe ved siden av sykesengen til mannen min som har et litt over ivrig hjerte...Rett og slett imponert over norsk helsevesen. Ha en frisk torsdag der du er!

Au da, hils og ønsk god bedring. Men du virker så avslappet at det. tydeligvis ikke er kritisk.

Du slipper ihvertfall styret med forsikringsselskapene ....

G’aften fra vestsørøst. Her er det vill aktivitet før leggetid. Bikkjene løper rundt og har hyper-party. Jaja, de roer seg vel etterhvert.

...og nå hjemme på «perm» før vi drar på Diakonhjemmet klokken 09:00.

Seig morgen fra Snillfjord.:)

Hvor formen ikke er helt god. Litt lite søvn i natt og påfølgende ør i topplokket, men man kommer seg nok i gang.

Her kaller ukens andre jobb-dag, og når man nå endelig har funnet ut hvem man faktisk skal snakke med, satser jeg på at man endelig kan få unna en samtale med en sjef. Kommunesammenslåing er ikke bare problemfritt- plutselig er det ingen som vet helt hvem som er sjef for hva.

Nåvel, utover jobb burde det i alle fall bli en rolig dag.

Riktig god bedring til mannen din, EB.

En god en ønskes.:)

God morgen fra Oslo sentrum. Drikker kruttsterk kaffe ved siden av sykesengen til mannen min som har et litt over ivrig hjerte...Rett og slett imponert over norsk helsevesen. Ha en frisk torsdag der du er!
God bedring ønskes!

God morgen fra L21 til Fornebu.
Blir spennende å se hvorden denne dagenn går/blir.
Ha en fin torsdag.

Morn fra Kolsås, hvor man kan sløve litt på morgenen før man skal ha en dag med kursing, etterfulgt av årets store høydepunkt, da noen har funnet ut at man skal putte masse fly og masse jul på et asiatisk bord i sentrum av Oslo. Rundt dette bordet skal de sitte masse raringer og skravle med en elefant.
Kommer til å være kø på psykiatrisk i morgen tenker jeg

God morgen fra L21 til Fornebu.

Har BaneNor bygd spor ned til Fornebu? :8::drunk:;)

God torsdag fra jobben. Syk kollega = Martin må gjøre to ting på en gang. Gleder meg til helg.

Det er fortsatt pepperkaker igjen, men bare sånne vonde norske. De gode, tyske som min tysk-tyrkiske kollega hadde med forsvant fort.
Ha en god en, enten man skal skravle med bomullselefanter eller ikke :)

Riktig god bedring til den syke.

God morgen fra Bryne hvor det ventes på min time for nytt pass.
Etterpå bærer det til Sola og gamle-kontoret for julelunsj med pensjonistene før det på eftan blir SK til OSL og julebord med gjengen her.
Ha en trivelig dag :)

God bedring ønskes mannen til EB fra Lysaker. Dagen har kommet godt i gang hos WF. Litt kontarbeid på morgenen før det blir møter utover dagen. Det viktigste møtet i dag er berammet til ca 17-ish i Oslo sentrum, ser frem til kveldens julebord!!

Hei og hå fra -RCX som rister godt selv om vi står helt stille i BGO, kalles vel side-/crossvind [emoji38] Først opp til TRD og møte, deretter ned til OSL og til noe asiatiske greier. Syns Henshaw oppsummerte forventingen godt, spørsmålet er hva blir den store elefanten i rommet i år? [emoji23]

God bedring til EB og familie! Norsk helsevesen er digg [emoji41]

Snakkes i kveld [emoji2][emoji2][emoji2]

God morgen fra Oslo sentrum. Drikker kruttsterk kaffe ved siden av sykesengen til mannen min som har et litt over ivrig hjerte...

Det er fordi det banker for deg, det EB. Da har det ikke noe valg. God bedring til gubben!

God morgen fra toget. Gårsdagen var preget av kontorering og at fruntimmeret ville gjøre seg ferdig med julehandelen, etterfulgt av at jeg kurset svigers i Star Alliance booking på SAS.

I kveld... julebord! Ha en fin en

God dag fra den dannede delen av Asker. Minste bølla er plassert i barnehagen noen timer, så her har jeg alt fått tatt meg en løpetur, og er godt i gang med dagens espressoer. En tur til Asker på polferd, men satser på jeg ikke blir stuck i isen, så jeg kan komme meg på julebord så snart kona kommer fra jobb. God bedring til EB og co. Ha en fin dag

Last edited:
God bedring, EB og din kjære!
Håper og tror dere er i gode hender.

Ser fram til kvelden i dag, ha en god en alle sammen!

God bedringer til mannen din, EB!

Min dag startet hos bilforhandleren, avd verksted. Der var det tomt for lånebiler... men jeg hadde et telefonmøte på agendaen, tok den fra verkstedet og mens jeg holdte på kom det en sløving av en annen kunde tilbake med en av lånebilene.
Lånebilen er dog for liten til å bruke til å hente noen slektninger inkl kofferter (Sinterklaas skal feires! og det uten Zwarte Piet, så ingen grunn til å ta plass på krenkebenken)... løsningen ble bilbytte på jobben til samboeren.
Jaja, slik går nå dagan. Litt lesing, litt møting, og så blir det kurs mot TRD.

Ha en flott dag!

Har BaneNor bygd spor ned til Fornebu? :8::drunk:;)

Godt å se at det er liv i deg Martin :)

Det het Lysaker/Fornebu før i tiden. Og vi er på et Flyforum, da bør vi bruke de fine flyplass navnene vi hadde....
Nå er jeg klar til julebord! :)

God dag fra Horten. Om en times tid blir det å komme seg til bussen til Holmestrand, og så ta toget derfra til Oslo S. Derfra blir det en kort turnaround på et hotell i Møllergata, for så å innta Røør, for noe godt i glasset. Sjallabais!

Back